۹۴۰۲۷۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت آبگرفتگی در شهرهای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی تعداد اندکی از مناطق در شهرستان آبادان و خرمشهر، گفت: در دیگر شهرستان های استان آبگرفتگی خاصی وجود ندارد و مشکلات برطرف شده اند و وضعیت در آن شهرستان ها عادی است.

ایسنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی تعداد اندکی از مناطق در شهرستان آبادان و خرمشهر، گفت: در دیگر شهرستان های استان آبگرفتگی خاصی وجود ندارد و مشکلات برطرف شده اند و وضعیت در آن شهرستان ها عادی است.

صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت شهرستان های استان در بحث دفع فاضلاب پس از بارندگی شدید باران، اظهار کرد: خوشبختانه در بیشتر شهرستان های استان شرایط دفع فاضلاب شرایط نرمال است و فقط در برخی از مناطق شهرستان آبادان و خرمشهر با مشکلات جزیی مواجه هستیم.

وی افزود: در آبادان و خرمشهر حجم بارندگی بسیار زیاد بود، به شکلی که آبادان دیروز سومین شهر پر باران دنیا شد و این مساله باعث شد تا حجم آبگرفتگی در این دو شهر بالا باشد که بخشی از این مساله با توجه به مدت زمان کوتاه و حجم بالای بارش طبیعی بود.

آخرین وضعیت آبگرفتگی در شهرهای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیش بینی می شد که با توجه به چنین بارشی، شاهد حجم بالای آبگرفتگی در شهرستان ها باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه صبح امروز در بازدیدی که از شهرستان آبادان و خرمشهر انجام گرفت، به جز در چند منطقه که همچنان دچار آبگرفتگی هستند، دیگر مناطق در آبادان و خرمشهر به وضعیت عادی بازگشته اند.

حقیقی پور ادامه داد: مناطقی که در آبادان و خرمشهر همچنان دچار آبگرفتگی هستند، تا پیش از ظهر فردا مشکل آن ها مرتفع خواهد شد و شرایط در آن مناطق نیز به حالت عادی باز خواهد گشت تا بیش از این مردم آن مناطق با مشکل آبگرفتگی مواجه نباشند.

وی عنوان کرد: بندر امام، ماهشهر، سوسنگرد، هویزه، بستان، دشت آزادگان و دیگر شهرهایی که دیروز بارش های شدیدی در آن ها رخ داد، هم اکنون مشکلی در بحث آبگرفتگی ندارند و شرایط زندگی در بیشتر شهرستان های استان عادی است و مساله خاصی در این شهرستان ها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: همه ایستگاه های دفع فاضلاب و مجاری آن ها سالم و با حداکثر ظرفیت در حال کار هستند و مشکلی در بحث دفع فاضلاب وجود ندارد. بحث آبگرفتگی که در شهرستان ها نیز به وجود آمد به دلیل حجم بالای بارش بود که اکنون این مساله نیز برطرف شده و مساله خاصی در بیشتر شهرستان های خوزستان وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد علیرضایی

      لابد این رودخانه هایی که در اهواز جاری شده از مدیریت بالای اقایونه

    • عباس فاضلی

      فدای سرمسئولین بالاخره نفت خوزستان اصل کار؛ مردم خوزستان مهم نیستند

    • داریوش اسکندری

      دروغ گفتن از یه همچه مدیران بی لیاقت یک چیز عادی شده
      احتمالاایشان فقط دور خانه خودرا بازدید کرده خیلی از مناطق شهر اهواز بعد از 24 ساعت هنوز زیر آ ب هست جناب .

    • بدون نام

      راستی یادم رفت بگم چون شرایط عادی هست فرداتمام مدارس اهواز تعطیلن؟

    • بدون نام

      دراهوازفاز۲پادادوخیلی مناطق تاکنون دچارابگرفتگی خیابانهااست که بایدفکراساسی شودولی متاسفانه مسولین ابفاوشهرداری فراموشکارهستن

      پاسخ ها

      • مهدی

        آی گفتی بفکر جیب خودشان هستن

    • مهدی

      بزرگوار در چنین موقعی فقط بگید چه کنیم خوب از نادانی مردم استفاده می کنید خدا عقل داد برید ببینید کشورهای دیگه چکار می کنند شما هم همان کار را بکنید خودتان که عقل درستی ندارید شاید این گونه بفهمید مشگل کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج