جاباما
۹۴۰۴۱۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

نیلسون: پرسپولیسی‌ها به من دروغ گفتند

باشگاه پرسپولیس در میانه فصل چهاردهم با نیلسون، دروزه بان برزیلی خود خداحافظی کرد. این اتفاق با درخواست حمید درخشان سرمربی وقت تیم رقم خورد.

خبرآنلاین: باشگاه پرسپولیس در میانه فصل چهاردهم با نیلسون، دروزه بان برزیلی خود خداحافظی کرد. این اتفاق با درخواست حمید درخشان سرمربی وقت تیم رقم خورد. او از مدیران باشگاه خواست تا نیلسون را از لیست کنار گذاشته و مسعود همامی را به پرسپولیس بیاورند و با زوج سوشا مکانی و همامی، فصل را ادامه بدهند. این اتفاق تماما به ضرر سرخپوشان شد زیرا آنها امنیت خط دروازه را از دست دادند و در نهایت همامی از باشگاه بابت فقط یک بازی ۸۰۰ میلیون تومان گرفت و سوشا هم با عجیب ترین شکل ممکن از جمع پرسپولیسی ها جدا شد.

با این حال نیلسون از ۵ سال پیش تا به حال هنوز از پرسپولیسی ها طلبکار است. طلب او بیش از ۲۰ هزار دلار نمی شود اما همین مبلغ را هم پرسپولیسی ها پرداخت نمی کنند. این در حالی است که او می گوید بیشتر از ۷۰ هزار دلار به باشگاه تخفیف داده و حالا در انتظار دریافت ۲۰ هزار دلار باقی مانده است و اگر این اتفاق رخ ندهد، با شکایت دوباره به فیفا، درخواست ۹۰ هزار دلار کامل به علاوه غرامت دیرکرد پرداخت پول می کند. او در این مورد گفت: «من علاقه خاصی به پرسپولیس داشته و دارم و می خواهم روزی برای ادامه مربی گری به این تیم بیایم اما رفتار بدی با من شد. رفتاری که اصلا انتظارش را نداشتم. آنها به من دروغ گفتند.»

نیلسون اضافه کرد: «وقتی پرسپولیس درگیر حضور در یک تورنمنت بین المللی (لیگ قهرمانان آسیا) بود، مدیران باشگاه از من تخفیف خواستند تا فورا به صورت نقدی تسویه کرده و شکایتم را خنثی کنند. من همان زمان، تخفیف بسیار خوبی به آنها دادم به این خیال که نقدا تسویه حساب کنم اما بعد از تخفیف، هیچ پولی به حسابم واریز نشد و حالا ۲۰ هزار دلار طلبکار هستم. وکیلم با مدیران باشگاه صحبت کرد و آنها خواستار آن شدند تا من ۵ هزار دلار بگیرم و دیگر شکایتم را پیگیری نکنم اما من تمام پولم را می خواهم و تا قبل از ژانویه (اواسط دی ماه) اگر به پولم نرسم، شکایتم را دوباره بدون تخفیف اولیه دنبال می کنم.

دیگر حاضر نیستم حتی یک یورو به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم و اگر آن اتفاق رخ بدهد و به سمت شکایت بروم، همه ۹۰ هزار دلار به علاوه غرامت را طلب می کنم.» او در نهایت گفت: «من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و آمار می گوید دروازه بان خوبی برای این تیم بودم. حالا هم چیزی غیر از حقم نمی خواهم. انتظارم این است که با احترام بیشتری با من رفتار شود. امیدوارم آنها، شرایط مرا درک کنند و پولم را بدهند. من هم قول می دهم دیگر شکایتی از باشگاه نداشته باشم اما اگر غیر از این باشد، مجبور می شوم دست به کار دیگری بزنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ناراحت نشو از این کارها زیاد میکنند. بار اول آخرشون نیست عادت کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازکیسه کشا بدترنیستن نترس بهت میدن به حرفهایه کیسه شیش تایی سیرابی هم گوش نکن

      • H

        البته پرسپولیس کبیر مثل بچه نحس حکومت و دربار همه مملکت و منابع اون و در اختیار نداره

    • هل یا مدنی

      امان از این دروغگوئی مدیران ورزشی ایران ...بسه .بسه بسه بسه ..تورا به خدا دروغ بسه

    • بدون نام

      تو کل دنیا به دروغگویی معروف شدیم، چه ثمره خوبی داشت ای چند دهه معروف ( از عرش به فرش)

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      کارشون همینه دروغ و دزدی و فساد

      پاسخ ها

      • ارتش سرخی

        افرین به باشگاه کیسه ک کارش اینا نیس به جاش مافیا رانت الکل زیرمیزی به داورو وزارت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج