جاباما
۹۳۹۷۱۰
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دوشنبه سرنوشت‌ساز برای استقلالی‌ها

به گفته مدیران استقلال، آندره استراماچونی امروز به تهران برمی‌گردد.

خبرآنلاین: بعد از جدایی استراماچونی از استقلال اخبار ضد و نقیضی در مورد بازگشت این مربی به وجود آمد، در این مدت استراماچونی هم با مصاحبه های پرتعدادش ماجرا را پیچیده تر کرد. در این مدت استراماچونی یک بار از بازگشت به ایران صحبت کرده است و یک بار هم از عدم عزم مدیران باشگاه برای بازگشت به جمع آبی پوشان اما آنچه مسلم است مدیران استقلال مدعی شده اند پول سرمربی ایتالیایی امروز دوشنبه در حسابش است و اگر این اتفاق تا فردا رخ بدهد باید انتظار داشت استراماچونی امروز خود را به ایران برساند و تمرینات این تیم را از سر بگیرد.

آنچه مسلم است امروز، روز سرنوشت سازی در آینده باشگاه استقلال است، جایی که هواداران این تیم امیدوار هستند او برگردد اما اگر به هردلیلی این اتفاق نیفتاد به نظر می رسد مدیران باشگاه هرچه زودتر باید به دنبال سرمربی باشند تا این تیم در بازی های بعدی با افت فنی روبرو نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالمون بهم خورد از این اخبار ، ۲۴ ساعته در حال پیگیری دلال ایتالیایی هستید ؟؟؟ همه مشکلات مردم حل شده ، فقط مونده این آدم ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنبال یه بهونه خبری میگردن تا به مشکلات مردم رسیدگی نکنن

      • کیسه فروش حمومیم

        دقیقا

      • بدون نام

        مشخصه بعضیا که نظر میدن یا خیلی بچه هستن ویا بی سواد،هنوز نمیدونن که چرا به یه نفر دلال گفته میشه.دلال کسی هستش که خودش بازیکن پیشنهاد بده و بیاره تو تیم.که البته وجه مشترک همه بازیکنانی که سفارش میکنه،ضعف اونهاست...گواردیولا هم خودش پیشنهاد خرید فلان بازیکنو میده.ولی ارزش دارن.مثلا هم شفر وهم برانکو،واقعا تو این زمینه دلال به معنای واقعی بودن.وکالدرون هم درمورد جونیور اینو تاحدودی نشون داد.استرا تا الان هرچی که بوده،دلال نبوده.امیدوارم که نخواد هم که بشه

      • بدون نام

        تا چشت در بیاد لنگی

      • بدون نام

        بر شرفتون لعنت گوشنه تشنه های کنار خیابونا هیچ ففط فکر استقلال پرسپولیسید مشکلات مردم بنزین لیتری سه هزار تمن اب برق گاز بدید ب حاج فتل و روییانیان برا خودشون هاپولی کنن بره بی عرضها دنبال چی میگردن خصوصی بشن اون اموالی که از بیت المال دزدیدن خرج کنن نه عین موریانخ بازم ببرن بخورن

      • بدون نام

        چرا دنبال میکنی فضول،،،

    • بدون نام

      از ویلموتس چه خبر،چقدر گرفت تا از شکایتش صرف نظر بکند ،از دلال بزرگ برانگو وخانواده اش چه خبر که دسته جمعی وبا حیله به ایران حمله میکنند.پول ملت را به جیب می زنند.

    • کوروش

      کاش سر سوزنی غیرت برانکو تو وجود این بی خاصیت بود .

      پاسخ ها

      • قاسم.

        لنگی لونگ وگردن

    • بی نام

      بعداز قتل مرحوم قاشقچی که تمام شبکه های ایران چندماهی مرتب پوشش میدادن حالا نوبت به استرا رسیده. رستم زال که از دنیا نرفته این همه مانور میدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی
        لــــــــــــــــــــــــنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج