۹۳۹۶۴۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

اخطاریه مدیریت بحران خوزستان درباره بارش باران

اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید باران، اخطاریه‌ای صادر کرد.

ایسنا: اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید باران، اخطاریه‌ای صادر کرد.

در اخطاریه امشب (۲۴ آذرماه) اداره‌کل مدیربت بحران خوزستان آمده است: "پیرو اخطاریه قبلی این اداره‌کل و با توجه به هشدار مجدد امروز سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آغاز فعالیت سامانه بارشی، از فردا دوشنبه (۲۵ آذرماه) بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق در نیمه جنوبی کشور پیش‌بینی می‌شود. همچنین گاهی وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات وجود دارد.

روز دوشنبه در نیمه جنوبی خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس حداکثر ۵۰ تا ۸۰ میلیمتر و در نیمه شمالی خوزستان حداکثر ۱۵ تا ۳۰ میلیمتر بارندگی پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز سه‌شنبه (٢۶ آذرماه) در شمال خوزستان حداکثر ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر بارندگی خواهیم داشت.

همچنین در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، بارش تگرگ، برخورد صاعقه، مه‌آلودگی و کولاک برف در ارتفاعات، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی و کاهش دید و متلاطم و مواج شدن خلیج فارس وجود دارد."

به گزارش ایسنا، در ادامه این اخطاریه خطاب به فرمانداران خوزستان آمده است: "در این خصوص باید جهت احتیاط در تردد جاده‌ای، اجتناب از توقف در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه در برابر رویداد رگبار شدید باران، تگرگ و صاعقه انجام شود.

همچنین با توجه به پیش‌بینی وقوع شرایط مشابه در استان‌های مجاور خوزستان، نسبت به صدور هشدار، اتخاذ کلیه تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه، تداوم آماده‌باش واحدهای تابعه سطح خوزستان و شهرستان و حضور در محل فعالیت تا زمان اعلام عادی شدن وضعیت جوی، اطلاع‌رسانی مستمر و ارائه توصیه‌های ایمنی به شهروندان به ویژه بیماران، روستاییان، عشایر، کشاورزان، دامداران، کودکان، مسافران، صیادان، رانندگان و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع حوادث احتمالی، اتخاذ سایر تدابیر لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم انجام و گزارش اقدامات به این اداره‌کل ارسال شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت نادان========= مدیران نادان

    • بدون نام

      مردم چیکار میتونن بکنن وقتی خیابونها مملو از اب میشه با یه بارندگی......شهردار و فرماندار مسئول هستن لوله ها و راه ابهای شهر سالهاست که تعویض نشده واب در حالت عادی هم به راحتی عبور نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج