۹۳۹۳۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

والورده: خطای روی پیکه، پنالتی بود

ارنستو والورده معتقد است که داور خطای پنالتی روی پیکه را نگرفت.

خبرگزاری میزان: ارنستو والورده پس از تساوی ۲ بر ۲ تیم بارسلونا مقابل سوسیداد در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: بازی همه چیز داشت. لحظاتی بود که آنها بهتر عمل کردند و لحظاتی نیز ما بهتر بودیم. اگر بازی ادامه داشت هر اتفاقی می‌توانست رخ دهد. فکر می‌کنم بازی خوبی بود. ما به فشار آنها غلبه کردیم و دیدید که گل خورده را جبران کردیم و بازی ۲-۱ به سود ما شد که اگر شانس داشتیم در پایان هم به نفع ما بود.

وی در خصوص اینکه آیا خطا روی پیکه در وقت‌های تلف شده پنالتی بود یا خیر گفت: هر مربی اتفاقاتی که به نفع تیمش باشد را می‌بیند. من می‌گویم پنالتی بود و برای بوسکتس نبود. فکر می‌کنم پیراهن پیکه را کشیدند. شاید نظر مربی سوسیداد برعکس باشد. من به داور چهارم گفتم که صحنه را بررسی کند، اما نمی‌دانم (اینکار را کرد یا نه).

سرمربی آبی و اناری پوشان در خصوص خستگی قبل از الکلاسیکو تصریح کرد: این مسئله ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. ما ۴ روز وقت برای ریکاوری داریم. بازی مهمی خواهد بود و همه برای آن آماده خواهیم شد. ال کلاسیکو بازی پرتنش، اما متفاوتی خواهد بود. امشب در تمام کنندگی دقت بالایی نداشتیم، ولی روز ال کلاسیکو باید به گونه‌ای دیگر عمل کنیم. امروز اصلا به ال کلاسیکو فکر نمی‌کردم.

والورده در مورد روی فرم نبودن بازیکنان در این دیدار توضیح داد: امروز مقابل تیم بزرگی بودیم که آنها فصل خوبی را تجربه می‌کنند. ما در بازی خارج از خانه تلاش کردیم. فکر نمی‌کنم تیم‌ها در خانه تیم مقابل تسلط داشته باشند. نه فقط در لیگ بلکه حتی در لیگ قهرمانان. هر بازی یک چالش است، اما به طور کلی، بازی برابری بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج