۹۴۰۲۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

Lexus RC F، مهاجم جدید!

لکسوس RC F بر پایه کوپه جدید RC که در موتورشوی توکیو ۲۰۱۳ به نمایش درآمد، ساخته شده است. این مهاجم جدید به یک موتور ۵ لیتری با قدرت بیش از ۴۵۰ اسب بخار مجهز شده است. فرم بدنه بالاترین میزان تعادل را در سرعت‌های بالا برای RC F به ارمغان آورده است.

Lexus RC F، مهاجم جدید!

مجله تخت گاز: لکسوس RC F بر پایه کوپه جدید RC که در موتورشوی توکیو ۲۰۱۳ به نمایش درآمد، ساخته شده است. این مهاجم جدید به یک موتور ۵ لیتری با قدرت بیش از ۴۵۰ اسب بخار مجهز شده است. فرم بدنه بالاترین میزان تعادل را در سرعت‌های بالا برای RC F به ارمغان آورده است. بدین ترتیب نیرومندترین خودروی عملکردگرای V۸ که تاکنون توسط لکسوس تولید شده است در هر شرایطی کنترل می‌شود.

Lexus RC F، مهاجم جدید!

چرخ‌ها و لاستیک‌های عریض‌تر، بالچه عقب فعال، خروجی‌های هوا، خنک کننده‌ها و قطعات فیبرکربنی آن چه لکسوس «زیبایی‌های کاربردی» می‌نامد را در RC F به‌وجود آورده است. هر قطعه با دقت طراحی شده و ارتباط آن با عملکردش از اهمیت خاصی برخوردار است. خروجی‌های هوای روی کاپوت و بخش عقب گلگیرهای جلو موتور را خنک می‌کنند و هندلینگ خودرو را بالا می‌برند. همچنین ظاهری داینامیک به RC F می‌بخشند و در نگاه اول یک تجربه رانندگی هیجان انگیز را القا می‌کنند. روی جلوپنجره آشنای لکسوس حرف F زیر لوگوی کمپانی حک شده است.

Lexus RC F، مهاجم جدید!

کاپوت بالاتر از کاپوت مدل RC قرار گرفته است و وقار درخور مدل‌های F را به RC F است. در این مدل همین طور ویژگی‌های مشابه طراحی سوپراسپرت LFA دیده می‌شود. طراحی داخلی به گونه ای مکمل طراحی خارجی RC F است و زیبایی عملگرا را دنبال می‌کند. از اجزای منحصربه‌فرد کابین می‌توان به فرمان، صندلی‌ها، تزئینات و پدال‌ها اشاره کرد. چهار حالت رانندگی برای این مدل در نظر گرفته شده است. آسایش سرنشینان نیز مورد توجه خاص قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قسمت کنه انشالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج