جاباما
۹۳۹۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خطیبی: به اهدافمان در نیم‌فصل رسیدیم

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید اهداف این تیم در دور رفت محقق شده و در حال برنامه‌ریزی برای نیم‌فصل دوم هستند.

ورزش سه: رسول خطیبی سرمربی موفق ماشین سازی توانست در نیم‌فصل اول برابر مدعیان قهرمانی امتیاز بگیرد و به‌عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ تیم اش را معرفی کند. ماشین‌سازی در پایان دور رفت به‌عنوان بهترین تیم مهمان لیگ و دومین تیم جوان لیگ معرفی شد.

خطیبی درخصوص نیم‌فصل اول گفت: ما در ابتدای فصل جلسه‌ای با اعضای محترم هیات مدیره داشتیم که رتبه تک رقمی را هدف‌گذاری کرده بودیم که خدا را شکر تا به این جای کار با حمایت آقایان زنوزى، نصیرزاده و هیات مدیره باشگاه و غیرت تک تک بازیکنان و هواداران ماشین‌سازى توانستیم به هدف خود برسیم و امروز حضورمان در رده نهم جدول نشان می‌دهد که عملکرد موفقی داشتیم و همانطور که گفتم، با همکاری کادر مدیریتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان این نتایج به دست آمده و من به‌عنوان سرمربی این تیم افتخار می‌کنم با این داشته‌ها، توانستم به قولی که در ابتدای فصل داده بودم، عمل کنیم.

او درخصوص برنامه‌های ماشین‌سازی برای تعطیلات زمستانی لیگ گفت: با جلساتی که داشتیم، از آقاى نصیرزاده و اعضای محترم هیات مدیره درخواست کردیم تا شرایط برگزاری یک اردو را فراهم کنند و ما در تعطیلات نیاز به یک اردو داریم. بزرگترین مشکل ما، نقل و انتقالات زمستانی است که فعلا ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم و از آقاى نصیرزاده درخواست کردیم که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کنند و با رایزنی و تلاش‌هایی که آقای نصیرزاده در این باره دارند، امیدوار هستم به زودی این مسئله برطرف شود.

سرمربی ماشین‌سازی درباره برنامه‌های تیم‌اش برای نقل و انتقالات زمستانی اظهار کرد: ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت را حل کند و پس از آن برای جذب سه بازیکن برای تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه‌ها به طور مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده و قطعا برای اینکه بتوانیم در نیم‌فصل دوم نیز همچون دور رفت موفق شویم، باید در نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشیم و بتوانیم ضعف‌های خود را پوشش دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج