۹۳۹۳۲۶
۱۶ نظر
۵۰۱۵
۱۶ نظر
۵۰۱۵
پ

پرونده معلم ضاربِ دانش‌آموز در مراجع قضایی

به گفته مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج، پرونده معلمی که در یکی از مدارس روستایی این شهرستان موجب شکسته شدن کتف دانش‌آموز ۹ ساله شده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی ارسال شد.

ایرنا: به گفته مدیر آموزش و پرورش قلعه‌گنج، پرونده معلمی که در یکی از مدارس روستایی این شهرستان موجب شکسته شدن کتف دانش‌آموز ۹ ساله شده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی ارسال شد.

سعید احمدی شامگاه شنبه اظهار داشت: به دنبال برخورد مدیر دبستان روستای جنگل‌آباد قلعه‌گنج با یکی از دانش آموزان که موجب وارد شدن آسیب به کتف دانش‌آموز شده بود پس از بررسی‌های نخستین، پرونده معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی شهرستان ارسال شده است.

سعید احمدی افزود: بلافاصله ابلاغ مدیریت وی لغو و به مدرسه دیگری جابجا شد و دانش‌آموز مصدوم نیز در مرخصی درمان بسر می‌برد.

وی گفت: از دانش‌آموز آسیب دیده و اولیای آن دلجویی شده است.

مدیر دبستان روستای جنگل‌آباد حین بازی در زمین فوتبال بطور سهوی به دانش‌آموز ۹ ساله دختر برخورد می‌کند و دانش‌آموز پس از برخورد با زمین از ناحیه کتف دچار آسیب می‌شود، این در حالی است که مدیر مدرسه عنوان کرده برخورد وی با دانش‌آموز در حین بازی و غیر عمد بوده است.

زینب نارویی از بستگان نزدیک دانش‌آموز نیز به ایرنا گفت: حسن کهنوجی پدر دانش‌آموز مصدوم زینب کهنوجی، در حال حاضر در بستر بیماری است و قادر به پاسخگویی به خبرنگاران نیست.

وی در خصوص حادثه پیش آمده اظهار داشت: دانش‌آموز کنار زمین فوتبال مدرسه حین تماشای بازی بوده که مدیر مدرسه از پشت سر و به صورت ناگهانی وی را به طرف زمین فوتبال هُل می‌دهد و زینب پس از برخورد با زمین خاکی مدرسه از ناحیه کتف و گردن دچار آسیب می‌شود.

وی ادامه داد: زینب کهنوجی ۹ ساله و کلاس سوم دبستان روستای جنگل‌آباد از توابع بخش مرکزی قلعه‌گنج است و پس از این حادثه و مراجعه به پزشک در استان هرمزگان پزشک معالج وی گفته است که به علت نحیف بودن جثه دانش‌آموز، فعلا قادر به جایگذاری پلاتین و انجام عمل جراحی کتف وی نیستیم.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدارس زمان ماکه دهه شصت وهفتادبودباوجود آنهمه تنبیه بدنی باچوب و خطکش هیچکس صدمه وآسیب نمی دید،چراالان این شکلی شده واقعا؟

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        اونموقع مثل حالا وحشی نبودن و بچه هارو بی هوا و با غضب نمیزدن . الان یارو با عقده تمام بچه رو هول داده .

      • بدون نام

        جنگلی ازاین بهتر نمیشه..اگر به عمده بوده داره خودشه تبرئه میکنه ..طفلک دختربچه دردی می کشه کسانیکه قراربشن معلم باید اول تست روانی انجام بدن

      • بدون نام

        دقیقاهمینطوره!اونموقع هاحتی اگرتنبیه میکردنداز روی خشم وعصبانیتشون نبودمعلم یاناظمهابخاطر متعهدبودن بودوبه نقاط حساس بدن نمیزدندمثل سروصورت!بعدازروی خیروصلاح،دانش آموزها راتنبیه بدنی میکردنددقیقا بانظرشماموافقم.

      • بدون نام

        شکستگی کتف تقریباباید گفت که جبران ناپذیره!

    • م

      زدن دانش اموز کاری اشتباه است .ولی رسانه محترم درباره وحشی گری برخی اولیا هم مطلب بنویسید.که چرا وقتی دانش اموزی از کلاس اخراج میشود بدون تنبیه.چطور به خود جرات عربده کشی و فحاشی می دهند.اولیای وحشی هم کم نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاوضعیت مدارس به این شکل شده که شمابه دانش آموزبدون برخورد یاتنبیه گفتیدفقط کلاس روترک کنه!برمیگرده وبه معلم فحش میده؟اگراین شکلی باشه واقعاادب و تربیت نشدندتوسط پدرو مادرا!

    • بدون نام

      حقوق معلم زیر خط فقر است

    • عباس گلدوست

      خدا به خانواده بچه و این دختر بچه صبر بده ، وای عمدی نزده کتفشو بشکنه ، یه حادثه بوده ، مگه نیت شرط نیست.

    • بدون نام

      معلم ،مدرسه ،
      پول زورکی ازازاولیاء ،باج ها ماهانه ،پول وسایل آزمایش که وظیفه آموزش پررررررورررررش است،کلاسهای فوق برنامه تقویتی پولی اجباری توسط معلم همان درس در مدرسه مربوطه،پاس دادن دانش آموزبه فروشنده های کتاب کمک درسی موردنظر توسط مدرسه که قطعا تبانی ریالی دربین است،
      کتک کاری دانش اموزش مظلوموشکستن کتف وغرورو......................این یعنی آموزش وپرورش رایگان اسلامی عدالت وفرهنگی
      و.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلم ماهی۴ملیون میگیربره راهپیمایی فقط

    • بدون نام

      خدا به زمین سرد بزنتت بی پدر..چرا باید عقده ای وسرخورده روانی بچه به دستش بدن؟!

    • عادل.

      زمانیکه محصل کلاس چهارم دبیرستان نظام قدیم(10)بودم توسط دبیرزیست شناسی بصورت وحشیانه ای چندتالگدخوردم وکینه ش تودلم موندتا دوسال بعدوبعداخرین امتحان کلاس ششم دبیرستان( 2)سزیعارفتم دم دره دبیرستانی که بهم گفته بودن جزءممتحنین جلسه امتحانی اونجاوصبرکردم تااومدواونقدرزدمش که بحالت نییمه بیهوش افتادودم همکلاسی هام گرم که فراریم دادن وبلاخره حقم ازاون گرفتم.

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        دمت گرم

    • بدون نام

      بخدا اصلا سهوی بوده هیچ وقت معلم این کار را نمیکند بخدا دروغه بخدا بخدا قصدی نداشته

    • سرباز صفر

      برخورد شدیدی بوده که کتف دانش آموز شکسته! چرا باید مدیر اینقدر خشن با بچه 9 ساله بازی کنه؟ چرا نرفتن از بچه های مدرسه که شاهد این اتفاق بودن گزارش تهیه کنن که معلوم بشه اصل قضیه چی بوده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج