جاباما
۹۳۹۸۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مصلح: وضعیت چمن نقش جهان خوب نیست

شایان مصلح، مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: شایان مصلح درباره مصدومیتی که با آن مواجه شده است، گفت: آسیب‌دیدگی من از ناحیه همیسترینگ است. قبل از پایان نیمه اول بازی با پیکان یک تکل زدم و همان قطع توپ در ادامه منجر به گل تیم ما شد. در آن صحنه مصدوم شدم، ولی در نیمه دوم هم بازی کردم. بازی با شاهین بوشهر را از دست می‌دهم ولی تلاش می‌کنم به بازی بعدی که مقابل استقلال است برسم. متأسفانه کیفیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان خوب نیست و بازیکنان روی این چمن لیز می‌خورند، از طرفی فشردگی مسابقات هم تأثیرگذار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در سپاهان راضی است، تأکید کرد: در ابتدای فصل که مصدوم شدم، ولی در ادامه شرایط بازی را پیدا کردم. در سه بازی گذشته هم به ترکیب ثابت راه پیدا کردم، ولی متأسفانه در بازی با پیکان مصدوم شدم. امیدوارم خیلی زود برگردم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

مدافع چپ سپاهان درباره شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی و رقابت با مدعیان دیگر خاطر نشان کرد: رقابت بین مدعیان فشرده است و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، ولی ما هدفی جز قهرمانی نداریم. در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها فشرده می‌شود و تیمی که در فشردگی مسابقات خوب نتیجه بگیرد، قهرمان خواهد شد.

مصلح با اشاره به گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما در سخت‌ترین گروه قرار داریم. النصر که قهرمان عربستان است و السد هم در فوتبال قطر یک تیم پرقدرت و شناخته شده است. از بین بنیادکار، العین و الزورا هم یک تیم به گروه ما راه پیدا خواهد کرد که دو تیم ازبکستانی و اماراتی قوی هستند و الزورا هم تیم ضعیفی نیست. من با پرسپولیس هم در این جام حضور داشتم. تیم‌های دیگر واقعاً پرقدرت هستند و تفاوت‌ها را بازیکنان گرانقیمت خارجی رقم می‌زنند. ما کار سختی داریم، ولی برای موفقیت در این جام تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج