۹۳۹۴۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا به دنبال بازگرداندن گواردیولا به نوکمپ

مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند پپ گواردیولا را به نوکمپ بازگردانند.

خبرگزاری تسنیم: نشریه انگلیسی «اکسپرس» مدعی شد پپ گواردیولا ممکن است به بارسلونا بازگردد. طبق این گزارش، مدیران این باشگاه کاتالونیایی آماده‌اند تا به این سرمربی ۴۸ ساله پیشنهاد بازگشت به نیمکت سرمربیگری آبی‌واناری‌ها را بدهند اما به شرطی که پپ تصمیم به ترک منچسترسیتی بگیرد. پپ گواردیولا که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ با من‌سیتی قرارداد دارد، اخیراً ادعای مطرح شده در یکی از رسانه‌های انگلیسی مبنی بر اینکه بندی در قرارداد وی وجود دارد که می‌تواند در پایان فصل جاری از منچسترسیتی جدا شود را تکذیب کرد و گفت چنین بندی در قراردادش وجود ندارد.

در حال حاضر تیم تحت‌هدایت ارنستو والورده صدرنشین لالیگای اسپانیاست اما مدیران باشگاه بارسلونا در پی این هستند تا شانس خود را برای بازگرداندن پپ به نوکمپ امتحان کنند. گواردیولا که در زمان حضور چهار ساله‌اش روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا ۱۶ عنوان قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد، در منچسترسیتی هم عملکر خوبی داشته و این تیم را به ۷ قهرمانی در رقابت‌های مختلف رسانده، هر چند تیم تحت‌هدایت او این فصل کمی دچار افت شده است.

این ادعا در حالی از سوی «اکسپرس» مطرح شده که گواردیولا خرداد ماه سال گذشته در گفت‌‌وگو با شبکه تلویزیونی «TV۳» اسپانیا درباره احتمال بازگشتش به نوکمپ گفته بود: زمانی که دست از مربیگری‌ بکشم، مرا جایی در حال گلف بازی کردن پیدا خواهید کرد. به‌ عنوان مربی هم به بارسلونا برنخواهم گشت، چون کار من در این تیم تمام شده است. من دیگر آن گواردیولای سابق نیستیم و بارسلونا هم دیگر به من آن نگاهی را ندارد که قبلاً داشت.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم هفته پیش در گفت‌و‌گو با نشریه «رپابلیکا» ایتالیا درباره احتمال بازگشت گواردیولا به نیمکت بارسلونا گفت: بازگشت گواردیولا به بارسلونا چیزی نیست که به من بستگی داشته باشد. این پپ است که تصمیم گرفت برود اما او هر وقت که بخواهد می‌تواند برگردد و درهای باشگاه به روی‌ او باز خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج