۹۴۰۹۵۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

پوتین: گمان نمی‌کنم ترامپ کنار برود

رییس جمهوری روسیه در واکنش به تازه ترین تحولات در آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور اعلام کرد: بعید می دانم که استیضاح ترامپ رای بیاورد و وی از قدرت کنار برود.

خبرگزاری ایرنا: رییس جمهوری روسیه در واکنش به تازه ترین تحولات در آمریکا برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور اعلام کرد: بعید می دانم که استیضاح ترامپ رای بیاورد و وی از قدرت کنار برود.

ولادیمیر پوتین امروز پنجشنبه در پانزدهمین نشست خبری سالیانه خود با خبرنگاران داخلی و خارجی که از لحظاتی پیش آغاز شده است به اقدام مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب لایحه استیضاح ترامپ اشاره کرد و گفت بعید است سنای آمریکا، ترامپ را از قدرت برکنار کند.

وی در ادامه تصویب استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان را نماد اختلافات سیاسی در داخل آمریکا خواند و گفت: دمکرات ها پس از شکست در انتخابات، به روش های دیگری برای رسیدن به نتیجه روی آوردند، سرانجام معلوم می شود که هیچ تبانی با روسیه وجود نداشته است، آنها در حال حاضر بر اوکراین هم فشارهایی وارد کرده اند

وی با اشاره به بودجه دفاعی آمریکا که تحریم‌های روسیه را در خود گنجانده گفت: تحریم‌های آمریکا بر روابط دوجانبه تأثیر می‌گذارد و روسیه نیز پاسخ متقابلی خواهد داد.

محرومیت ورزش روسیه اقدامی سیاسی بود

رئیس جمهوری روسیه در بخش دیگری با انتقاد شدید از تصمیم آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ مبنی بر حذف چهار ساله ورزشکاران این کشور از مسابقات جهانی و المپیک، این اتفاق را نادر و بی سابقه خواند.

وی ادامه داد: وقتی نمی‌توانند در میدان ورزش، ورزشکاران توانمند روسی را از پا دربیاورند با پاک کردن صورت مساله، کل ورزش روسیه را از حضور در میادین ورزشی حذف می‌کنند.

پوتین این پرسش را هم مطرح کرد که چگونه است که پس از محرز شدن دوپینگ ورزشکاران اروپایی و آمریکایی، آنها به صورت انفرادی محروم می‌شوند، اما روسیه را بصورت کلی از مسابقات جهان و المپیک حذف می‌کنند؟

رئیس جمهوری روسیه ادامه داد: هر مجازاتی باید فردی باشد و اگر کسی به خاطر چیزی جریمه می شود این یک امر طبیعی و عادلانه است اما محروم کردن اکثر ورزشکاران پاک روسیه ناعادلانه است.

روسیه آماده امضای معاهده استارت ۳ است

رئیس جمهوری روسیه در بخش دیگری از گفت وگوی خود با خبرنگاران به پایان یافتن پیمان استارت ۲ در سال ۲۰۲۱ نیز واکنش نشان داد و گفت: ما آماده امضای معاهده استراتژیک استارت ۳ با آمریکا هستیم البته اگر آنها هم بخواهند این پیمان را تمدید کنند.

پوتین گفت: بنابراین کرملین منتظر دریافت نظر آمریکا در این خصوص می ماند و اگر آنها آماده باشند ما هم آماده امضای این پیمان هستیم.

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد: اگر این پیمان امضا نشود و کنار گذاشته شود دیگر هیچ مانعی در جهان برای مقابله با مسابقه تسلیحاتی وجود نخواهد داشت و به نظر من این مساله خیلی خطرناک است.

روسیه و چین به سطحی بی سابقه از اعتماد رسیده‌اند

پوتین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمترین اتفاقی که در روابط روسیه و چین رخ داده است افزایش حجم مبادلات تجاری و تراز دو کشور نیست بلکه سطح اعتماد متقابلی است که بین پکن و مسکو بوجود آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب پوتین شما و ترامپ هر دو کنار بروید بیشتر به نفع مردم ایران و دنیاست

    • آراد @

      خدا به دادمان برسه.

    • خوبی

      این روس ها بودن که ترامپ رو سر کار آوردن و خیلی خوب روی او شناخت دارن و علت حمایت از ترامپ در انتخابات، بدلیل بی عرضه و بی کفایت بودن او بود، چرا که روس ها میدانستند با روی کار آمدن او زمینه فروپاشی و اضمحلال آمریکا رقم خواهد خود و براحتی میتواند قدرت نمایی کنن!

      پاسخ ها

      • به امید پیروزی بر نیو مغولان

        این تصور چندان واقعی نیست در کشور های دموکراتیک تمرکز قدرت بسیار کمتر از دیکتاتوری‌هاست بنابراین حتی اگر در آنجا گاو هم انتخاب شود نمی تواند به راحتی باعث نابودی کشور شود چون در ایالتها که قوانین داخلیشان حاکم است در عرصه ملی و بین المللی هم مجلسین و دادگاه ها می توانند تصمیمات رییس جمهور را اگر مخالف منافع عمومی تشخیص دهند بی اثر کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج