۹۴۱۰۳۱
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

لک پس از گل خوردن استقلال: به من چه!

استقلال در یک روز پراشتباه مقابل ماشین‌سازی شکست خورد.

خبرگزاری ایسنا: استقلال و ماشین‌سازی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ماشین سازی به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

* حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی در این نیمه هم مورد هدف هواداران استقلال بود. استقلالی‌ها بارها علیه لک شعار دادند که یکی از آن‌ها مربوط به لحظه به ثمر رسیدن گل دوم ماشین‌سازی بود. در این صحنه، لک با دست به هواداران استقلال نشان داد که گل‌خوردن تیم آن‌ها ارتباطی به او ندارد.

* کادرفنی نصفه و نیمه استقلال که گفته می‌شود زیرنظر استراماچونی فعالیت می‌کنند، در نیمه دوم اقدام به تعویض زکی‌پور به جای میلیچ کرد که باعث تعجب هواداران استقلال شد.

* هواداران استقلال در پنج دقیقه پایانی بازی به شدت تیم‌شان را تشویق کردند اما در نهایت آبی‌های پایتخت این بازی را واگذار کردند.

* بازیکنان ماشین سازی در دقایق پایانی بازی چندین بار به خاطر مصدومیت به روی زمین افتادند که باعث توقف بازی شد. این اقدام باعث عصبانیت هواداران استقلال و سر دادن شعار "رسول ضد فوتبال" علیه خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی شد.

* فردین عابدینی، مدافع ماشین‌سازی که سابقه حضور در استقلال را هم دارد در دقیقه ۹۰ از زمین بازی اخراج شد. او پس از اخراج شدن قصد داشت از سمت دیگر زمین خارج شود که با دخالت وریا غفوری مواجه شد تا در نهایت مجبور شود از همان سمتی که اخراج شده از زمین بازی خارج شود.

* مرتضی تبریزی در حالی که بازی رو به پایان بود، یک موقعیت ۱۰۰ درصد گل‌زنی را از دست داد. این اتفاق باعث شد که هواداران استقلال شعار حیاکن، رها کن علیه او بدهند. این موضوع باعث شد که تبریزی اشک بریزد و پس از پایان بازی اولین نفر زمین بازی را ترک کند.

* هواداران استقلال با پایان بازی دوباره علیه لک شعار دادند که دروازه‌بان ماشین‌سازی در واکنش به این شعارها، برای استقلالی‌ها دست زد.

* دیدار استقلال و ماشین سازی در حضور حدود ۲۰ هزار هوادار برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی پرسپولیس با همین ماشین سازی بازی داشت ، حامد لک همین رفتار رو با پرسپولیس و بازیکنانش و هوادارانش داشت. رسول خطیبی هم همینطور.اون موقع هوادارای پرسپولیس از خجالت هردو دراومدن!! و کیسه کش ها از اونا حمایت کردن! حالا اون دو تا به نوعی همون رفتار رو با تیم کیسه انجام دادن و هوادارای کیسه هم از خجالت سوم دراومدن!!!!
      ۱-«پیدا کنید پرتقال فروش را»!!!
      ۲-«چوب خدا صدا نداره»
      ۳-«کیسه کش جماعت، حیا نداره»!!
      ۴-«کیسه یک تیم کاملاً مردمی است»
      گزینه آخر رو جدی نگیرید، محض خنده گفتم!! خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با وجود این همه گلابی نیاز ب پیدا کردن پرتقال و پرتقال فروش نیست خخخخخخخخ

    • بدون نام

      واقعا هرکس تعویض کرد قصد باخت استقلال را داشت اخه این چه تعویضی بود خوردن باقری زکی پور تبریزی چرا به بازیکن‌جوان زکریا میدان ندادند معلوم نیست اینها اصلان تمرین میکند یانه خدا لعنت کنه فتحی را نابود استقلال ذلیل بشه انشاالله خدا لعنت وزیر ورزش را چرا پول کالدون پرداخت شد ولی استرا تا روحانی استقلال همین مشگل داره

    • صبا

      بیشخصیتر از لک ندیدم انگاردوست داره فحش وناسزا بشنوه دایم درحال تحریک هواداران بود ودرحال تلف کردن وقت ،داور بایداخراجش میکرد

    • بدون نام

      خاک تو سرت تبریزی حیف ماهی صد هزار تومن که به تو بی عرضه بدن

    • ععلللیی

      برید حالا منت استرا ماچونی رو بکشید خاکبرسرتون اونوقت استرا میگه من عاشق هوادارای استق لالم این عاشقی هست که ب ینی به تیم خودت....
      فقط از برانکو یاد بگیرید غیرت و وتعصب رو...

    • بدون نام

      تیم کیسه به غرور خودشان باختند

    • بدون نام

      کیسه بی جنبه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج