۹۳۹۴۲۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کمالوند رفت، اسکوچیچ می‌رود؛ تارتارخواهد رفت؟

شیرینی برد برابر ماشین سازان و ایستادن در جمع چهارتیم بالای جدول با جدایی مرد کروات از آبادانی ها به تلخی کشیده شد تا بحران بزرگی به برزیلی های ایران لبخند بزند.

ورزش سه: روزهای خوب آبادانی ها با دراگان اسکوچیچ به جایی رسید که با برتری مقابل ماشین سازان تبریزی جایگاه چهارم جدول رده بندی برای صنعت نفت رزرو شد تا آنها بالاتر از تیم پرستاره تری همچون شهرخودرو در جمع تاپ فور لیگ برتر ایران قرار بگیرند. موفقیتی غیرقابل پیش بینی آن هم برای تیمی که در پنجره تابستانی خرید چندان بزرگی نداشت جز عقد قرارداد با مربی خوش فکر کروات.

دراگان اسکوچیچ با ورودش به آبادان و ثبت دومین تجربه کار با خوزستانی های ایران این دفعه قابلیت هایش را برخلاف دوران فولاد به رخ کشید تا جایی که به یکی از محبوب ترین چهره ها نزد فوتبالدوستان دو آتشه آبادانی تبدیل شد. مرد کروات که در طول نیم فصل اول با مشکلات عدیده ای روبرو بود و بارها نسبت به رفع این مشکلات اولتیماتوم داده بود سرانجام کاسه صبرش لبریز شد و بعد از بازی دیروز با ماشین سازی عملا از رفتن حرف زد تا بحران جدی تر از همیشه به آبادانی ها لبخند بزند.

اسکوچیچ برخلاف تمام پیش بینی ها توانست دگرگونی گسترده ای در شکل بازی صنعت نفت ایجاد و با این تیم نتایج فوق العاده ای در نیم فصل نخست کسب کند اما حالا در شرایطی ساز جدایی از این تیم کوک کرده است که از مدت ها قبل به مدیریت باشگاه هشدار داده بود اگر مشکلات حل نشود او مجبور به جدایی خواهد بود، اتفاقی که قطعا روی عملکرد تیم تاثیر منفی می گذارد و آبادانی ها بیشترین لطمه از این قطع همکاری را خواهند خورد.

چرایی جدایی اسکوچیچ از آبادانی ها تنها به خاطر عدم دریافت مطالباتش از باشگاه برنمی گردد بلکه براساس شنیده ها این مربی کروات بیشتر از این ناامید شده است که قرار نیست در روزها و هفته های آتی اتفاق مثبتی در این باشگاه رقم بخورد. نه پولی قرار است به باشگاه تزریق شود نه این که بازیکنی در نیم فصل به صنعت نفت اضافه می شود که نقاط ضعف تیم ترمیم شود از همین رو مرد کروات نیمکت آبادانی ها با ناامیدی کامل از این شرایط تصمیم نهایی برای جدایی را گرفته است.

دراگان در کنفرانس بعد از بازی با ماشین سازی گفت:« واقعاً برنامه‌ای برای آینده ندارم. باید ببینم شرایط چگونه است. اگر الان مردم و مسئولان تیم از خواب بیدار نشوند و به تیم کمک کنند چه زمانی می‌خواهند کمک کنند. این نتیجه یک فرایند نیست. نمی‌توانیم شرایط را برای آینده پیش‌بینی کنیم. مردم و مسئولان باید بیدار شوند و به کمک تیم و باشگاه بیایند. به خودم اجازه نمی‌دهم تا با این شرایط تا آخر فصل بمانم. هیچکدام از ما مستحق کار کردن در چنین شرایطی نیستیم».

جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آن هم بعد از جدایی فراز کمالوند از پارس جنوبی جم و گمانه زنی هایی که در خصوص احتمال جدایی مهدی تارتار از نفت مسجدسلیمان به گوش می رسد یک بار دیگر ثابت می کند آینده چندان خوبی در انتظار باشگاه های نفتی ایران نیست. این تیم ها که از ابتدای فصل با تصمیم وزارت نفت دیگر امیدی به دریافت بودجه نداشتند حالا در بحرانی ترین روزهای خود به سر می برند و هر روز نیز بر این بحران ها افزوده می شود.

در این بین آبادانی ها در کنار از دست دادن مربی موفق خود باید ترس این را هم به جان بخرند که با پرونده قضایی سنگینی چه در داخل چه خارج از ایران به خاطر مطالبات مربی کروات خود مواجه شوند چون در شرایط فعلی پولی در کار نیست که به دراگان پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      وزارت نفت چند سالی است که میگه کار این وزارتخانه باشگاه داری نیست که درست هم می گوید بابا چرا این باشگاههای فوتبال خیز را به بخش خصوصی واگذار نمی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کی واگذار کنند که تیم ها برن دسته سه ومنحل بشن صنعت نفت جز تیمهای ریشه دار فوتبال ایرانه وجز سیستم وزارت نفت باید بهش توجه بشه این فوتبالی که تمام مردم ازش لذت میبرند از اصفهان گرفته تا تهران وتبریز وغیره مدیون همین تیمهای خوزستانی هستند که توسط انگلیسیها وارد این خطه از کشور شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج