۹۳۹۵۳۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پیش بینی غلامپور درباره وضعیت استراماچونی

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال معتقد است که استراماچونی برای این تیم زحمت‌کشیده است و دوشنبه با دریافت حقوقش به ایران بازخواهد گشت.

خبرورزشی: در شرایطی که استقلال این روزها شرایط کم‌نظیری را تجربه می‌کند، روز گذشته به مصاف تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر رفت و توانست در غیاب سرمربی خودش با ارائه یک بازی کاملاً تهاجمی به پیروزی چهار بر یک دست پیدا کند تا موقتاً صدر جدول را از رقیب سرخ‌پوش خودش پس بگیرد.

تنها بازمانده مربیان استقلال در این دو بازی اخیر بهزاد غلامپور مربی گلرهای این فصل، پس از این دیدار درخصوص وضعیت فعلی استقلال اظهار داشت: «ما هنوز نسبت به بازگشت استراماچونی به استقلال امیدواریم و مطمئن هستیم او به تیم خودش بازخواهد گشت.»

غلامپور در ادامه افزود: «استراماچونی برای اینکه این تیم به این شرایط فعلی برسد، بسیار زحمت‌کشیده است و من شک ندارم او حداقل به خاطر تمام زحماتی که در این مدت برای استقلال متحمل شده، حاضر نمی‌شود تیم را به حال خودش واگذار کند. او به‌هرحال چیزی بیشتر از دستمزد خودش نمی‌خواهد و مثل ما مربیان ایرانی اهل مماشات نیست. او راه زیادی را برای تصدی چنین پستی طی کرده است و کاملاً حرفه‌ای به مسائل نگاه می‌کند و به همین خاطر از حق خودش نمی‌گذرد.»

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود استراماچونی تیم را در بازی روز گذشته مقابل شاهین هدایت کرده است تصریح کرد: «بله من هم این موضوع را تائید می‌کنم. او پیش از بازی کاملاً در جریان امور تیم قرار داشت و بازی را هم از طریق اینترنت تماشا و از همان‌جا دستورات تاکتیکی لازم را صادر می‌کرد. گرچه شاید این مسئله صورت و ظاهر خوشی نداشته باشد اما به‌هرحال با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای جز این نداشتیم که امیدوارم با بازگشت استراماچونی این آخرین باری باشد که تیم به این شکل هدایت می‌شود.»

سنگربان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در ارتباط با استقبال خوب هواداران استقلال هم خاطرنشان کرد: «همان‌طور که خودتان هم گفتید طرفداران استقلال، ما را در این دو دیدار اخیر تنها نگذاشتند و کل تیم را واقعاً شرمنده کردند و این را هم بدانید در این برهه تنها دل‌خوشی ما هم همین حمایت هوادارانی است که شب گذشته هم ثابت کردند که همیشه نام استقلال برایشان از هر چیزی مهم‌تر است و انصافاً حق آن‌ها نیست که تا این حد اذیت شوند.»

مربی گلرهای این فصل استقلال درباره آخرین اخباری که درخصوص استراماچونی دارد گفت: «طبق آنچه آقای خلیل زاده گفتند، تمام حقوق به‌حساب استراماچونی واریزشده است، فقط به دلیل تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا امکان برداشت پول میسر نبود ولی روز دوشنبه مشکلی برای برداشت نخواهند داشت و با این تفاصیل مشکل حل خواهد شد و او به ایران بازخواهد گشت.»

وی درباره اینکه آیا در این ۱۰ روز اخیر با سرمربی تیم در ارتباط بوده است گفت: «بله من از طریق مترجم با ایشان در این مدت صحبت کردم، همان‌طور که شب گذشته هم با ایشان ارتباط تلفنی داشتم.»

غلامپور درخصوص اینکه آیا بهتر نبود که در این دو بازی اخیر به‌عنوان تنها مربی باقی‌مانده به لب خط می‌رفت تا بتواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد اظهار داشت: «من وظیفه‌ام ایجاب نمی‌کند که نقش سرمربی استقلال را ایفا کنم. من همچنان به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال در این باشگاه حضور دارم و سعی می‌کنم که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. شاید هرکسی جای من بود از این فرصت استفاده می‌کرد اما من ترجیح می‌دهم همچنان تمرکزم را روی کار خودم معطوف کنم و هدایت تیم را به سرمربی بسپارم.»

وی در پایان در باره انتصاب آقای فتح الله زاده به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره گفت: «این خواسته اکثر هواداران استقلال بود. فتح الله زاده افتخارات زیادی را برای استقلال به ارمغان آورده که آرزو می کنم که در این سمت جدید هم بتوانند روزهای خوشی را برای استقلال رقم بزنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند مرگتان بدهد

    • بدون نام

      صدرجدول دست رقیب سرخ پوش نبوددست سپاهان بودخداوکیلی این نویسنده لیاقت نداره گوسفندبهش بدی بچرونه

    • تاجی

      بخاطر خدا تو ادای میمون ها رو در نیار آسترا میاد آخه شاسکول تو ابرو واسه فوتبال ایران و استقلال نذاشتی..یکی از مشکلات بزرگ آسترا تو بودی با اون ادا و اطوارات

    • ح_ ن

      درودبرتواقای غلام پور،،مرسی

    • بدون نام

      درود برغلامپور بی ادعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج