جاباما
۹۴۰۴۱۸
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

آیا «کلاه قرمزی» به تلویزیون باز می‌گردد؟

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما درباره سریال‌ها و برنامه‌های جدید این شبکه و همچنین سرنوشت برند‌های مطرحی همچون عموپورنگ و کلاه قرمزی، توضیحاتی ارائه کرد.

ایران آرت: محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما درباره سریال‌ها و برنامه‌های جدید این شبکه و همچنین سرنوشت برند‌های مطرحی همچون عموپورنگ و کلاه قرمزی، توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما در حاشیه نشست خبری "هزار راه نرفته" درباره برنامه‌ها و تولیدات جدید شبکه دو و درباره سریال نوروزی و رمضانی این شبکه نیز بیان کرد: سریال "کامیون" به کارگردانی مسعود اطیابی برای نوروز ۹۹ در حال تولید است که امیدواریم مطابق ذائقه مخاطب باشد. همچنین سریال حامد عنقا یکی از این گزینه‌های ماه مبارک رمضان ۹۹ است.

آیا «کلاه قرمزی» به تلویزیون باز می‌گردد؟

جلوه همچنین به پخش سریال "از سرنوشت" اشاره و عنوان کرد: بعد از مجموعه "حکایت‌های کمال" که این شب‌ها در پایان پخش قرار دارد، از هفته آینده سریال "از سرنوشت" روی آنتن می‌رود. سریال "از سرنوشت" در سه فصل ساخته می‌شود که دو فصل آن امسال و فصل سوم در بهار سال آینده روی آنتن می‌رود. همچنین سریال "بوم و بانو" در حوزه تاریخ معاصر، "بیگانه‌ای با من است" در ۲ فصل، "شاه‌رگ" با روایتی از رخدادهای سال ۶۰ از دیگر مجموعه‌هایی است که طی یک سال آینده تولید و پخش می‌شود.

عمو پورنگ با برند خود می‌آید

وی با اشاره به تولید برنامه‌ای توسط تیم عموپورنگ عنوان کرد: بعد از تولید مجموعه سه فصلی "محله گل و بلبل" که کار بسیار وسیع و گسترده‌ای بود و بیش از ۲۵۰ قسمت سریال نمایشی ادامه داشت، در مجموعه جدیدی که قرار است با محوریت عمو پورنگ به تولید برسد ترکیبی از نمایش داستانی و اجراهای نمایشی را می‌بینیم که این هم کار عظیمی است و در حال تولید است. این مجموعه بنا بود برای اسفندماه و نوروز به پخش برسد و سپس پخش آن از شبکه دو ادامه یابد.

جعفری‌جلوه با اشاره به یک مسابقه دیگر در شبکه دو گفت: مسابقه "جاذبه" با نام جدید "چهار چهار دو" رقابتی دو گروهی است و تا حدی به مستندسازی از پهنه وسیع ایران اتکا دارد و هر یک از شرکت‌کنندگان خطه‌ای از کشور را در رقابت با یکدیگر معرفی می‌کنند.

مدیر شبکه دو سیما در پایان درباره تولید و پخش "کلاه قرمزی" عنوان کرد: امیدواریم به وقتش اخبار قطعی درباره "کلاه قرمزی" را برای مردمی که صاحب همه برنامه‌ها هستند، اعلام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه نمی خوایم بیاد

    • ''''''''Shanjani................'

      ''''ملت ایران نمی خواهد 'کلاه قرمزی'' به تلویزیون برگردد!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج