۹۳۹۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نورمحمدی:

در پرسپولیس اگر آرام باشی سرت کلاه میرود

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اگر در این تیم بازیکنی آرام باش ضرر خواهد کرد.

تسنیم: مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اگر در این تیم بازیکنی آرام باش ضرر خواهد کرد.

رضا نورمحمدی، مدافع میانی پرسپولیس که در اکثر بازی‌های این فصل نیمکت‌نشین بود، در بازی با صبا در ترکیب ثابت قرار گرفت و در روزی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند. نورمحمدی امسال با اینکه نیمکت‌نشین بود هیچ وقت برای پرسپولیس حاشیه درست نکرد، هر چند که خودش معتقد است هر بازیکنی در پرسپولیس آرام و بی‌سروصدا باشد سرش کلاه می‌گذارند. نورمحمدی در مورد شرایط پرسپولیس، روزهای نه‌چندان خوبی که در این تیم پشت سرگذاشت و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

در مورد بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی چه صحبتی داری؟

تیم ما از لحاظ بازیکن یکی از بهترین‌های لیگ برتر است ولی مشکلاتی که به وجود آمد تاثیر منفی خودش را گذاشت. ما از کورس عقب مانده بودیم ولی خوشبختانه نتایج این هفته به سود پرسپولیس رقم خورد و بردی که به دست آوردیم تا حدودی فاصله را کم کرد. حالا هم ۳ فینال در پیش داریم.

شانس تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی چقدر است؟‌

فکر می‌کنم شانس همه تیم‌ها برابر است. تیم ما ۳ امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد و اگر قهرمانی می‌خواهیم اول باید به فکر امتیازهای خودمان باشیم و حتی یک امتیاز هم از دست ندهیم.

در مورد نیمکت‌نشینی‌های خود در این فصل صحبت کن. چرا هیچ وقت اعتراض نکردی؟

در نیم فصل اول شرایط خوب بود و پرسپولیس نتایج خوبی گرفت. من می‌خواستم در نیم فصل جدا شوم ولی آقای دایی نظر دیگری داشت. پرسپولیس جدا از بنگر و حسینی به دفاع نیاز داشت، به همین خاطر کادرفنی با جدایی من مخالفت کرد. به خاطر پرسپولیس و دایی سکوت کردم و این در حالی است که مشکلات مالی من از همه بازیکنان بیشتر است و آقایان رویانیان و شیرینی هم در جریان هستند. حتی مشکلی ماشینی که به من دادند حل نشده و این در حالی است که مشکلات خیلی‌ها در اینجا حل شده است.

از ماشینی که باشگاه به تو داده است استفاده می‌کنی؟

این ماشین گوشه پارکینگ خاک می‌خورد و نمی‌توان از آن استفاده کرد، چون مشکل دارد.

خودت فکر می‌کنی امسال مستحق حضور در ترکیب ثابت بودی؟

تمام بازیکنان پرسپولیس در یک سطح هستند. در تیم ما آنقدر رقابت نزدیک است که همه آماده هستند و به عنوان مثال دیدید که عباس‌زاده در چند بازی فرصت پیدا کرد و گل زد. من وقتی نیمکت‌نشین بودم هیچ حرفی نزدم ولی بابت مسائل مالی گلایه دارم. فکر می‌کنم هر بازیکنی بیشتر حاشیه درست کند زودتر به حقش می‌رسد. در پرسپولیس اگر آرام و بی‌حاشیه باشی سرت کلاه می‌رود.

من نمی‌دانم چطور مشکل دیگران حل می‌شود ولی مشکلات من حل نمی‌شود. من بازیکنی نیستم که تازه به پرسپولیس آمده باشم و حداقل انتظار دارم که باشگاه به من احترام بگذارد. یکسری مسائل در این باشگاه واقعاً شبهه‌برانگیز است. من کمترین دریافتی را داشته‌ام و مشکل سند ماشینی که دادند هم حل نشده است.

با این وضعیت فصل بعد در پرسپولیس می‌مانی؟

اگر شرایط من برای فصل بعد همین‌طور باشد تصمیم دیگری می‌گیرم. هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد، چرا که فوتبالش نابود می‌شود.

با توجه به درگیری که بین تو و نیلسون در یکی از تمرینات به وجود آمد، در حال حاضر با او مشکلی نداری؟

او دوست خوب من است و هیچ مشکلی نداریم. به هر حال گاهی اوقات فشار تمرین یا بازی باعث می‌شود تا بازیکن کنترل خودش را از دست بدهد و این مسائل طبیعی است.

رابطه‌ات با سیدجلال حسینی و بنگر چطور است؟

دلیلی ندارد که رابطه بدی داشته باشیم. ما هم‌تیمی و دوست هستیم و سرمربی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند. ما پارسال در کنار هم بازی می‌کردیم ولی امسال شرایط برای من تغییر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج