۹۳۹۴۶۵
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

عالمی: استراماچونی باید برگردد

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید اتفاقاتی که برای آبی‌پوشان پایتخت می‌افتد در اقصی نقاط جهان توسعه خبری پیدا می‌کند و این برای تیم زشت است.

ایسنا: ایمان عالمی، بازیکن پیشین فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی بسیار زیبایی را از استقلال شاهد بودیم. بازیکنان در این مسابقه با غیرت بازی کردند و توانستند پیروز میدان شوند. تنها مورد قابل توجه این بازی، تعویض‌های اشتباه بود که این مساله موجب شد استقلال تنها گل بازی را دریافت کند. در کل شاکله‌ای که استرماچونی برای تیم ایجاد کرده است، در این بازی کاملا احساس شد و تمام بازیکنان وظایف خود را انجام دادند.

عالمی افزود:‌ چرا باید این همه اتفاق بد برای استقلال رخ بدهد؟ این‌ها به خاطر مدیریت ضعیف باشگاه بود. در حال حاضر در اقصی نقاط جهان با توجه به حضور استرماچونی در استقلال، اتفاقات باشگاه توسعه خبری پیدا می‌کند و رصد می‌شود و این اتفاقات برای باشگاه زشت است. این‌ها دودش به چشم خودمان می‌رود. امیدوارم با تغییراتی که پیش می‌آید،‌ استقلال بتواند شرایط ایده‌آل خودش را پیدا کند.

این پیشکسوت درباره اخبار و اتفاقاتی که برای آندره‌آ استرماچونی رخ داده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند. وظیفه مربی این است که بتواند از اشتباهاتی که در روند بازی پیش می‌آید جلوگیری کند. در بازی برابر شاهین بوشهر تیم با تعویض‌های اشتباه یک گل از حریف دریافت کرد. به نظر من به حضور استرماچونی احتیاج است و او باید به استقلال برگردد. به نظر من او در این مساله یک مقدار عجولانه عمل کرد و می‌توانست نیم فصل این کار را انجام دهد چون الان برای چه می‌خواهد برگردد؟ چند هفته دیگر تعطیلات کریسمس است و همه به کشورهای خود می‌روند.

او در ادامه اضافه کرد: استراماچونی به خاطر مشکلات مالی خودش این کار را انجام داد. بحث مالیاتی در اروپا بسیار سخت‌تر از جاهای دیگر اعمال می‌شود و او به خاطر همین این تصمیم را گرفت. در حال حاضر مدیران ما وعده‌هایی می‌دهند و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

ایمان عالمی در پایان گفت:‌ اگر همین روند ادامه پیدا کند و استرماچونی به استقلال برگردد و چند بازیکن به تیم اضافه شوند، استقلال می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد و در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد. استقلال بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد و امیدوارم که وزرات‌خانه و مردم از تیم حمایت کند تا شاهد موفقیت استقلال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح_ ن

      آقای عالمی شمادرست میفرمایید،،اکراقایان مسوولین جازه بدهند،اخه این آقایان چیزی از فوتبال ومدیریت نمی دانند!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تموم‌شد بابا نمیاد جو نده

    • همایون

      ای بابا .استرا ماچونی بغیر وعده های تو خالی باشگاه .از پرش بهزاد غلامپور هم بشدت گله مند بود .وغلامپور رو آوار وحشتناک خواند ‌در مصاحبه ای گفته .به زندگی علاقه مندم نمیخواهم زیر آوار وحشتناک و ناگهانی غلامپور بمیرم ...

      پاسخ ها

      • مهرزاد موسوی

        خخخخخ

      • مهرزاد موسوی

        خخخخخ

    • بدون نام

      منتظر دستور تو بود میاد

    • ح.ر.ا

      دیگه بااین حرکات زشت همه دنیا متوجه میشوند که ماچه مسولان دروغگویی داریم

    • بدون نام

      منتظر دستور تو بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج