۹۳۹۴۵۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نوری: به احتمال زیاد از پارس جم جدا می‌شوم

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید این تیم با شرایط کنونی آینده بدی در انتظارش خواهد بود.

ورزش‌سه: تیم پارس جنوبی جم روزهای سختی را سپری می کند. بعد از دیدار روز گذشته این تیم با نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند طبق وعده قبلی کناره گیری اش را اعلام کرد و حالا مشخص نیست چه آینده ای در انتظار این پول پر از مشکل است.

محمد نوری کاپیتان باتجربه پارس جنوبی درباره مشکلات تیم پارس جنوبی بیان کرد: دیگر همه از مشکلات ما خبر دارند و جالب نیست درباره این مسائل حرف بزنیم. واقعیت این است که همه مان خسته شدیم و نمی دانیم چه باید بکنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلات تمرکز ما را گرفته است. شما دیدید مقابل نفت مسجدسلیمان تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بودیم اما نتوانستیم برتری را حفظ کنیم. از این اتفاقات ناراحتیم و واقعا نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار تیم است.

کاپیتان پارس جنوبی درباره استعفای فراز کمالوند بیان کرد: ما هم از این اتفاق ناراحتیم. امیدوار بودیم که آقافراز از تصمیمش برگردد اما ظاهرا ایشان هم قصد بازگشت ندارد. برای کمالوند آرزوی موفقیت دارم؛ چراکه او زحمات زیادی کشید و تلاش کرد. تا همینجا هم واقعا حضور او باعث شد تا تیم بهم نریزد و نمی دانم از این پس چه می شود. متاسفانه مشکل تیم ما فنی نیست و باید فکری اساسی به حال پارس جنوبی شود.

نوری در پاسخ به این پرسش که آیا خودش هم قصد جدایی دارد، تاکید کرد: باشگاه به تعهداتش در قبال ما عمل نکرده است. از سال گذشته ۵۴ درصد پولم را نگرفتم و امسال هم مبلغ زیادی طلبکار هستم. با این روند به احتمال زیاد دیگر در خدمت پارس جنوبی نباشم.

وی افزود: اگر از نظر مالی نگاه کنیم، تا همینجا هم الکی مانده ام. من به عشق مردم بازی کردم و از هیچ چیز کم نگذاشتم. بعضی موقع ها اما شرایطی پیش می آید که ادامه همکاری سخت می شود. باید سر فرصت با تمرکز فکر کنم و تصمیمی بگیرم که به نفع باشگاه و خودم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      ظاهرا تنها باشگاههاییکه مشکل ندارند سپاهان و ذوب آهن و تراکتور و ماشین هستند که معلوم به آب کر وصل هستند حالا کی گندش در اید خدا می داند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج