جاباما
۹۳۹۳۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لیونبرگ: دوست دارم سرمربی دائمی آرسنال شوم

فردی لیونبرگ به درخشش بازیکنان تیم فوتبال آرسنال مقابل منچسترسیتی ایمان دارد.

خبرگزاری تسنیم: فردی لیونبرگ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از اهمیت بازی و آمادگی شاگردانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره اظهار داشت: آرسنال بازیکنان جوان فوق‌العاده‌ای دارد. سعی دارم به مردم و هواداران یادآوری کنم این بازیکنان، جوان هستند و آنهایی نیستند که باید امید باشگاه را به عملکردشان گره زد. اگر آنها قبلاً قرض داده شده بودند، الان صد بازی در رده بزرگسالان انجام داده بودند و شاید اشتباهات‌شان را در همان باشگاه‌ها مرتکب می‌شدند!

لیونبرگ: دوست دارم سرمربی دائمی آرسنال شوم

وی در ادامه افزود: این جوانان نیاز دارند بازی کنند. من کاملاً تحت‌تأثیر عملکردشان قرار گرفته‌ام. آنها ترسی ندارند. اشتباه می‌کنند اما دوباره برمی‌گردند و تلاش می‌کنند. دیدن جوانان آرسنال مایه خرسندی است. در عین حال نمی‌توانیم از اهمیت نقش بزرگ‌ترهای تیم و صحبت‌های مداوم آنها با جوانان هم چشم‌پوشی کنیم. آنها سعی دارند به جوانان باشگاه نکات لازم را گوشزد کنند. به بزرگ‌ترهایی که واقعاً دوست دارند به جوان‌ها کمک کنند، افتخار می‌کنم.

لیونبرگ درباره شرایط تیمش گفت: آرسنال به عقب افتادن از حریفان عادت کرده و گاهی در ضدحملات و حرکات سریع انتقالی رسوخ‌پذیر نشان می‌دهیم. مدت‌هاست تیم این نقطه ضعف را دارد. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف کوچک را حل کنیم. مشخصاً سازماندهی تیم ما در حال بهتر شدن است، اما باید کمی فرصت به بازیکنان داده شود. من عصای جادویی ندارم. بازیکنان در مسیر رشد هستند و تیم بهتر می‌شود، اما ما به‌عنوان یک تیم دفاع می‌کنیم، نه فقط با چهار نفر خط دفاعی.

وی خاطر نشان کرد: دوست دارم سرمربی دائمی آرسنال شوم، اما نظر من زیاد مهم نیست، چون برای کار روزانه اینجا هستم. سعی می‌کنم به چیز دیگری فکر نکنم. هیچ بحثی درباره نقل‌وانتقالات با من نشده است. به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم.

سرمربی آرسنال با تمجید از تیم منچسترسیتی گفت: از نظر من منچسترسیتی یک سبک فوتبالی بسیار جذاب و زیبا دارد. آنها سالیان طولانی است که در کنار هم بازی می‌کنند. بنابراین می‌توانند بدون هیچ دشواری خاصی، مسیر توپ و جایگیری یکدیگر را تشخیص بدهند. به‌عنوان رقیب، بازی کردن مقابل سیتی بسیار دشوار است. من اعتقاد زیادی به ثبات و تداوم دارم. هر چه شما بیشتر با هم‌تیمی‌های‌تان بازی کنید، بهتر می‌توانید عمل کنید، چون می‌دانید بازیکن کناری‌تان چطور بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج