جاباما
۹۴۰۱۶۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

علی‌نژاد: استراماچونی برای تحویل چک به بانک نرفت

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: چکی که برای آندره استراماچونی سرمربی استقلال صادر شده، برای بانک های اروپایی تضمین شده است ولی خود استراماچونی برای تحویل آن به بانک نرفت.

خبرگزاری مهر: مهدی علی نژاد که هفته گذشته به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش منصوب شد، در رابطه با انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت: انتخابات فرآیندی دارد که باید به صورت قانونی طی شود تا افراد بدون دغدغه بتوانند در آن رقابت داشته باشند.

تایید صلاحیت ها حداقل دو هفته زمان می‌برد

وی با یادآوری نقش نهادهای نظارتی در انتخابات فدراسیون ها به لحاظ تایید صلاحیت کاندیداها، افزود: این کار حداقل به دو هفته زمان نیاز دارد. همین مسئله است که انتخابات را مشمول زمان می کند.

باید تکلیف ۶ - ۷ فدراسیون مشخص شود

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد: ۷ - ۶ فدراسیون هستند که باید تکلیف انتخابات آنها را زودتر مشخص کنیم. البته مسئولیت فدراسیون های المپیکی مشخص است. در مورد سایر فدراسیون ها هم به محض اینکه پاسخ لازم را از نهادهای نظارتی بگیریم برای برگزاری انتخاباتشان اقدام می کنیم.

چرا مسئولان وزارت ورزش به انتخابات وارد می شوند؟

علی نژاد همچنین در رابطه با ورود مسئولان وزارت ورزش به انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت: عناصر فرهیخته ای در ورزش داریم که آنها به دنبال این هستند که فدراسیون ها از ظرفیتشان استفاده کنند نمی توانیم از این موضوع جلوگیری کنیم با این حال در معاونت خودمان تلاش می کنیم از این به بعد کمتر شاهد چنین مسائلی باشیم.

درباره قرارداد ویلموتس ابهاماتی مطرح است

وی که ریاست فدراسیون ووشو را هم بر عهده دارد همچنین در رابطه با پرونده مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در رابطه با قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال ابهاماتی مطرح شده است. ابتدا باید آن ابهامات را بررسی کنیم سپس اظهارنظر دقیق داشته باشیم.

استراماچونی برای تحویل چک به بانک نرفت

علی نژاد همچنین در مورد آندره استراماچونی و مشکلاتی که در رابطه با این مربی برای باشگاه استقلال ایجاد شده است، گفت: استقلال جزو باشگاه های بزرگ است. وزارت ورزش به عنوان یک حامی به ماجرای استراماچونی و باشگاه استقلال ورود کرده است. رایزنی های لازم را در این زمینه داشتیم. روز گذشته هم چک بانکی لازم برای پرداخت مطالبات این مربی آماده شد اما او برای تحویل حاضر نشد.

از این به بعد کار با استراماچونی است

وی در این زمینه ادامه داد: این چک برای بانک های اروپایی تضمین شده است و پشتوانه پولی دارد. این مربی باید برای تحویل چک می آمد. ما کارمان را برای حل مشکلات انجام دادیم. از این به بعد کار با استراماچونی است. او باید علاقه مندی خود را به هواداری که بابت مشکلات اخیر ناراحت شد، نشان دهد.

اگر غیر از این باشد موضوعیتی ندارد. با همه اینها باشگاه استقلال خود باید پاسخگو باشد و کمک کند که مشکلات حل شود. وظیفه وزارت ورزش این بود که به خواسته عمومی توجه داشته باشد، اگر غیر از این می شد این پرسش مطرح بود که چرا وزارت ورزش اقدامی نداشته است.

محمد بنا و دیگر مربیان در چارچوب خود حرکت کنند

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در خصوص با محمد بنا و اظهاراتش مبنی بر اینکه تمام توجه وزارت ورزش به فوتبال است، تاکید کرد: توجه به استقلال و مشکلاتش دلیلی بر بی توجهی به فدراسیون های المپیکی نیست. برای محمد بنا احترام قائلم اما چارچوب مربیان در همه جای دنیا مشخص است. آنها باید در این چارچوب حرکت داشته باشند.

کمک قابل توجه مالی به فدراسیون کشتی

وی افزود: با فدراسیون کشتی هم صحبت داشته ایم. امروز هم مبلغ خوبی به کشتی کمک شده است اما قرار نیست برای هر کاری که انجام می دهیم، جار بزنیم. مربی ضمن حرکت در چارچوب خود باید توجه داشته باشد که برنامه های تمرینی اش بهترین کیفیت را داشته باشد. البته که کمیته ملی المپیک هم باید حمایت لازم را داشته باشد.

افراد به کار حرفه ای خود بپردازند

علی نژاد با یادآوری فاصله زمانی هفت ماه باقی مانده تا زمان بازی های المپیک خاطرنشان کرد: نگاه ما در هفت ماه باقی مانده به همه رشته ها است. البته به رشته هایی که سهمیه گرفته اند توجه ویژه خواهیم داشت. با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی، بر برنامه فدراسیون ها نظارت خواهیم داشت و از کمک هم دریغ نمی کنیم. ضمن اینکه افراد هم به کار حرفه ای خود بپردازند.

ادامه روند تصویب پرداخت حقوق به صاحبان سهمیه المپیک

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سئوالی مبنی بر پرداخت حقوق ۵ میلیون تومانی به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند، خاطرنشان کرد: این آیین نامه تدوین شده است اما باید مصوبه ستاد عالی را بگیرد تا عملیاتی شود. به خاطر برخی موارد تصویب آیین نامه تا به امروز طول کشیده است.

موضوع اینجاست که بعضا سهمیه المپیک به ورزشکار داده می شود اما در مواردی هم به نام کشور ثبت می شود. باید مشخص شود که پاداش به چه کسی باید تعلق بگیرد. در این زمینه باید تصمیم عاقلانه گرفته شود. نحوه پرداخت و اینکه حقوق هر چندماه یک بار پرداخت شود هم دیگر موضوع قابل توجه است. یکشنبه آینده جلسه ای داریم و این موضوعات را بررسی دوباره خواهیم کرد.

وزارت ورزش فضای ورزش را المپیکی می کند

به گفته علی نژاد وزارت ورزش فضا را به گونه ای پیش خواهد برد که فضای ورزش المپیکی شود. در عین حال به مواردی مانند استراماچونی به عنوان کمک ورود می کنیم اگرچه در نهایت خود باشگاه ها باید پاسخگو باشند.

مربیان خارجی باید بدانند وارد کدام کشور می شوند

رئیس فدراسیون ووشو در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه تحریم ها روی زندگی همه افراد تاثیر گذاشته است، گفت: فوتبال هم بخشی از زندگی ما است. مربیان خارجی باید بدانند که وارد کدام کشور می شوند. آنها قطعا آدم های بی اطلاعی نیستند. ممکن است برخی تعهدات به خاطر برخی موانع انجام نشود اما باید استراماچونی صبر می کرد تا مشکلات حل شود. باید به هوادار میلیونی فوتبال احترام می گذاشت و می ایستاد و اینگونه تیم را دچار تزلزل نمی کرد.

به زودی هیات مدیره استقلال مشخص می شود

علی نژاد همچنین در مورد متعدد بودن افراد تصمیم گیرنده در باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش این موضوع را پیگیری خواهد کرد. در مورد اعضای هیات مدیره تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد. با گزینه های موردنظر صحبت شده و برنامه آنها گرفته شده است اما هنوز برای کسی حکمی صادر نشده است.

از مشکلات قضایی فتح الله زاده بی اطلاعم

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش همچنین در مورد علی فتح الله زاده و صحبت های مطرح در رابطه با مشکلات قضایی وی برای مدیرعاملی در استقلال اظهار بی اطلاعی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لُنگ حکومتی

      آخه کجای دنیا تحویل چک در بانک صورت میگیره بابا خر خودتونید

    • بدون نام

      گور پدر هرچی مفتخور بی خیال بفکر مردم....خوزستان بر روی آب شناور است!!!!
      فقط یکک مشکل داریم...آقا چک را نقد نکرده؟...به درک دیشب در یک بیمارستان اهواز ۴ هموطن عزیزم ،بعلت نوسان برق جان دادند!!!
      تا وقتی دلال های کثیف در این سرزمین پی لاشخوری هستند...باید فقط بفکر های بی ارزش بها دهیم.....فاجعه بعد فاجعه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ما چقدر بدبخت هستیم استرا میاد نمیاد می رود و نمیرود برود برنگردد سه هفته دارید با روح روان مردم بلزی میکنید ک چی بشود دیروز چند ساعت بارندگی در خوزستان بود بیمارستان چند ساعت برق نداشت موتور برق اضطراری هم غبر فعال بود استناندار دروغگوی خوزستان میگوید فقط پنج دقیقه برق نبود
        مصیبت را ببینید استرا برانکو ویلموتس این رفت این آمد مردم را سرگرم بکنید استرا برود حای ک آب آفتابه برود گور پدرش اینها ناخن کوچک علی دایی و امیر قلع نوعی نمیشوند همین یحیی گل محمدی مگر کم مربی بزرگی هستش گیر دادن ب استرا

    • ✳✳

      وزارت لنگی از دربی آینده و کسب ستاره سوم آسیایی می ترسه و گرنه هر رقابتی اگر جوانمردانه نباشه یه نمایش مزخرفه. توی دنیا سابقه نداره دو تیم با متولی واحد یکی بدون مدیرعامل و سرمربی و سرپرست و تیم دیگه به راحتی پول بازیکن کفتربازش رو جور می کنه...
      #وزیر بی لیاقت

    • بدون نام

      حرف مفت نزندروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج