۹۳۹۸۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

باشگاه پرسپولیس: فهرست مازاد کذب است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره وضعیت این روزهای سرخپوشان ارایه کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از همراهی و تعامل قابل تحسین آقای کالدرون در تلاش است مطالبات معوقه او را پرداخت نماید. باشگاه از بازیکنان و کادر تیم که بابت فصل گذشته ده تا سی درصد و پاداش ها مطالباتی دارند و با درک شرایط باشگاه صبر پیشه کرده اند قدردانی کرده و امیدواریم مطالبات تیم، بدهی های سنگین و چالش های مالی با افزایش درآمدها و مشارکت هواداران در طرح های اقتصادی ویژه ای که در آستانه اجراست حل و فصل شود.

وی افزود: درباره لزوم افزایش درآمدها و مشارکت هوداران در برنامه های مدنظر آقای انصاری‌فرد عصر دوشنبه توضیحات لازم را از طریق سایت و اینستاگرام رسمی باشگاه ارایه خواهد کرد و مراسم رونمایی از برخی طرح های درآمدزای اقتصادی که آماده اجراست بزودی برگزار خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به انتشار برخی شایعات و گمانه زنی های مخرب نقل و انتقالاتی از هواداران عزیز درخواست می شود ضمن بی توجهی به این قبیل خبرها صرفا به اعلام نظر مقامات رسمی باشگاه و تیم توجه کرده و تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند.

قدوسی در ادامه تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس اعلام هرگونه فهرست مازاد از سوی آقای کالدرون را قویا و صادقانه تکذیب می کند. سرمربی محترم تیم قبلا هم به باشگاه اعلام کرده بود بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز در پایان بازی های نیم فصل لیست مازاد را اعلام خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس خواهان جذب مهاجم و هافبک تهاجمی شده و تاکید می شود تا به امروز در پست دیگری اعلام نیاز به جذب بازیکن جدید نداشته است.بدین ترتیب با توجه به جدایی جونیور تیم پرسپولیس جابجایی زیادی در نفرات نخواهد داشت اما قطعا تقویت خواهد شد. در این باره منتظر خبرهای رسمی باشید. باشگاه نیز تا زمان توافق قطعی با گزینه ها به منظور آگاهی هواداران و خنثی کردن شایعات برخی اخبار کذب را تکذیب می کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به اطلاع می رساند مذاکره با برخی گزینه های خارجی تایید شده از سوی کادرفنی تا رسیدن به توافق نهایی ادامه دارد و آقای کالدرون که قبلا یک بازیکن خارجی را معرفی کرده بود شب قبل از بازی با سایپا در جلسه کادر فنی و مدیر تیم با مدیر عامل نام چهار بازیکن خارجی جدید را باشگاه معرفی کرد و در جلسه آتی با او تصمیم گیری و بررسی لازم صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج