۹۳۹۹۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کالدرون از برانکو جلو می‌زند

پرسپولیس در لیگ نوزدهم با گابریل کالدرون پرفراز و نشیب بود، با این حال مربی آرژانتینی عملکرد بدی با این تیم نداشته و حتی می‌تواند قهرمانی نیم‌فصل را هم برای تیم پرطرفدار پایتخت به ارمغان بیاورد.

خبرورزشی: پرسپولیس با کالدرون ۴ بازی را باخته که ۳ تای آن‌ها مقابل تیم‌های مدعی بوده است. باخت خانگی به نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه این تیم یک نیم‌فصل بدون شکست را پشت سر گذاشت، از نتایج ضعیف پرسپولیس بود. سرخ‌ها در تهران به سپاهان هم باختند که اگر به تساوی می‌رسیدند، الان بالاتر از این تیم بودند.

باخت به شهر خودرو در مشهد و تراکتور در تبریز هم دو شکست دیگر سرخپوشان بوده است. یکی دیگر از نتایج ضعیف کالدرون، تساوی با ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی بود. دیداری که علیپور در دقایق پایانی آن چیپ معروف را از روی نقطه پنالتی زد تا با هدر دادن آن، ۲ امتیاز کلیدی از کیسه پرسپولیس برود.

با همه این نشیب‌ها، فراز‌های تیم کالدرون هم زیاد بود. به نحوی که با وجود یک بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل، بیشترین برد را در لیگ برتر دارد و با پیروزی در ۹ بازی رکورد خوبی از خود بر جای گذاشته است. کالدرون اگر بتواند در بازی عقب‌افتاده با نساجی، پرسپولیس را پیروز از میدان خارج کند، نه تنها شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارد بلکه از عملکرد برانکو در فصل قبل پیشی می‌گیرد.

سرمربی کروات سابق پرسپولیس در شرایطی سومین قهرمانی پیاپی با این تیم را در لیگ هجدهم تجربه کرد که نیم‌فصل اول را با ۸ برد و ۷ مساوی و بدون باخت پشت سر گذاشته بود. سرخ‌ها با ۱۷ گل زده و ۶ گل خورده با تفاضل گل ۱۱+ تنها به دلیل کمتر بودن همین پارامتر پایین‌تر از سپاهان و پدیده ۳۱ امتیازی ایستادند.

حالا پرسپولیس کالدرون از ۱۴ بازی خود ۹ برد، یک تساوی و ۴ باخت داشته که اگر نساجی را در بازی عقب‌افتاده ببرد، ۳۱ امتیازی شده و با پرسپولیس برانکو در لیگ هجدهم هم‌امتیاز می‌شود، اما سرخ‌ها هم‌اکنون با ۱۸ گل زده و ۷ گل خورده تفاضل گل ۱۱+ را دارند که اگر در بازی آخر با هر نتیجه‌ای نساجی را ببرند، از پرسپولیس نیم‌فصل سال قبل پیشی گرفته و قطعاً جایگاهی بهتر از سومی را هم در پایان نیم‌فصل کسب می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج