۹۴۰۰۸۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مندس: اگر رونالدو در رئال بود، برنده توپ طلا می‌شد

مدیر برنامه پرتغالی معتقد است اگر مهاجم یوونتوس بازیکن رئال مادرید بود برنده توپ طلا می‌شد.

ایسنا: به نقل از آس، در جریان مراسم گلدن بوی (روزنامه توتو اسپورت از سال ۲۰۰۳ به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال این جایزه را می‌دهد) از خورخه مندس تقدیر و او به عنوان بهترین مدیربرنامه اروپایی سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. مندس گفت: رمز موفقیتم این است که ۲۴ ساعته کار می‌کنم. من می‌خوابم اما با چشمان باز.

مدیر برنامه پرتغالی درباره کریستیانو رونالدو اظهار کرد: او برای من بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. پیش از او پرتغال عنوانی کسب نکرده بود اما با او توانست فاتح یورو شود و همچنین لیگ ملت‌ها را به دست آورد. همچنین توانست فینال یورو ۲۰۰۴ را تجربه کند. زمانی که رونالدو در سال ۲۰۰۹ به مادرید پیوست، بارسلونا بهترین تیم تاریخ بود و ساختار تیم ملی اسپانیا از این تیم تشکیل شده بود اما از آن پس همه چیز عوض شد. مادرید با رونالدو چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. به همین خاطر غیرممکن است او را با کسی مقایسه کنید.

مندس در مورد توپ طلا گفت: در دو سال اخیر رونالدو حداقل شایسته بود یک بار برنده این جایزه شود. اگر در مادرید بازی می‌کرد این اتفاق می‌افتاد. در سال پیش رو می‌تواند حداقل به ۱۱۰ گل ملی برسد. به نظرم با این اتفاق شایسته کسب توپ طلای دوره بعد است. به نظرم عادلانه نبود که لیونل مسی برنده این جایزه شود چون رونالدو هم فاتح لیگ ملت‌ها شد اما زندگی اینچنین است. باید دید در سال ۲۰۲۰ چه اتفاقی می‌افتد.

او در پایان به ژائو فلیکس اشاره کرد و گفت: رونالدو می‌گوید یک پدیده است. فلیکس جوان است اما دقیقا می‌داند چه کاری باید انجام دهد. باید تلاش و تمرین بیشتری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع،ر

      رونالدونه،رییس،باشگاه،صاحب،توپ،طلامیشد

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        اره تو منچستر هم رئیس باشگاه رئال توپ طلا بهش داد خخخخخخخ چهار دزدی بزرگ توپ طلا توسط مافیای کثیف فوتبال اروپا 1 سال ۲۰۱۰ قهرمانی اروپا با درخشش ملیتوی ارژانتینی اینتر در سال ۲۰۱۰ پنج گانه گرفت و چمپیوزلیگ رو به دست آورد و ملیتو بهترین بازیکنه سری آ و لیگ قهرمانان گرفت و در کمال نا باوری توپ طلا به مسی رسید که در لالیگای مسخره آقای گل شد 2 سال ۲۰۰۹ بارسا با درخشش فوق العاده اینیستا و ژاوی پنج گانه رو درو کرد و اینیستا بهترین پاسور لیگ شد و همچنین جام ملتهای اروپا رو گرفت و بهترین بازیکنه یورو شد و در کمال ناباوری توپ طلا باز به مسی رسید 3سال ۲۰۱۲ کریس با زدن ۷۰ گل قهرمانی لالیگا حذفی و سوپر جام رو گرفت و مسی لیگ قهرمانان رو و کریس آقای گل لیگ قهرمانان رو نیر بدست آورد وباز پلاتینی و بلاتر عقده ای با دشمنی هر چه تمام توپ طلا رو به مسی دادن و سال ۲۰۱۸ کریس اینبار لیگ قهرمانان رو گرفت آقای گل شد و به لیگ ایتالیا رفت و بهترین بازیکنه سری آ شد توپ طلا رو اینبار به مدریچ رسید و امسال اگر قرار بر لیگ قهرمانان است باید توپ طلا به فن دایک برسد هرچند کریس سری آ و سوپر جام ایتالیا رو مقابل اینتر با تک گل خودش گرفت و لیگ ملتها رو برای پرتغال با هتریک بدست آورد مسی مقابل لیورپول چهارتا خورد هیچ گوهی هم نخورد مقابل والنسیا هم حذف شد و تو تیم ملی هم حذف شد و اخراج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج