۹۳۹۸۵۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

استراماچونی، تمرین امروز استقلال را تعطیل کرد!

مترجم استراماچونی درباره بازگشت او گفت: اگر در مورد اراده استراماچونی باشد من می گویم او به احتمال بالای ۹۰ درصد برمی گردد اما به هر حال باشگاه هم باید پولش را بدهد. امیدوارام این بی اعتمادی برطرف شود و او به استقلال برگردد.

خبرورزشی: دانشیار، مترجم و دستیار استراماچونی درباره شرای این تیم و نظارت سرمربی در روند تمرینی شاگردانش گفت: در اینکه آقای استراماچونی دوست دارد به ایران برگردد من ذره ای تردید ندارم اما فکر می کنم برای پاسخ دادن به سوال شما باید تا ساعت چهار پنج بعد از ظهر صبر کنیم و ببینیم آیا او پولش را می گیرد یا نه.

او ادامه داد: من هر روز و هر ساعت با ایشان در تماس هستم. او به ما می گوید در تمرین چه کار کنیم، حتی به من می گوید انرژی بازیکنان در تمرینات چطور است و کدام بازیکن آماده تر است. این نشانه مثبتی است و ایشان دوست دارد سرمربی استقلال باشد. تمرین امروز استقلال برگزار نشد و جالب است که من به شما بگویم این اتفاق با نظر مستقیم آقای استراماچونی بوده است، ایشان گفتند چون بازیکنان خسته هستند و البته به دلیل آلودگی هوا بهتر است تیم امروز استراحت کند.

دانشیار گفت: برای اینکه بدانید او چقدر پیگیری استقلال است باید بگویم با من تماس گرفت و گفت باشگاه باید با به تعویق افتادن بازی با سپاهان در جام حذفی مخالفت کند چرا که آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند اما استقلال باید در پلی آف بازی کند و آبی ها نمی توانند در زمستان شرایط فشرده بازی ها را تحمل کنند.

مترجم استراماچونی در پایان گفت: اگر در مورد اراده استراماچونی باشد من می گویم او به احتمال بالای ۹۰ درصد برمی گردد اما به هر حال باشگاه هم باید پولش را بدهد. امیدوارام این بی اعتمادی برطرف شود و او به استقلال برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام مشکلات مملکت با برگشت این آقا حل میگردد؟؟؟
      اشتباه نکنید....یا خیال کرده اید،تمام فکر وذکرمان فوتبال است..ویا همگی سرکاریم......فکر نان کن که خربزه آب است!!!

    • امید

      هواداران استقلال بزرگ بدانند که نه اقای استرااماچونی ونه مدیر عامل ونه هیعت مدیره در مورد اتفاقات استقلال بی تفصیر هستند زیرا سلطانیفر پرسپولیسی است وتیم استقلال را دوست ندارد وحمایت نمیکند اوهوادار پرسپولیس است. مگر ما استقلالیها تیم رغیب را دوست داریم که توقع داریم سلطانیفر تیم رغیب را دوست داشته باشد؟ به همین خاطر از استقلال حمایت نمیکند وقتی سرپرست حمایت نکند باشگاه چطور پول به مربی بدهد؟ همه دیدند که مشکل خارجی ها وبازیکنان پرسپولیس چقدر راحت حل شد وپولشان را گرفتند اما ما دو هفته هست که کادر فنی نداریم. خدا لعنتت کند پدری که یک فرزندش از گرسنکی دارد تلف میشود وان فرزندش نمیداند پول پدر را کجا خرج کند. لعنت به وزیر ورزش ونمایندگان مجلس ودولت بی بخار که تا این اندازه تبعیض وجود دارد ولام تا کام حرف نمیزنند

      پاسخ ها

      • محمد

        رو نیست که ،سنگ پای قزوینه. ای بابا وقاحت هم حدی داره.

      • hamiiiiiid

        خدایی تا کی این اراجیف تکراریو میخوایید بگید،،پرسپولیس اگه مشکلش حل میشد که پنجره نقل و انتقالش بسته نمیشد،،برانکو و بودیمیر شکایت نمیکردن،،لطف کن تعصب خشک و بیجارو کنار بزار یکم چشماتو باز کن،این چرت و پرتها هم دیگه تکراری شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج