جاباما
۹۳۹۴۹۰
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد صادق خرازی از بیانیه ۷۷ چهره اصلاح‌طلب

صادق خرازی از بیانیه ۷۷ چهره اصلاح طلب انتقاد کرد و گفت:خبر دارم از شخص اول اصلاحات تا پایین ترین بدنه اصلاحات، بسیاری از خردمندان نسبت به این بیاینه حرف داشتند.

خبرآنلاین: صادق خرازی از بیانیه ۷۷ چهره اصلاح طلب انتقاد کرد و گفت:خبر دارم از شخص اول اصلاحات تا پایین ترین بدنه اصلاحات، بسیاری از خردمندان نسبت به این بیاینه حرف داشتند.

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندا، در برنامه جهان آرا در پاسخ به سوالی درباره بیانیه ۷۷ نفر، گفت: این بیانیه فاجعه بود، من این بیانه را قبول ندارم مبنای این بیانیه اصل نظام را هدف قرار داده بود.

وی در پاسخ به این سوال مجری برنامه جهان آرا که آیا این صحبت شما به این معنی است که این ۷۷ نفر برانداز هستند، گفت: این تعبیر را شما به کار می برید من نمی گویم. اگر اجازه بدهید من حرف خودم را بزنم.

خرازی سپس ادامه داد: این بیانیه با یک عقده گشایی، اصل نظام را زیر سوال برده بود، هرچه شود و هر اتفاقی که بیفتد نظام مال خود ماست. من در زمان احمدی نژاد گفته بودم بین احمدی نژاد و نیروهای آمریکایی حاضریم برای دولت او بجنگیم یعنی حاضر نیستیم از دول خارجی حمایت کنیم.

این چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: این بیانیه بوی ترشیدگی سیاسی می داد، این بیانیه، بیانیه نیروهای انقلاب نبود، بیانیه افرادی نبود که روزی مدعی مبارزه با استعمار بودند، بیانیه افرادی نبود که مدعی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند.

خرازی گفت: همینطوری که نمی توانیم بدون شناحت حمله کنیم و اصل نظام را زیر سوال ببریم. نمی توانیم با چندتا شبکه مجازی عقل و خرد جمعی نظام سیاسی را به چالش بکشیم. اگر یک جایی اشتباه شده باید اشتباه را نقد کرد

دبیرکل حزب ندا تاکید کرد: بیانیه ۷۷ بیانیه ای نبود که مورد وثوق، وفاق و تایید کل نیروهای اصلاح طلب باشد. منخبر دارم از شخص اول اصلاحات تا پایین ترین بدنه اصلاحات، بسیاری از خردمندان نسبت به این بیاینه حرف داشتند. آن اقایان هم حرفشان را زدند نظام هم سعه صدر داشت و تحملشان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      لطفا نگاه چهره های ا ص ل ا ح طلب! بگو ذلت طلب واداده!

    • بدون نام

      لعنت به دروغگو

    • بدون نام

      به این مواضع به اصطلاح میگویند ماست مالیشن کردن چندتا ازینها که در فتنه ها بوده اند خیانتشان را اثبات کردند و نیازی به ابراز ندارد...

    • علی اکبر

      جمع کنید این حزب بازی تونو،شما که تحمل یک بیانه ساده را ندارید.

    • بدون نام

      تو حزب بادی آقای دغل

    • بدون نام

      کجا ۷۷ نفر بیشتر شون تکذیب کردن و گفتن امضا نکردهاند

    • بدون نام

      بهتر نیست هرکسی در حوزه ادراک و فعالیتهای واقعی خودش درد دل کنه ؟ در این صورت من میرم گلیمم را ببافم ،آقای خرازی هم میتونند در مورد آنتیک و زیر خاکی و عتیقه متیقه مردم را سرفراز کنند ، چطوره ؟

    • میرو

      بله توهین برخی افراد علیه یک حزب به نظر شما مغایرت ندارد اما هزاران پست دیگر بدون هر گونه توهین، مغایرت دارد .... اما باید بگویم این افراد بی راه نگفتن اما بسیار چیزها که نگفتن بسیار جا ها که نبودن اما اکنون با اهداف سیاسی و جناحی وانمود می کنند که بر خواستند از خوابی که مدت هاست در آن غوطه ور هستند متاسفم برای عدالت که بازیچه قرار گرفته شده.. جماعتی حریص سمت و جایگاه که مزد نامه می گیرند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج