۹۴۰۳۵۶
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

نامه شدیداللحن ترامپ خطاب به پلوسی

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با ارسال نامه ای شدیداللحن خطاب به نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان این کشور، ضمن دفاع از عملکرد خود، خواستار توقف روند استیضاحش شد.

ایرنا: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با ارسال نامه ای شدیداللحن خطاب به نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان این کشور، ضمن دفاع از عملکرد خود، خواستار توقف روند استیضاحش شد.

به گزارش سه‌شنبه شب تارنمای هیل، این نامه شش صفحه‌ای یک روز پیش از رأی‌گیری مجلس نمایندگان درباره آغاز روند استیضاح ترامپ نوشته شده است.

ترامپ در این نامه با متهم کردن دموکرات‌ها به «سوء استفاده بی‌سابقه از قدرت» و «دخالت در انتخابات آمریکا» نوشت: زمان آن فرا رسیده است که شما و دموکرات‌های حزب‌گرا در کنگره، فوراً خیالبافی در مورد استیضاح را کنار بگذارید و به روال کار کردن برای مردم بازگردید.

نامه شدیداللحن ترامپ خطاب به پلوسی

در ادامه نامه ترامپ آمده است: این اقدام چیزی جز تلاش غیرقانونی و حزبی برای کودتا نیست.

رییس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از نامه‌اش درباره دموکرات‌ها نوشت: شما کسانی هستید که در انتخابات دخالت می‌کنید. شما هستید که در دموکراسی آمریکا خرابکاری می‌کنید. شما هستید که در اجرای عدالت کارشکنی می‌کنید. این شما هستید که به خاطر منافع حزبی و سیاسی و خودخواهی فردی، رنج و عذاب را برای جمهوری ما ایجاد می‌کنید.

ترامپ همچنین هشدار داد: تردیدی ندارم که مردم آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ شما و دموکرات‌ها را کاملاً پاسخگو خواهند کرد.

آنچه روند تحقیقات در مورد استیضاح ترامپ را کلید زد، افشای تماس تلفنی وی با «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهوری اوکراین بود. ترامپ در این مکالمه از همتای اوکراینی خود خواست در مورد فعالیت‌های مالی جو بایدن و پسرش هانتر تحقیق کند. ترامپ، پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار کمک نظامی به اوکراین را به این تحقیقات منوط کرد.

با افشای محتوای مکالمه تلفنی ترامپ و زلنسکی، پلوسی که در مقابل درخواست‌ها برای آغاز فرآیند استیضاح مقاومت کرده بود، به طور رسمی خواستار شروع تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ شد.

ترامپ در نامه به پلوسی از تماس تلفنی خود با زلنسکی دفاع کرده و نوشت که این گفت‌ وگوی تلفنی «بد جلوه داده شده است.»

کمیته قضایی مجلس نمایندگان در شرح پرونده‌ای علیه چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا، یک گزارش ۶۵۰ صفحه‌ای منتشر و ترامپ را به خیانت به کشور متهم کرده است.

رییس جمهوری آمریکا از سوی دموکرات‌های مجلس نمایندگان با دو لایحه استیضاح یکی سوء استفاده از قدرت و دیگری کارشکنی در کار کنگره رو به‌رو است.

مجلس نمایندگان امروز (چهارشنبه) لوایح استیضاح را به رأی می‌گذارد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که ترامپ در جلسه محاکمه سنا تبرئه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ با این همه خدمات به کشورش داره استیضاح میشه بعد چرا از استیضاح روحانی ناراحتین

    • بدون نام

      لابی گری تا چه حد ?یعنی حتما باید سر لابی گرز برای رای جمع کردن خودت استيضاح بشی نه این همه جرم و جنایتی که در جهان انجام دادی ?

    • بدون نام

      گستردگی فسادهای ترامپ به کجا رفته و تا چه اندازه ای زیاد شده ، موضوع در واقعیت از چه قرار است که هنوز اعلام نشده ؟ !!! خطاب شدید الحن او نشان از آن دارد که کاسه ای زیر نیم کاسه است او از افشا و حقیقت بسیار ترسان و لرزان میباشد و در مقابل برای جلوگیری از افشا ٕ چه باجی به نانسی خواهد داد ؟ ترامپ کاملاً شکست خورده و در مواردی به زودی نام او به اعتراض خواهد کشید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی وای وای چه بدن!
        تو خوبی!

      • بدون نام

        الکی گول این هیاهو رو نخور اینجا ایرانه ترامپ استیضاح نمیشه برای دوره بعدی باز هم هست

    • ناتو

      پلولسی یک آمریکایی نیست یک محاجر است و براش فقط دیده شدن مهم است مگرنه اوباما هم جنایت زیادی کرده بود چون با پلوسی شریک بود از او حمایت می کرد

    • بدون نام

      بازم 2020 رای میاره و رئیس جمهور میشه

    • بدون نام

      دقیقا مثل بعضی کشورها، وقتی یک فرد ساده لوح و سطحی نگر (اگرچه راستگو و درستکار) رییس جمهور شود مشکلات فراوانی بوجود می آید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج