جاباما
۹۴۰۸۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راموس: ۲ پنالتی واضح را برای ما نگرفتند

سرخیو راموس معتقد است که در نیمه اول دو خطای مسلم روی واران را برای رئال پنالتی نگرفتند.

ورزش سه: بارسا و رئال مادرید دقایقی پیش در نوکمپ به تساوی بدون گل دست یافتند. رئال تیم برتر میدان بود و در نیمه اول شاید می توانست به پنالتی نیز دست یابد. کارشناسان داوری مارکا و آاس و نیز موندودپورتیوو معتقدند داور حداقل یک پنالتی به سود رئال اعلام نکرد.

سرخیو راموس در پایان بازی گفت:« وقتی نمی توانید ببرید، نباید هم خوشحال باشید ولی امتیاز گرفتن از بارسا در نوکمپ اتفاقی مثبت است. امشب یک رئال مادرید بسیار باشخصیت را در زمین دیدیم. آن هم در یک زمین بسیار دشوار. توپ های زیادی از بارسا گرفتیم و شانس های بسیار خوبی هم از دست دادیم. اشتباهات مان اندک بود و در نهایت باید نتیجه پایانی را پذیرفت.»

راموس: ۲ پنالتی واضح را برای ما نگرفتند

راموس ادامه داد:« بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم و موقعیت بیشتری نسبت به بارسا داشتیم. توپ گرفتن از بارسا ساده نیست. استراتژی پرس از زمین بارسا به خوبی جواب داد. در شرایط خوبی به سر می بریم و از لحاظ بدنی نیز در بهترین وضعیت هستیم. چه حیف که سال در حال اتمام است. دوست نداریم بازی ها متوقف شود و به تعطیلات برویم. حالا باید به بیلبائو فکر کنیم و امیدوارم بعد تعطیلات نیز به همین روند ادامه دهیم.»

صحنه های مشکوک به پنالتی:« صحنه ها را بین دو نیمه در رختکن دیدیم و هر دو پنالتی کاملا واضح بود. با این حال نمی توان چیزی را عوض کرد. وی ای آر کمکی برای داوری است و از این حیث ما امشب بدشانس بودیم. ممکن است یک روز دیگر ما یک پنالتی مرتکب می شویم و وی ای آر صحنه را بررسی نکند.»

راموس: ۲ پنالتی واضح را برای ما نگرفتند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج