۹۴۰۹۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صنعت نفت و فولاد خوزستان، از کری مربیان تا طلسم نفت

طلسم ۷۲ ماهه صنعت در آبادان برابر فولاد!

صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در حالی روز جمعه به مصاف هم می‌روند که تقابل مربیان این دو تیم همیشه جنجالی و زیبا بوده است.

ورزش سه: دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان باید روز جمعه اولین دیدار دور برگشت را برابر هم در حالی برگزار کنند، که در بازی رفت تیم صنعت نفت موفق شد با تک گل عقیل کعبی به پیروزی برسد.

تیم صنعت نفت تا پایان نیم فصل با ۲۶ امتیاز در جایگاه چهارم و فولاد با ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد با این تفاوت که نفتی‌ها یک بازی عقب افتاده برابر سپاهان خواهند داشت.

تقابل دو سرمربی برابر یکدیگر نیز جذاب خواهد بود، دراگان اسکوچیچ زمانی که هدایت خونه به خونه بابل را برعهده داشت در هفته ماقبل پایانی در مصاحبه ای گفت امیدوار است هفته پایانی جوانمردانه برگزار شود و گفت اگر آنها (نساجی) ۷ گل به راه آهن میزنند ما ۱۵ گل در بابل میزنیم!! همین حاشیه ها باعث شد فشار روی تیم خونه به خونه بیشتر شود و این تیم بیش از دو گل در هفته آخر به برق جدید نتواند بزند و در آخر نساجی با تفاضل گل بهتر راهی لیگ برتر شود.

اما این پایان کار نبود و پس از ۲ سال اسکوچیچ با تیم جدید مقابل جواد نکونام در فولاد آرنا قرار گرفت و توانست این تیم را در خانه شکست دهد تا به نوعی انتقام خود را از نکونام بگیرد. صنعت نفت سالهاست در خانه مقابل فولاد خوزستان ناکام بوده و اگر بخواهیم آخرین پیروزی آنها را در تختی آبادان به یاد آوریم باید به ۱۲ اسفند ۹۱ رجوع کنیم که شاگردان علی فیروزی توانستند با گل سیامک سرلک تیم فولاد را شکست بدهند از این تاریخ حدود ۶ سال ۹ ماه میگذرد، فولاد پیش از آن دیدار با هدایت حسین فرکی ۱۹بازی بدون شکست داشت اما در نهایت برابر تیم قعرنشین صنعت شکست خورد که بیش از ۱۰بازی بود که باختی نداشت، اما شوت سیامک سرلک از راه دور طلسم نباختن فولاد با فرکی را شکست. در نهایت آن فصل فولاد به سهمیه آسیایی رسید و صنعت نفت از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.

صنعت در ۳ بازی خانگی اخیر مقابل این تیم دو باخت و یک مساوی کسب کرده و از روی دیگر هم تیم فولاد خوزستان در چهار تقابل اخیر نتوانسته صنعت را شکست دهد و ۲ باخت و ۲ مساوی بدست آورده است. حالا باید دید طلسم کدام تیم شکست میشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج