۹۳۹۴۸۵
۲۲ نظر
۵۰۱۲
۲۲ نظر
۵۰۱۲
پ

جزئیات جدید درباره بسته معیشتی دولت

از مجموعِ ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر ،کمتر از ۵۰ درصد (یعنی ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر) متقاضیانی که در کد دستوری # ۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده‌اند ، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده نموده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار ثبت کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: از مجموعِ ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر ،کمتر از ۵۰ درصد (یعنی ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر) متقاضیانی که در کد دستوری # ۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده‌اند ، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده نموده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار ثبت کرده‌اند.

نظر به اتمام مهلت زمانی ثبت درخواست رسیدگی به افرادی که درلیست مشمولان بسته حمایت معیشتی قرار نگرفته بودند، به اطلاع می‌رساند وضعیت درخواست‌های ثبت شده در کد دستوری# ۶۳۶۹* و سامانه hemayat.mcls.gov.ir به شرح زیر است:

تعداد درخواست‌های ثبت شده در کد دستوری # ۶۳۶۹*

طی روزهای سوم تا ۲۰ آذرماه (مهلت اعلام شده برای ثبت درخواست سبد حمایت معیشتی)، درمجموع ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ درخواست در کد دستوری # ۶۳۶۹*ثبت شد.

تعداد درخواست های ثبت شده توسط سرپرستان خانوارهایی که بسته حمایت معیشتی را دریافت کرده‌اند یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۱۵ درخواست (۱۷/۶ درصد از کل درخواست ها) است. این تعداد به احتمال زیاد به دلیل ارسال نشدن پیامک از طریق بانک ها یا سایر دلایل، از دریافت بسته حمایت معیشتی اطلاع نداشته اند، از این رو به رغم واریز مبلغ بسته ، مجددا کد دستوری را شماره گیری کرده اند.

برای ۷۱/۸ درصد (یعنی ۴ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۷۲) از سرپرستان خانواری که در لیست مشمولان بسته حمایت معیشتی نبودندکد رهگیری ارسال شده است.

همچنین ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ نفر(۶/۱۰ درصد ) از سرپرستان خانوار در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبوده و می توانند در بازه زمانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، اطلاعات خانوار خود را برای دریافت بسته حمایت معیشتی ثبت نمایند.

وضعیت درخواست‌های ثبت شده در سامانه hemayat.mcls.gov.ir

طبق اطلاع رسانی صورت گرفته طی هفته های اخیر، پس از شماره گیری کد دستوری# ۶۳۶۹* ، شهروندان می بایست برای تکمیل فرایند ثبت درخواست خود وارد سامانه hemayat.mcls.gov.ir شده و اطلاعات خود را تکمیل می کردند ، بر همین اساس، تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه،۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ متقاضی پس از پذیرش شرایط مطرح شده و تایید اجازه دسترسی به اطلاعات مالی، اقدام به ثبت قطعی درخواست کرده اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۴۸۶ نفر با کد رهگیری و ۳۶۹ هزار و ۴۵ نفربا شماره حساب ثبت در خواست کرده اند .

همچنین به اطلاع می رساند، متقاضیانی که در ساعات پایانی روز چهارشنبه مورخ ۲۰ آذر ماه اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری # ۶۳۶۹* نموده و موفق به ثبت درخواست در سامانه hemayat.mcls.gov.irنشده‌اند، طی اطلاع‌رسانی آتی از طریق پیامک، می‌توانند به سامانه مذکور مراجعه و درخواست رسیدگی خود را ثبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      سلام کی جوابش میاد

    • بدون نام

      آمارها که سبد معیشتی داده اند صد در صد دروغ است . ۴۰ سال است که دروغ بخورد مردم می دهند .

    • بدون نام

      ما که موفق نشدیم چی

    • یهقوب

      یکی جواب بده چرا شاغلین وبازنشستگان ومستمری بگیران کلیه نیروهای مسلح وسپاه بسته مهیشتی شاملشون میشود ولی بارنشستگان کشوری نمیشود

    • مهدی

      خدا کنه حالا ما که اجازه دادیم اموال نداشتمون برسی کنن حداقل شامل ما بشه

    • مهدی

      بنظر میرسد. که در نوبت اول واریز به حساب اشخاص گزینشی و جریانی و به صورت خاص اقدام شده.کسانی دریافت کننده بودن که از ان کسانی که دریافت نداشتن امکانات بیشتری داشتن.

    • بدون نام

      تبعیضی شدیم رفت

    • رحیم. شکری

      یک انسان کامل وقتی محبت.مهربانی .رفتاروپندارنیک .اخلاق نیکو.وازحسادت.دروغ .کینه وخصائص شیطانی دوری کند میشود مهدانسانیت .که آنرا بایدتریج کند.

    • علی پرسپولیسی.

      ما که برامون پیامم اومد وارد سایت شدیم چی این ماهم پول واریز نشد.خدا نگزره ازتون با این دولتتون که به یک کارگر با ماهی یکو پونصد حقوق یارانه بنزین تعلق نگرفت

    • قلی

      یا ابا چاخان مهلا مهلا

    • محمد

      چون خودتان مسخره هستید ملت را مسخره می کنید

    • علیرضا خندابی

      خدا انشاالله بدبخت تون کنه
      که ما را بیچاره کردید
      من با دو دختر دانشجو
      و مستاجری و بیکاری
      چکار کنم
      یه گروه از خدا بی خبر در ستاد نشستن و برای من و امثال من نقشه میکشند
      انشاالله نابود بشید
      خودتان و عزیزان تان

    • بدون نام

      کی واریز میکننین

    • بازنشسته تامین اجتماعی

      شما چقدر حقوق میدید چکار به در آمد دارید آخه با این حقوق 1500 شما میشه زندگی کرد فکر کنید کسبی که بازنشسته است باید کار کند در آمد پسر چکار به پدر داره بدبخت جوانان

    • .

      ما که کارگریم.مستاجریم.چرا برای ما واریز نشد؟

    • فرهاد

      با سلام
      در خصوص بسته معیشتی به یکی از اشناییهای ما که تحت پوشش کمیته امداد است واریز نکرده اند. همه اش دروغ می گویند

    • علی

      برای پدر من که بازنشسته تامین اجتماعی(شهرداری یک شهر کوچک) هست وحقوقش زیر3میلیون وماشبنش سمند ویک خانه دارد واریز نکردن آخه این چه عدالتی ولی برای افرادی در شرایط مشابه که دونفری زن وشوهر حقوق می‌گیرند واریز شده!!!!!

    • درخش

      نمردیم و معنی کلمه مرفه رو فهمیدیم ، خدا ازتون نگذره ایشالا

    • یه تاجی✔

      دولت بی کفایت.

    • قادری

      باسلام من موندم چرا واسه ما این پولو نریختن هر چی فکر می کنم ی دلیل خوب نمی تونم پیدا کنم خدا ب داداون خانواده هایی برسه که واقعا ندارن نمی دونن با این گرونی چیکار کنن روی صندلیهای گرم ونرمتون بشینین واسه بدبختی بیشتر مردم چیکار می تونید بکنید خودتون میدونیدکه مردم ایران رو کم کم ب سوی گرسنگی میبریدکه آخر ب جون هم بیفتن ب خاطر ی لقمه نون خدایاخودت ب داد همه برس.......

    • مهدی یوسف زاده

      سلام، شرمنده خانمم مریضی سرطان خون داره بخاطر مریضیش باید هزینه میکردم من دستم جایی بند نبود ولی از طرف دوستان و فامیلها وجهت طول درمان همسرم کمک مالی به اینجانب می شده درحساب بانکی بنده ارسال می نمودند سازمان یارانه معیشتی با توجه به اینکه حساب بنده پول واریز می شده بنده رااز سبد معیشتی محروم نموده اند به خدا  نه خونه نه ماشین حتی یه دو چرخه هم ندارم  ما که دستمون به جایی بند نیست توروخدا شما پیگیر باشین حتما به اقای میرزایی بروسنین

    • هموطن

      اخه این چطور محاسبه ایی هست! من چنساله ازکار افتاده هستم و یکی دیگه از افراد خانوادم خرجی مارا میده،حقوق ایشون دومیلیون پونصدتومنه وایشون بعدازواریز حقوقش به کارتش اون پول به کارت من انتقال میده ،الان واسه ما پنج میلیون درامد ماهیانه زدن درحالی که دومیلیون وپونصد هست! نه خونه دارم نه ماشین نه زمین هیچی،بعد همسایه ما که خونه داره ماشین داره ماهی چهاروپونصدهم حقوق میگیره بهش یارانه معیشت دادن! چرا اصلاح نمیکنید روش بررسی را؟ یا چرا از خانوارها نمیخواید عدله خودشون را بیارن!؟هرپولی که به هر دلیلی وارد حساب بشه که درامد وقابل خرج برای خانواده نیست! تنخواه شرکت که بحساب کارپرداز بدبخت واریز میشه مگه حقوقشه! خواهشا روش اصلاح کنید ما بدبختیم بخدااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج