۹۴۰۸۳۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

روستایی: دوسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

امیر روستایی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در تیم امید در کنار قائدی، محبی و جبیره، خط حمله تیم امید ایران را به یکی از قدرتمند‌ترین خطوط حمله در بین تیم‌های امید در سطح آسیا تبدیل کرده‌اند.

ایران ورزشی: امیر روستایی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در تیم امید در کنار قائدی، محبی و جبیره، خط حمله تیم امید ایران را به یکی از قدرتمند‌ترین خطوط حمله در بین تیم‌های امید در سطح آسیا تبدیل کرده‌اند؛ بازیکنی که از شرایط مطلوب تیم امید حرف زده و البته در بین صحبت‌هایش انتقال قرضی به تیم‌های دیگر لیگ برتری را که در چند رسانه پیچیده بود قاطعانه رد می‌کند.

شرایط تیم امید چگونه است؟ به لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارید؟

فعلاض که با ۱۲-۱۰ بازیکن تمرین می‌کنیم و بقیه بازیکنان به تیم‌های باشگاهی‌شان رفته‌اند تا بعد از انجام بازی‌ها به تیم امید برگردند.

تو چرا به تیم باشگاهی‌ات نپیوستی؟

بالاخره طبق توافقی که شده من در تیم امید هستم تا در تمرینات این تیم حاضر باشم و با قدرت برای این تیم بازی کنم.

برنامه تیم امید برای آماده‌سازی‌اش چگونه است؟

بعد از تمریناتی که انجام می‌دهیم، چند روز دیگر راهی قطر می‌شویم تا دو بازی دوستانه با تیم امید قطر که تیم بسیار خوبی است انجام دهیم و در دیدار دیگرمان هم با یکی از تیم‌های باشگاهی قطر بازی کنیم تا با آمادگی خیلی خوب به مصاف حریفانمان در بازی‌های رسمی برویم.

برای بازی‌های سختی که در دیدار‌های رسمی مقابل چند تیم قدرتمند برگزار خواهید کرد به برد و صعود امیدوارید؟

در گروه سختی قرار داریم اما با کادر فنی و تیم خوبی که داریم حتماً می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. در این بین بازی اولمان مقابل تیم ازبکستان خیلی برای ما مهم و باارزش است و اگر ما سه امتیاز را بگیریم حتماً با شرایط خوبی برای بازی‌های دیگرمان می‌جنگیم تا ان‌شاءالله زمینه صعودمان را فراهم سازیم. بازی‌های بعدی ما هم با کره جنوبی و چین است که دیدارهای دشواری هستند اما با بازیکنانی که من می‌بینم کار صعود شدنی است البته اگر در این بین باشگاه‌ها همکاری‌شان را بیشتر کنند حتماً به تیم امید کمک می‌شود و شرایط بهتری برای تیم امید مهیا می‌شود.

اسم‌های بزرگی در بین بازیکنان تیم امید دیده می‌شود. با این اسم‌ها می‌توانید صعود کرده و به نوعی طلسم شکنی کنید؟

ما باید بیشتر در کنار هم باشیم و تمرین و مسابقه برگزار کنیم. من به این تیم امید خیلی خوشبینم و معتقدم ما می‌توانیم بعد از سال‌ها زمینه حضور تیم امید را در المپیک فراهم سازیم.

حمید استیلی در مصاحبه ای گفت تعجب می‌کند که چرا کالدرون از تو استفاده نمی‌کند، این نشان می‌دهد که سرمربی تیم به تو اعتقاد خاصی دارد و تو در تیم امید فیکس هستی؟

من در چند بازی دوستانه و مقدماتی فیکس بودم و یکسال و نیم است که بیشتر در خدمت تیم امید بوده‌ام اما در خط حمله تیم امید جدا از من رضا جبیره، مهدی قائدی و محمد محبی هم هستند که همگی بازیکنان خوبی هستند و همه ما برای موفقیت تیممان تلاش می‌کنیم اما به شخصه من به خاطر اعتمادی که سرمربی تیم امید به من داشته از ایشان خیلی تشکر می‌کنم و برای تیم امید کشورم همه کار خواهم کرد و بیشترین تلاشم را انجام می‌دهم تا هم خودم و هم تیم ملی کشورم موفق شویم.

از تیم امید جدا شویم، در مورد بازی تیم باشگاهی‌ات پرسپولیس مقابل پارس چه نظری داری؟

بازی با پارس برای پرسپولیس ارزش زیادی دارد چون ما با کسب سه امتیاز این دیدار و بازی معوقه‌ای که خواهیم داشت قادر هستیم که به صدر برسیم بنابراین من اطمینان دارم بازیکنانمان با همه وجود برای کسب امتیازات این دو دیدار که فوق‌العااده برای ما مهم است تلاش خواهند کرد.

در مورد تیم پارس که سرمربی‌اش هم تغییر کرده چه صحبتی داری؟

ما به حریفمان احترام می‌گذاریم اما بالاخره ما قهرمان سه دوره متوالی لیگ هستیم و بازیکنان ما فقط به نیت کسب سه امتیاز به مصاف پارس خواهند رفت.

در یکی دو روز گذشته خبرهایی بود که تو در لیست مازاد پرسپولیس هستی یا در خبری دیگر که گفته شد به صورت قرضی به تیم دیگری می‌روی.

من دو فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر کمتر بازی کردم فقط به این دلیل بوده که در خدمت تیم امید بوده‌ام به همین دلیل هم نه در لیست مازاد هستم و نه به صورت قطعی و نه به صورت قرضی به تیم دیگری نخواهم رفت. قبل از رفتنم به اردوی تیم امید در بیشتر بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس هم گل زدم و با بازگشتم خیلی امیدوارم که آقای کالدرون هم زحمات مرا ببیند و از من بیشتر استفاده کند.

فعلاً بازیکن تیم امید کشورمان هستم و دلیل بازی نکردنم و حضور نداشتنم در پرسپولیس هم فقط این نکته بوده و هیچ دلیل دیگری نداشته از همین رو با اتمام بازی‌ها به شکل کامل در خدمت تیم محبوبم پرسپولیس خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرحسین ماندگاری

      چرا بازی پرسپولیس با استقلال پخش نمیکنید

    • اشک

      پسری که بدون هیچ پارتی بازی و پول به اینجا رسیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج