۹۴۰۳۴۳
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

نیاز فوری خرمشهر به تانکر

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: سه‌نقطه بحرانی از نظر مهار آب‌های سطحی در خرمشهر وجود که مشکل آن‌ها مربوط به فاضلاب بوده و روند هدایت آبگرفتگی در این مناطق کاری دشوار است.

خبرگزاری مهر: سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: سه‌نقطه بحرانی از نظر مهار آب‌های سطحی در خرمشهر وجود که مشکل آن‌ها مربوط به فاضلاب بوده و روند هدایت آبگرفتگی در این مناطق کاری دشوار است.

عزیز ساعدی عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: کوی بهروز، پیش ساخت و عشایر، سه‌نقطه بحرانی هستند که مشکل ریزش فاضلاب دارند. در این مناطق نمی‌توان اقدام عملی انجام داد و ۵۰ تانکر نیز پاسخگوی جمع‌آوری آب جمع شده در این مناطق نیست.

نیاز فوری خرمشهر به تانکر

سرپرست شهرداری خرمشهر، خواستار تخصیص ۱۰ دستگاه تانکر شد و گفت: کمبود تانکر آب کار تخلیه آب‌های سطحی در خرمشهر را با دشواری همراه می‌کند چرا که تانکر حتی برای کرایه در سطح منطقه وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به رویداد اربعین و همچنین مواقع بارندگی و نیاز آب و فاضلاب روستایی تأمین این دستگاه تانکر به توان شهرستان در طول سال کمک خواهد کرد.

ساعدی به کمبود دستگاه پمپاژ در خرمشهر هم اشاره کرد و گفت: از سال ۹۵ که پنج دستگاه پمپ توسط شهرداری خرمشهر خریداری شد تاکنون هیچ دستگاهی به ظرفیت شهرستان افزوده نشده است.

وی در خصوص رفع آب گرفتی مدارس نیز گفت: آنچه از عهده شهرداری برای آماده‌سازی مدارس ساخته است دریغ نخواهد شد و با توجه به اینکه تا امشب سطح آب فروکش می‌کند تا فردا صبح مدارس آماده تحویل خواهند بود.

سرپرست شهرداری خرمشهر در ادامه طراحی شدن سیستم دفع آب‌های سطحی خرمشهر را یادآور شد و اظهار کرد: در سال ۹۴ و بعد از تعلق گرفتن حق آلایندگی به خرمشهر سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی طراحی شد که هزینه برآورد شده برای آن در آن زمان ۲۵ میلیارد تومان بوده است که این رقم اکنون دو برابر شده است.

وی افزود: این طرح باید طی دو فاز اجرایی شود چراکه شبکه شهری در این شهرستان به هم متصل است و در بیش از دو فاز نمی‌توان پروژه را اجرایی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خرمشهر همچون چند شهرستان استان خوزستان در پی بارش روز گذشته دچار آب‌گرفتگی شد. تعبیه نشدن سیستم دفع آب‌های سطحی و توان محدود شبکه دفع فاضلاب برای مهار هم‌زمان آب‌های سطحی و فاضلاب در این شهرستان به اعتقاد بسیاری عاملی در تکراری این اتفاق در هر بار بارندگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس مسئولین چه غلطی می کنند؟
      فقط بلدن شکم گنده کنند و پول بیت المال و به
      کشورهای دیگه بدهند!

    • بدون نام

      استاندار بی کفایت و بی لیاقت

    • بدون نام

      ملت نادان== کینه و نفرت

    • بدون نام

      ملت دانا=== کمک به هم وطن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج