۹۴۰۱۶۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تراشتگن درباره آینده‌اش در بارسا: معلوم نیست

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا در آستانه دیدار بزرگ این تیم با رئال در ال‌کلاسیکو از پاسخ قطعی به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌اش در بارسا خودداری کرد.

ورزش سه: در آستانه دیدار ال‌کلاسیکوی فردا بین بارسلونا و رئال مادرید، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسا در گفتگو با خبرنگاران گفت از شرایط خود در این تیم کاتالان راضی است ولی او در ادامه از پاسخ قطعی دادن به سوالات درباره آینده‌اش در بارسلونا خودداری کرد.

تراشتگن در تابستان ۲۰۱۴ با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون یورو از مونشن‌گلادباخ به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا امروز سنگربان شماره یک این تیم بوده است.

تراشتگن در یک مصاحبه اختصاصی با گل گفت:" در فوتبال هیچوقت نمی‌شود گفت که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من می‌خواهم باشگاه را از خودم راضی کنم و تاثیر خودم را بر این تیم بگذارم".

تراشتگن درباره بازی ال‌کلاسیکوی فردا گفت:" بعضی بازی‌ها هست که همه مشتاق آنها هستند، بازی‌هایی که مردم را هیجان‌زده می‌کنند. چند وقت پیش شرایط سیاسی پرتنشی حاکم بوده و در نتیجه نمی‌شد این بازی برگزار شود. باید شرایط را درک کرد و با احتیاط تصمیم گرفت. بازی با رئال همیشه برای ما خطرناک بوده. آنها در شروع فصل مشکلاتی داشتند، درست مثل ما. لالیگا قوی‌تر شده، به خصوص از نظر فیزیکی. دیگر هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد".

دروازه‌بان آلمانی بارسا در ادامه گفت:" من در اولین ال‌کلاسیکویی که بازیکن بارسا بودم به زمین نرفتم و از این بابت یک کم عصبانی بودم چون همیشه دلم می‌خواهد بازی کنم. من هر روز بهتر می‌شوم و حتی اگر نکته کوچکی باشد که یاد بگیرم و بهتر انجامش بدهم این برایم مهم است. مربی من خوزه دلا فوئنته همیشه دید انتقادی دارد و هدف ها و چالش های جدید طراحی می‌کند تا ما گلرهای بارسا روز به روز بهتر شویم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج