جاباما
۹۴۰۱۵۲
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

دستگیری بیش از ۲۰۰ سارقان حرفه‌ای در تهران

رییس پلیس پایتخت گفت: پنجمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی از ابتدای هفته جاری اجرا شده و با تلاش همکاران در مجموع ٢٢۴ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پایتخت گفت: پنجمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی از ابتدای هفته جاری اجرا شده و با تلاش همکاران در مجموع ٢٢۴ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار دستگیر شدند.

در پنجمین مرحله از طرح کاشف پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز در محل پلیس آگاهی تهران برگزار شد سردار حسین رحیمی اظهار کرد:
٨١ نفر از این تعداد زورگیران، کیف قاپان و مامورنماها بودند که در قالب ٢۵ باند فعالیت می کردند.

وی با بیان اینکه ۵٢ نفر از این افراد سارق اماکن و منازل و مغازه بودند گفت: ۵٠ نفر سارق خودرو و موتورسیکلت بودند که در قالب ١۶ باند فعالیت می‌کردند. ١٩ نفر نیز در قالب ۶ باند در زمینه جعل فعالیت می‌کردند. دو قاتل، سه آدم ربا و ١٣ محکوم فراری نیز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ۶۶ باند و ٢٢۴ نفر دستگیر شدند که ١۵٨ نفر دارای سوابق جرم و جنایت و سرقت بودند که تا این لحظه بالغ بر ٢۵٠٠ فقره سرقت را اعتراف کردند. همچنین ۵ قبضه اسلحله جنگی و شکاری از این افراد کشف شده و بالغ بر ۷۰۰۰ مورد انواع وسایل سرقتی و محتویات داخل خودرو، ١۵٠ گوشی سرقتی، ١٠ها تخته فرش از دیگر کشفیات پلیس هستند.

به گفته وی، طی این مرحله از طرح کاشف ١۶ کیلو مواد مخدر از یک باند که در زمینه مواد مخدر نیز فعالیت می‌کردند کشف شده است.

سردار رحیمی در ادامه گفت: دو نیسان که حامل آرم های انواع اقسام وسایل بوده است نیز کشف شده است. همچنین یکی از مهم ترین باندهای اراذل و اوباش و سارقانی که در امر اقدامات مسلحانه فعالیت داشتند منهدم شدند. آخرین جنایت آن ها نیز در بلوار افسریه انجام شد که در این درگیری دو گروه از اراذل و اوباش حضور داشتند. در این درگیری که مسلحانه بود یک نفر از افراد بیگناه جان خود را از دست داده و دو تن مصدوم شدند. افرادی که تیراندازی کرده بودند نیز همه دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک باند آدم ربایی ادامه داد: یک گروه سارقان گروگانگیر و آدم ربا نیز دستگیر شدند. این افراد فردی را به یکی از استان های غربی منتقل کرده و او را وادار کرده بودند که تمام اموال خود را به نام آن ها بزند.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه یک باند جعل مدارک دانشگاهی و فروش سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد نیز منهدم شده است گفت: این باند صندلی‌های پزشکی را به قیمت ۵٠٠ تا ۶٠٠ میلیون تومان به فروش می رساندند. این افراد ۹ نفره از مشاوران تحصیلی و افراد عادی بودند و در مجموع تا کنون ۴٠ نفر که سهمیه خریده بودند که شناسایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی مسئولین گرفتین ؟

    • بدون نام

      یعنی با دستگیری این همه سارق هرهفته من موندم اینا همونای هفته قبلی هستن که ازاد شدن دوباره گرفتنش اون یا جدیدا اگه جدیدا وامصیبتا که کشور کلا همه دارن سارق میشن....

    • بدون نام

      ۲۰۰ گرفتید ۴۰۰ تولید شدن

    • اسیر وطن!

      اونقدر که اصرار و هزینه برای دستگیری و بازداشت و زندان هست اگر با نصف این هزینه ها کشور به فکر مردم بود آموزش و فرهنگ سازی میشد وضعیت این نمی شد.
      همه چی برعکس انجام میشه مثل قضیه آلودگی هوا جای اینکه عوامل دودزا رو از شهر منتقل کنن مدارس و جاهایی که باعث آموزش و فرهنگ سازی میشه رو تعطیل میکنن.
      این بی کفایتی ها حاصل این هستش که هرکسی به جایی میرسه پا رو شونه دیگران می ذاره تا بالا بره بعدش وضعیت جامعه طوری میشه که با مغز میاد پایین.

    • بدون نام

      حتما نماینده ها هستند خدا ازشون نگذره

    • بدون نام

      وا چقدر مملکت دزد داره.

    • بی اسم

      سلام اول این ک اگر دولت ب اسلام گوش می داد مثل عربستان انگشت یا دست دزد میزد درس عبرت میشد دوم این اگر یه کاری برا مردم فراهم کنید مگه گشور مون کم سرمایه داره کشوری خاک ش طلاس

    • بدون نام

      اسلام به خوبی عمل نمیشه بابا از عربستان یاد بگیری که چگونه دزدا ومخلان جامعه را در جلو چشم مردم گردن میزنند درود بر بن سلمان کسی جرات نمیکنه در عربستان چیزی که هر چی میخاد باشه ینفر دیگه بیاد اونو برداره تا صحبش بیاد برداره ترویج بدین این موضوعاته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج