۹۴۰۶۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آدام شیف: به استیضاح ترامپ رأی مثبت بدهید

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در آستانه رأی‌گیری برای استیضاح ترامپ، خواستار رأی مثبت مجلس نمایندگان در این باره شد.

خبرگزاری مهر: در آستانه برگزاری نشست استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت: رأی امروز نمایندگان درباره سوء استفاده ترامپ از قدرت در تاریخ می ماند.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص نوشت: رئیس جمهور ترامپ از قدرتش برای تقلب در انتخابات بعدی سوءاستفاده کرده است و سپس در روند کار کنگره برای لاپوشانی آن اخلال ایجاد کرده است.

آدام شیف: به استیضاح ترامپ رأی مثبت بدهید

وی در این باره ادامه داد: تنها سوال این است: آیا اعضا به سوگندشان برای اجرای قانون اساسی پایبند خواهند بود؟ تاریخ، رأیی که ما امروز می دهیم را به یاد خواهد داشت.

این درحالیست که «نانسی پلوسی»،رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پیش از آغاز جلسه رسمی استیضاح ترامپ با توزیع نامه‌ای در میان اعضای مجلس نمایندگان، از آن‌ها خواست تا به استیضاح ترامپ رای دهند.

نانسی پلوسی در عین حال خطاب به نمایندگان دو گزینه را برای آن‌ها پیشنهاد داده است: یا رای به استیضاح ترامپ و یا به عنوان کسانی شناخته خواهند شد که به وظایف عمومی خود به خوبی عمل نکرده‌اند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه خود از اعضای این مجلس خواسته است تا با او برای به نتیجه رساندن جریان استیضاح ترامپ همراه شوند.

به گفته پلوسی، این بسیار تاسف بار است که رئیس جمهور از قدرت خود برای اهداف شخصی و منافع سیاسی استفاده کند و خود را بالاتر از قانون اساسی و مردم آمریکا می‌داند، اما در آمریکا هیچکس بالاتر از قانون نیست.

قرار است جلسه استیضاح ترامپ روز چهارشنبه به وقت محلی در مجلس نمایندگان آمریکا برگزار شود.

این جلسه استیضاح به این علت است که دونالد ترامپ متهم شده که در جریان مکالمه تلفنی با «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکرین در دو ماه پیش، کمک نظامی ۳۹۰ میلیون دلاری واشنگتن به کی‌یف را متوقف کرده تا رئیس جمهور اوکراین را برای انجام تحقیقات درباره جو بایدن و فرزندش که عضو هیئت مدیره یک شرکت گاز اوکراین بوده تحت فشار قرار دهد.

اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا این اقدام را سوءاستفاده از قدرت برای پیشبرد منافع شخصی و مبارزات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ارزیابی می‌کنند.

از سوی دیگر در آستانه رای‌گیری استیضاح ِ رئیس‌جمهوری آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور، دونالد ترامپ رهبری حزب دموکرات را متهم به تلاش برای «کودتا» و «ضربه زدن به دمکراسی در آمریکا» کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج