جاباما
۹۳۹۸۱۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مصطفوی: خطری فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند

رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای گفت: با تلاش باشگاه استقلال، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، موضوع مربوط به مهدی رحمتی مرتفع شد.

خبرگزاری فارس: داریوش مصطفوی درباره وضعیت باشگاههای استقلال و پرسپولیس در موضوع صدور مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: فدراسیون در موضوع حل مشکلات باشگاه‌ها در حوزه صدور مجوز تلاش گسترده ای داشت. ساعت ها جلسه، مذاکره و پیگیری در بخش‌های مختلف و مربوطه با حضور شخص رییس فدراسیون در ماه های اخیر انجام شد که به عنوان عضوی از جامعه فوتبال از مهدی تاج به دلیل توجهی که به موضوع شد، سپاسگزارم.

وی افزود: در خاطر اهالی فوتبال هست که سال‌ها تسویه حساب مربی و بازیکن با باشگاه‌ها یک رویا بود اما این موضوع این بار به حقیقت پیوست. خیلی از باشگاه‌ها با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صورت گرفته در زمینه مباحث مربوط به صدور مجوز تلاش گسترده ای داشتند. در حوزه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید بگویم که با تلاش باشگاه استقلال، وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال موضوع مربوط به سید مهدی رحمتی هم مرتفع شد. بنابراین نه تنها استقلال بلکه پرسپولیس و هیچ باشگاه دیگری و به صورت کلی فوتبال ایران در این باره مشکلی نخواهند داشت.

مصطفوی اضافه کرد: امیدوارم فونداسیونی که اینک توسط فدراسیون فوتبال گذاشته شده برای سال های آتی هم تداوم یابد و باشگاهها با علم به مباحث حقوقی قراردادها نسبت به عقد آن اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قررررمززززتههههه

      تو هم که الژایمر دایی دادااااش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج