۹۴۰۹۲۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مینامینو: می‌خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم

تاکومی مینامینو هافبک جدید لیورپول اولین بازیکن آسیایی تاریخ این باشگاه انگلیسی لقب گرفت.

خبرگزاری تسنیم: تاکومی مینامینو بازیکن ۲۴ ساله و ژاپنی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش با عقد قراردادی ۴.۵ ساله و به مبلغ ۷.۲۵ میلیون پوند، به عضویت باشگاه لیورپول درآمد تا نخستین بازیکن آسیایی این تیم شود. باشگاه لیورپول اعلام کرد که او پس از اینکه با مدیران باشگاه به توافقات شخصی رسید و تست‌های پزشکی را در روز چهارشنبه با موفقیت پشت سر گذاشت، روز اول ژانویه رسماً بازیکن لیورپول خواهد شد.

مینامینو: می‌خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم

مینامینو درباره این انتقال اظهار داشت: رویای من بود که بازیکن لیورپول شوم و اکنون خیلی هیجان‌زده‌ام که این رویا محقق شد. بازی در لیگ برتر انگلیس که بالاترین سطح را در لیگ‌های جهان دارد، یکی از اهداف من بود. من به این موضوع فکر می‌کردم که اگر به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم، روزی می‌توانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، اما هیچوقت فکر نمی‌کردم که بتوانم در لیورپول بازی کنم و واقعاً از این بابت خوشحالم.

مینامینو در تیم سالزبورگ، دو بار با لیورپول در گروه E لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد که یک بار در آنفیلد، دروازه شاگردان یورگن کلوپ را باز کرد.

مینامینو: می‌خواهم قهرمان انگلیس و اروپا شوم

هافبک ژاپنی و جدید لیورپول در این خصوص گفت: از این دو دیدار متوجه شدم که لیورپول از لحاظ تکنیک و قدرت، در سطح بالایی قرار دارد. این تیم سطح بالایی دارد و احساس می‌کردم که آنها قهرمان اروپا هستند. با درک به این موضوع، بیشتر خوشحال شدم که می‌توانم در این تیم بازی کنم. واقعاً خوشحالم که بخشی از تیم لیورپول هستم. هدف من این است که با این تیم، به قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برسم و به تیم کمک کنم.

مینامینو به مدت پنج سال در سالزبورگ بازی کرد و در ۱۹۹ بازی با پیراهن این تیم، ۳۴ گل به ثمر رساند. این هافبک ژاپنی که ۲۲ بازی و ۱۱ گل ملی در کارنامه دارد، در لیورپول شماره ۱۸ را می‌پوشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یووه

      لژیونرژاپن کجا مال ماکجا؟مهمترینش جهانبخشه که تو یه تیم دروپیته هنوز هم بازی بهش نرسیده بعدخیال داریم بالاتر از ژاپن هم باشیم،درضمن چه فیس وافاده ای هم داره جهانبخش انگار مهاجم اوله منچستره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج