۹۴۱۰۶۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کریمی: آن آقا به استقلال برگردد، ما نیستیم!

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مسبب اتفاقاتی که این روزها برای باشگاه می‌افتد مدیریت گذشته باشگاه است.

خبرورزشی: علی کریمی پس از شکست ۲ بر یک استقلال مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران گفت: مستحق شکست نبودیم. در روزی که باید با نتیجه قابل توجهی می‌بردیم متاسفانه باختیم و روی اشتباه و دو ضدحمله گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: مسبب اتفاقاتی که این روزها برای باشگاه می‌افتد مدیریت گذشته باشگاه است. آن آقایی که ادعایش آوردن استراماچونی است الان کجاست؟ آن قرارداد را چطور بستند، این اتفاقات ترکش‌های آن مدل بستن قرارداد است.

اسمی از کسی نمی‌آورم چون همه می‌دانند چه کسی است ولی او سعی می‌کرد استقلال را نابود کند. این آقا بدون هیچ رزومه‌ای به باشگاه آمد، آخر فصل گذشته سعی کرد بین بازیکنان و کاپیتان‌های تیم تفرقه بیندازد و الان هم می‌بینیم ول کن نیست و دنبال جمع کردن فالوور است.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص این موضوع که معاون پیشین باشگاه در ایتالیا با استراماچونی مذاکره می‌کند، تصریح کرد: اولین روزی که او دوباره به استقلال بیاید من و بقیه بازیکنان نیستیم چون هیچ کار مثبتی از او ندیدیم. الان از موقعی که آقای خلیل‌زاده سرپرست باشگاه شدند حس می‌کنیم که خیلی در تلاش هستند و با توجه به گرفتاری‌ها و مسئولیت‌های مهمی که دارد سعی می‌کند مشکل بازیکنان و کادرفنی را حل کند و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات را حل کند. در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی کردیم ولی خیلی امروز باختیم. دوباره بلند شویم و همه بازیکنان و هواداران پشت هم باشیم تا در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که شرایط استقلال برای بازی مقابل سپاهان در جام حذفی چطور است؟ خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در این یکی دو روز آینده تمرکز‌مان را روی بازی با سپاهان بگذاریم تا در جام حذفی که پای یک جام در میان است نتیجه بگیریم. به هواداران می‌گویم که ما هستیم و آنها سعی کنند که خیلی حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در نبود استراماچونی می‌تواند سپاهان را شکست دهد؟ اظهار داشت: درباره این موضوع نظری ندارم ولی شک نکنید که حضور استراماچونی برای ما خیلی مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      وزیر موفق شد. استقلال رو برد تو بحران مطلق. مث این چندساله

    • بدون نام

      کیسه سوراخه

    • بدون نام

      بی خود کردی حالا چون که میدونی دیگه بر نمیگرده از این حرفا میزنی اگر یک درصد هم احتمال میدادی که بر میگرده از این حرفا نمیزدی و اینقدر پاچه خواری خلیل زاده را نمیکردی،اگر خلیل زاده هم جای اون آقا بود در مورد خلیل زاده هم این حرفا را میزدی ولی چون میدونی صدرصد در تیم هست پاچه خواری میکنی ، تو بازیتو کن چکار به اینکارا داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج