جاباما
۹۳۹۶۳۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مدارس اغلب شهرهای خوزستان تعطیل شد

به علت پیش‌بینی بارش شدید باران مدارس اغلب شهرهای استان خوزستان روز دوشنبه اعلام شد.

خبرگزاری مهر: جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان یکشنبه شب برگزار شد و به علت پیش‌بینی بارش باران تصمیم گرفته شد مدارس برخی شهرهای استان خوزستان برای فردا تعطیل اعلام شود که البته این تعطیل به هیچ وجه شامل دانشگاه‌ها و دستگاه‌های دولتی نیست.

بر این اساس فردا دوشنبه مدارس شهرهای ماهشهر، هندیجان، بندر امام، رامشیر، بهبهان، امیدیه، آغاجاری، آبادان، اهواز، حمیدیه، باوی، شادگان، خرمشهر و کارون در تمامی مقاطع صبح و عصر تعطیل است.

همچنین مدارس شهرهای دشت آزادگان، هویزه، هفتکل و رامهرمز نیز در نوبت عصر دوشنبه تعطیل شد.

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی استان خوزستان یکشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از فردا و از سمت جنوب و جنوب غربی استان وارد استان شده و دیگر بخش های استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این سامانه از نظر هواشناسی هشدار دهنده نیست، افزود: با توجه به حجم بارش ها در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ساعت و با توجه به وضع فاضلاب شهرهای ما، این بارش مشکل ساز خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به هشدار های هواشناسی به استان های همجوار، تصریح کرد: برای استان هایی ماننده بوشهر بارش ۲۰۰میلی متر در این بازه زمانی پیش بینی شده که میزان زیادی است.

سبزه زاری بیان کرد: در مناطق ما احتمال بارش باران در شهر های جنوبی مانند هندیجان، ماهشهر و امیدیه ۱۰۰تا۱۱۰ میلی متر و در اهواز ۳۵ تا ۶۵میلی متر خواهد بود.

وی گفت: بارش باران و رعد و برق شدید صبح از ماهشهر آغاز و اواسط روز به اهواز خواهد رسید، حجم باران در مرکز استان بعد از ظهر تا نیمه شب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: روز سه شنبه این سامانه بیشتر در شرق و شمال شرق استان خواهد بود و بعد از استان خارج خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت نادان === فقر و فلاکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج