۹۴۰۸۷۶
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

وزارت صنعت: فراوانی کالا در کشور وجود دارد

معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در مقطع فعلی فراوانی کالا در کشور وجود دارد و در سطح عرضه هم انبارها در شرایط مطلوبی هستند.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در مقطع فعلی فراوانی کالا در کشور وجود دارد و در سطح عرضه هم انبارها در شرایط مطلوبی هستند.

عباس قبادی، گفت: موضوع نایاب شدن کالا در سطح بازار غیرقابل قبول بوده و با کمک اصناف کالاهای مورد نیاز مردم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با کمک و همت اصناف نقشه‌های دشمنان با ابزار تحریم برای کمبود میزان کالاهای اساسی در سطح عرضه نقش برآب شده است.

وی با تاکید بر پذیرش مکانیزم عرضه و تقاضا در بازار، اظهار داشت: مدیریت بازار باید بر عهده بازاریان باشد و ظلم در حق بازاریان در هیچ سطحی قابل قبول نیست.

معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن تجارت با اشاره به اینکه آرامش امروز بازار مدیون ایثار اصناف است، گفت: دخالت در کار اصناف و روند داد و ستد پذیرفته نیست و باید مدیریت بازار به اصناف واگذار شود.

قبادی، اصناف را دلسوز مردم دانست و ادامه داد: قبل از آنکه اقدامی از سوی دولت برای نظارت بر قیمت کالاها انجام شود، بازاریان با در نظر گرفتن شرایط مردم از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری خواهند کرد.

وی نصب برچسب قیمت بر روی کالاها را ضرورزی دانست و یادآوری کرد: افزایش بهره‌وری و جلوگیری از تخلف در سطح عرضه ضروری بوده و باید در رسیدگی به وضعیت صنوف بدون پروانه کسب و تسهیل دریافت پروانه توسط این واحدهای صنفی تسریع شود.

معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن و تجارت از رییسان اتحادیه های صنفی خواست قبل از ارجاع پرونده های تخلف به تعزیرات حکومتی خودشان اقدام به حل و فصل تخلف و جلب نظر مشتری کنند.

قبادی، با اشاره به موضوع تامین و عرضه لاستیک مورد نیاز خودروهای باری سبک و سنگین افزود: در خصوص توزیع و عرضه این محصول هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و روسای سازمانهای صمت سراسر کشور می‌توانند در ستاد تنظیم بازار استان ها نسبت به مدیریت و توزیع این محصول اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      باقیمت گزاف

    • بدون نام

      راست میگه فراوانی وجود دارد اما نمیگه با چه قیمتی مردم توان خرید ندارند فقر فساد فحشا دزدی اختلاس بیداد میکنه درست بشو نیست خدا کمک کنه

    • آزاد

      مسخره ،درآ مد نیست،مردم پول خرید ندارند،وگرنه آ آقازادهها و نزدیکان قدرت از این فرصت استفاده کرده و با ارز دولتی تا توانسته اند جنس های چینی وارد کردند وچند وقت دیگه سود هنگفت می برند

    • آزاد

      مسخره ،درآ مد نیست،مردم پول خرید ندارند،وگرنه آ آقازادهها و نزدیکان قدرت از این فرصت استفاده کرده و با ارز دولتی تا توانسته اند جنس های چینی وارد کردند وچند وقت دیگه سود هنگفت می برند

    • بدون نام

      آیاارزانی هم وجود داره

    • ''''''''Shanjani................'

      '''' و همچنین گرانی '' قیمت کالا'' هم وجود دارد!!!!!

    • ایرانی

      فقر و تنگدستی مردم بدلیل عدم توانایی خرید بله فراوانی کالا زیاده

    • بدون نام

      فراوانی کالا هست ولی پول نداریم‌

    • افشار

      جدی

    • بدون نام

      به چه قیمت انتر

    • بدون نام

      آیاپولش هم برای مردم هست‌یافقط مال شماگردن گلفتهاست

    • بدون نام

      میگن آدمی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی آدمی که خودشو زده به خواب نه..واقعا یعنی این شخص حالیش نیست که ما هم میفهمیم جنس فراوانه، ولی پولی برای خریده این جنسها نداریم ؟ حماقت تا کی

    • بدون نام

      اگه مردم. بتونن بخرن اره

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      نه سواره از دل پیاده خبر داره و نه پیاده از حال سواره.....

    • بدون نام

      گرانی شماها پایانی ندارد نامردها

    • بدون نام

      آی چاخان پررو!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج