جاباما
۹۳۹۸۵۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برهانی: قائدی به آقای گلی فکر نکند

پیشکسوت باشگاه استقلال به بررسی شرایط این تیم بعد از اتفاقات اخیر پرداخت.

خبرگزاری میزان: استقلال روز‌های عجیب و پر از تنشی را سپری می‌کند. روز‌هایی که امکان دارد به بازگشت استراماچونی و رسیدن به ساحل آرامش ختم شود یا جدایی قطعی این مربی ایتالیایی و از دست رفتن بنای زیبا و شیکی که در استقلال ساخته بود. هر اتفاقی که رخ بدهد، وضعیت تازه‌ای برای این باشگاه آبی‌پوش رقم می‌خورد.

برای کندوکاش در مورد شرایط اخیر این باشگاه، با آرش برهانی برای دقایقی به صحبت پرداختیم. آقای‌گل پیشین لیگ و بازیکن ارزشمندی که چند سالی است فوتبال را کنار گذاشته و حالا به عنوان کارشناس و پیشکسوت، حق دارد در مورد وضعیت تیم محبوبش صحبت کند. حرف‌های برهانی را می‌خوانید:

هواداران این استقلال را دوست دارند

به عقیده من استقلال شرایط خوبی دارد، چون در صدر جدول رده‌بندی ایستاده و هواداران هم، این استقلال را دوست داشتند. آن‌ها برای چند سال، تیم را حمایت کردند تا به صدر جدول برسد و حالا نتیجه حمایت‌های خود را می‌بینند هر چند درست در همین روز‌های خوب، خبر‌های بد و تلخی را می‌شنویم.

چرا ناراحت نباشیم؟

من هم مثل همه هواداران استقلال ناراحت و شاکی هستم. تیم‌مان تازه شکل خودش را گرفته بود و در هر دیدار، هم زیبا بازی می‌کرد و هم توانایی رقم زدن گل‌های زیادی را داشت. طبیعی است که همه ناراحت باشیم. کدام تیم را می‌شناسید که سرمربی، مربی، سرپرست و مدیرعامل نداشته باشد؟

برخی دغدغه استقلال را ندارند

من یک سوال ساده می‌پرسم؛ امروز اگر یک بازیکن از استقلال دچار مشکلی شود، باید به چه کسی بگوید؟ واقعا همه استقلالی‌ها حق دارند که عصبانی باشند، چون به نظر می‌رسد برخی از تصمیم‌گیرندگان برای باشگاه، دغدغه استقلال را ندارند و همین امر، آزاردهنده است. تیم بهترین شرایط ممکن را داشت، اما اجازه دادند که سرمربی از تیم برود. ۱۰ روز است که استقلال سرمربی ندارد و تکلیف استراماچونی هم مشخص نیست. از وقتی مدیرعامل باشگاه رفته، حتی مدیرعامل جدید هم انتخاب نمی‌کنند. معلوم نیست در این باشگاه چه می‌گذرد.

هرگز این شرایط را تجربه نکردم

باید به بازیکنان استقلال خدا قوت بگویم، چون در بدترین شرایط ممکن تمرینات و بازی‌ها را دنبال می‌کنند. شخصا در تمام دوران فوتبالم، چنین شرایطی را تجربه نکردم. امیدوارم این موضوع برای هیچ تیمی پیش نیاید. بازیکنان نشان دادند با تفکرات استراماچونی کاملا آشنا هستند و نمایشی که مقابل شاهین شهرداری بوشهر داشتند، این موضوع را به خوبی ثابت کرد.

فتح‌الله‌‎زاده آدم باتجربه‌ای است

برخی می‌گویند قرار است فتح‌الله‌زاده به باشگاه برگردد. من نمی‌دانم بالاخره چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما فتح‌الله‌زاده از جنس استقلال است و هر بار که وظیفه مدیریت بر باشگاه را داشته، به خوبی از پس آن برآمده است. از این رو فکر می‌کنم او باتوجه به تجربیاتی که دارد، گزینه خوبی برای باشگاه باشد و بتواند به استقلال در این وضعیت کمک کند.

زوج خوبی ساخته شد

یکی از بهترین کار‌هایی که استراماچونی در استقلال انجام داد، ساختن یک زوج قدرتمند در خط حمله بود. دیاباته و مهدی قائدی با هم هماهنگ شده‌اند و چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند. آن‌ها با همین اتفاق می‌توانند بیشتری کمک را به استقلال در جهت پیشرفت داشته باشند.

از قائدی خوشم آمد!

همچنین معتقدم مهدی قائدی نشان داد که فوتبالیست خوبی است. یکی از مصاحبه‌هایش را خواندم که گفته بود دیگر کاری به حواشی ندارد و بعد از خواندن این مصاحبه، واقعا از قائدی خوشم آمد. البته به او یک توصیه‌ای می‌کنم. قائدی همین حالا بهترین گلزن لیگ است، اما او نباید به آقای گلی در این فصل فکر کند، چون روی فوتبالش تاثیر می‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا ارزو که بر جوانان عیب نیست

      پاسخ ها

      • سهراب

        قربون غیرت برم آقای قائدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج