۹۳۹۹۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

سلطانی‌فر: امیدوارم استراماچونی برگردد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مسئولیت سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال است، گفت: امیدوارم سرمربی تیم فوتبال استقلال به ایران برگردد.

خبرگزاری مهر: مسعود سلطانی فر که عصر امروز در محل تمرین تیم فوتبال امید حضور یافته بود در این مورد گفت: ما ۱۹۷۶ در المپیک مونترال شرکت کردیم که علی پروین بود که ما بازی با لهستان داشتیم و پروین گل اول را زد و باختیم اما نتایج خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: ۴۴ سال است که ما به المپیک نرفتیم. همه تلاش هایی که انجام شده تا تیم به المپیک برود اما نشده است. امسال ما خیلی امیدوارم هستیم که بتوانیم به المپیک برویم و آنجا بتوانیم نتایجی که شان فوتبال ایران است را کسب کنیم.

سلطانی فر ادامه داد: با اظهار نظرهای کارشناسی که می شود و امیدواری که وجود دارد من فکر می کنم که این تیم حتما باید به المپیک برود. ما تمام تلاشمان را می کنیم که از این تیم حمایت کنیم. باید در جلسه ای این مشکلات را برطرف کنیم. مسائل مربوط به باشگاه ها و بازیکنان را تاج مدیریت می کند که این مشکل حل شود تا بتوانیم تیم امید را در بین تیم های حاضر در المپیک داشته باشیم.

وزیر ورزش ادامه داد: بازیکنان خوب و باانگیزه ای را در اردوی تیم امید داریم. کادر فنی خیلی خوبی داریم. فکر می کنم که همه عوامل دست به دست هم بدهند تا تیم به المپیک برود.

براساس این گزارش مهدی تاج هم ضمن اشاره به مشکلاتی که فوتبال کشور برای حمایت از تیم امید دارد گفت: همین که همه آمده اند تا از تیم امید حمایت کنند در نوع خودش بی نظیر است. حاصل همه این تلاش ها باید منجر به صعود تیم امید به المپیک شود.

وی گفت: مشکلاتی برای تیم امید وجود دارد که باید آنها را حل کنیم. طبیعتا این تیم بدون حمایت به موفقیت نمی رسد و همه باید کمک کنیم که این تیم راهی المپیک شود.

سلطانی فر در ادامه صحبت هایش پیرامون شرایط تیم امید گفت: به این تیم بسیار امیدوار هستیم و فکر می کنم که بتوانیم بعد از ۴۴ سال با این بازیکنان و کادر فنی بتوانیم به المپیک صعود کنیم. بعد از این بازدید باید جلسه ای با تیم مدیریتی داشته باشیم تا مشکلات را حل کنیم و منابع مالی را تامین کنیم و بهترین شرایط را فراهم کنیم تا تیم امید با بهترین تدارکات به مصاف حریفان برویم.

وزیر ورزش در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطلاع دارم که مسئولان فدراسیون فوتبال با جدیت در حال تلاش هستند تا بحث مربوط به سرمربی تیم ملی را حل کنند.

سلطانی فر در مورد استراماچونی و اینکه آیا وی به ایران بازخواهد گشت: کاملا امیدوار هستیم که وی به ایران برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگی. خدا لعنتت کند

    • بدون نام

      فقط دروغ باشه از جونم میگذرم

    • امید

      اقای سلطانیفر باعث رفتن استرا خودت هستی نامرد. الا دو هفته هست که پول بحسابش نمیریزید حالا بماند که دوسه ماه هر چه داد زد حقم را بدهید اعتنا نکردید ولی پول خارجی های تیم خودت را یک ساعته پرداخت شد حالا ابراز امیدواری میکنی برگردد؟ اگر مردی راست بگو. بگو دوست ندارم استقلال ارامش داشته باشد از استقلال متنفرم. خدا اجدادت را لعنت کند.ا یا این هوادار خدایی ندارد که بزند به کمرت وتا زنده هستی رنگ خوشی نبینی؟

    • بدون نام

      چقدر حقیری تو چقدر بیچاره هستی

    • امید

      توکه راست میگی ،ما هم ک از ته دلت بیخبریم.... ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج