۹۳۹۵۲۱
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

احتمال محرومیت استقلال از آسیا

باشگاه شهرخودرو شکوائیه خود در خصوص عملی نشدن تعهدات استقلال به رحمتی را برای ارسال به AFC و FIFA آماده کرده تا خطر حذف استقلال از آسیا دوباره محتمل شود.

ورزش سه: به دنبال عدم انجام تعهدات باشگاه استقلال تهران نسبت به مالیات مهدی رحمتی که وی را در آستانه اردوی خارجی شهرخودرو ممنوع الخروج کرده، مدیر حقوق باشگاه خراسانی خبر از تنظیم شکایت‌نامه‌ای داد که در صورت ادامه بدقولی استقلال تا پایان وقت اداری فردا رسما به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال خواهد شد.

دکتر محمدرضا بختیاری در همین رابطه به خبرنگار ورزش سه گفت: در تاریخ ۲۸/۱۱/۹۳ کمیته انضباطی طی دادنامه شماره ۷۳۴ باشگاه استقلال را برای مالیات سه فصل حضور سید مهدی رحمتی محکوم کرده که مبلغ آن حدود ۷۶۱ میلیون تومان بوده که اکنون به علاوه تمام جرایم و تاخیرات عدم پرداختش، مبلغ یک میلیارد و ششصد و خرده‌ای شده است.

وی افزود: طبق رای کمیته انضباطی باشگاه استقلال مکلف بوده این مبلغ را پرداخت کند اما باشگاه استقلال با توجه به عرقی که سید مهدی رحمتی به این تیم داشته در تاریخ ۲/۸/۹۸ با مهدی رحمتی توافقی می‌کنند که باشگاه استقلال متعهد می‌شود که تا ۱/۱۱/۹۷ رای کمیته انضباطی را به صورت کامل اجرا کند و اگر اجرا نکرد مهدی می‌تواند به همه جا شکایت کند.

مدیر حقوقی شهرخودرو همچنین به نامه رحمتی به سازمان لیگ در تاریخ ۲۳/۶/۹۸ اشاره کرده و گفت: طبق این نامه به سازمان لیگ اعلام می‌شود که باشگاه استقلال به تعهدش عمل نکرده و بنابراین رحمتی درخواست می‌کند که سازمان لیگ به ماجرا ورود کرده و طبق رای کمیته انضباطی باشگاه استقلال را ملزم به پرداخت کند.

وی همچنین خبر از شکایت مهدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در سال۹۷ خبر داده و گفت: مهدی سال۹۷ شکایت به AFC می‌کند که کنفدراسیون نیز پیرو آن در تاریخ ۷/۶/۹۸ نامه‌ای را خطاب به فدراسیون فوتبال و رونوشت به رئیس کمیته انصباطی، دبیر فدراسیون و باشگاه استقلال می‌زند؛ مبنی بر اینکه ما بارها و بارها به استقلال نامه زدیم و درخواست کردیم که تعهداتش را انجام بدهد ولی انجام نداده است و آنها را به رعایت مقررات انضباطی دعوت می کند.

بختیاری با گلایه از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اسناد و مدارک موجود، پیش از صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال و بلامانع شدن حضورش در لیگ قهرمانان، رحمتی فدراسیون و سازمان لیگ را از استنکاف باشگاه از انجام تعهدات آگاه کرده بود بنابراین فدراسیون فوتبال با علم و آگاهی به مدیونی استقلال به رحمتی در خصوص مالیات‌ها و بدهی باقیمانده از آخرین فصل حضور سید در استقلال و با علم به مفاد نامه AFC مبادرت به صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و بلامانع اعلام کردن حضورش در آسیا می‌کند که تخلفی بزرگ است.

وی از متضرر شدن باشگاه شهرخودرو از خلف وعده استقلال ابراز ناراحتی کرده و گفت: باشگاه شهرخودرو و سید مهدی رحمتی به همین منظور شکواییه خود را در ارتباط با موارد مذکور به علاوه تمامی اسناد و مدارک موجود جهت ارائه به AFC و کمیته تعیین وضعیت FIFA آماده کرده و چنانچه فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری فردا نسبت به رفع مشکل موجود اقدام نکنند شکواییه خود را علیرغم میل قلبی ارائه می‌کنند و با توجه به قوانین رایج باشگاه استقلال از حضور در آسیا محروم خواهد شد.

مدیر حقوقی شهرخودرو از پیگیری حق این باشگاه نیز خبر داد و تاکید کرد: چنانچه اقدام باشگاه استقلال سبب لغو اردوی از پیش تعیین شده باشگاه شهرخودرو در امارات شود حق باشگاه شهرخودرو نیز در مطالبه کلیه خسارات متحمله محفوظ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی دوست و دشمن، دست به دست هم میدن!

    • عشق پولیس

      خدا زنده نگه بداره بابا استقلال اقای سلطانی فزیره کی میزار همچین اتفاقی بیوفته

    • بدون نام

      ای جووونم، بزن نامه رو دهن تیم حکومتی کیسه رو سرویس کنید

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        دوست عزیز. مواظب باش زیادی به ادبیات بی احترامی می کنی !!،زبادعجله نکن، شمانمی خواهبددرک کنید. پرس پولیس یا پیروزی بدون استقلال هیچیه

      • ح_ ن

        پرس پولیس ی ها هم دوست دارند،استقلال ستاره سوموبگیره، !!!خودشون که نتونستن کاری برای کشور جهت قهرمانی دراسیاانجام بدن ،

    • احمدلنگی پاره کن

      هرکاری بکنین مامیریم برا ستاره سوم حشن درسیرجون عشقه تاح

    • بدون نام

      این استقلالیا میگن بابا مسعود خودش باید تودربی هتریک کنه تا ما دوسش داشته باشیم....

    • پروژه تضعیف پرسپولیس کلیدخو د

      بابامسعودشون که نمرده میده تومه بهترمیدونی اقاسید ولی واقعاجعل وحقه بازی وکثافت کاری توخون وذات کیسه کشاس تیمذحکومتی دزد

      پاسخ ها

      • بی نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ کلیپ شم همه پر شد بابا مسعود مال شماست آقازادشم که همه جا جار زد چرا زیر بار نمی رید

    • بدون نام

      احتمالاًفرداخلیل زاده میگه سوءتفاهمه

    • ح_ ن

      بفرمایید این هم یک سناریوی جدید،علیه استقلال،، چرااین همه شتاب ؟؟چیزی که خیلی هامنتطرچنین فرصتی بودن ،،اقای سلطانی فرالان بهترین زمانه که حال هواداران استقلال رابگیری!!

    • بدون نام

      داداش فقط یه کم زودتر انجامش بدین و بندازین بیرون این آشغالارو که بوی گندشون کل آسیا و گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج