جاباما
۹۳۹۷۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

منافی: پرسپولیس به هماهنگی دوران برانکو بازگشت

یک پیشکسوت پرسپولیس عملکرد خوب رادوشویچ درون دروازه پرسپولیس در بازی مقابل سایپا را نشان از آمادگی بالای بدنی او دانست.

ایسنا: جواد منافی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازی این تیم و سایپا در هفته پایانی لیگ برتر که به برد پرسپولیس منجر شد گفت: پرسپولیس بر خلاف ابتدای فصل توانسته در چند بازی گذشته با به ثبات رسیدن در ترکیب خود، بار دیگر به شرایط آرمانی بازگردد و هماهنگی که در زمان آقای برانکو شاهد بودیم در تیم جدید هم به وجود آید. امیدوارم با برد مقابل نساجی و ادامه دادن به این نوار پیروزی، در پایان نیم فصل هم بتواند به هدف خود یعنی قهرمانی دست یابد.

او هم‌چنین درباره عملکرد رادوشویج، دروازه‌بان پرسپولیس که در غیاب علیرضا بیرانوند درون دروازه حضور داشت اظهار کرد: رادو چندین سال است که روی نیمکت پرسپولیس و درکنار دوازه‌بانی هم‌چون علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان اول تیم ملی و یکی از بهترن‌ها در آسیا هست، قرار دارد. این که او در این بازی چنین عملکردی را به نمایش گذاشته است نشان از آمادگی بالا حتی با وجود مدت زمان بالایی که روی نیمکت نشسته است، دارد و این امکان را به وجود آورده که کالدرون برای بازی‌های آینده حساب ویژه‌ای روی او باز کند.

این پیشکسوت پرسپولیس لازمه موفقیت خط حمله این تیم را تغذیه و حمایت خط میانی از علی علیپور و مشارکت بازیکنانی چون بشار رسن، مهدی ترابی و... در حملات این تیم می‌داند.

منافی درباره‌ی بازی معوقه پرسپولیس مقابل نساجی که به علت آلودگی هوا لغو شده بود گفت: با توجه به روند رو به رشد پرسپولیس و شرایط بدنی و روانی مناسبی که در تیم حاکم شده، من به برد پرسپولیس در این بازی و قهرمانی در نیم فصل امید دارم.

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های صدر جدول همگی از شرایط خوبی برخوردارند و همین موضوع هم به بهبود کیفیت این دوره لیگ برتر کمک زیادی کرده است ولی با این وجود امیدوارم که پرسپولیس نه تنها در نیم فصل به قهرمانی برسد بلکه در پایان فصل هم عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج