۹۴۱۱۱۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 98/09/29

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی پر از فراز و فرود را آغاز خواهید کرد، در گذر از مسیر این سال، کوله‌بار تجربه‌ای که در زندگی اندوخته‌اید بیشتر از همیشه به کمک شما خواهد آمد، به لطف این تجارب نه‌تنها مشکلات خودتان را یکی پس‌ازدیگری از پیش راه برخواهید داشت، بلکه دیگران نیز روی تجربه‌های شما حساب باز می‌کنند و برای مشورت به شما رو خواهند آورد. در اسفند ماه سال جاری عزم انجام کاری را خواهید کرد، اما احتمال شکست شما در این کار بسیار است، از این شکست ناامید نشوید و با تجربه‌ای که از آن بدست می‌‌آورید، یک بار دیگر دست‌تان را به زانوی‌تان بگیرید و بلند شوید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، شهریور ماه آینده طعم عشق و دلدادگی را خواهید چشید، این عشق تب و سوز زیادی به جان شما خواهد انداخت و ماندگاری آن تنها به خودتان بستگی دارد. در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید، افراد زیادی از شما درخواست کمک می‌کنند، دست این افراد را بگیرید و هر کاری که از توان‌تان بر می‌آید برای آنها انجام دهید، این کمک‌ها بی‌نتیجه نخواهد ماند و در شهریور سال آینده به مشکلی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل روی افرادی که تاکنون به آنها کمک کرده‌اید حساب‌باز کنید. سال تولدتان را به گونه‌ای به پایان برسانید که تجربه‌های طلایی این سال به کوله‌بار تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌اید افزوده شود.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

اهمیت زیادی به سلامت جسمی‌تان نمی‌دهید و مراجعه به پزشک و دارو و درمان را دائم پشت‌گوش می‌اندازید، این قضیه باعث شده تا روز‌به‌روز اوضاع سلامتی‌‌تان وخیم‌تر شود، فراموش نکنید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و امروز با مراجعه به پزشک، روند درمان را آغاز کنید. قصد همکاری یا مشارکت با کسی را دارید اما ندای درون‌تان شما را از این مشارکت منع می‌کند، به صدای درون خود توجه کنید و قبل از شراکت یا همکاری، یک‌بار دیگر تمام جوانب کار را بررسی نمایید. مسافرتی سخت و طولانی را در پیش‌رو دارید و اصلاً نمی‌خواهید به این مسافرت بروید، اما رنج سفر را به خود هموار کنید و مطمئن باشید در طول این سفر نه‌تنها به شما خوش خواهد گذشت، بلکه فایده‌های زیادی از این سفر عاید شما خواهد شد. امروز یکی از اعضای فامیل که احتمالاً سن‌و‌سال کمی هم دارد از شما درخواست کمک می‌کند، به این درخواست پاسخ مثبت دهید و تجربه‌های گران‌قدر خود را در اختیار این فرد قرار دهید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز در محل کار یا منزل میان شما و فردی اختلاف نظر ایجاد خواهد شد و کارتان به بحث و مشاجره می‌کشد، این گفتگوی پرتنش روز شما را خراب می‌کند و آتش اضطراب و دلهره در دل‌تان روشن خواهد شد. قسط‌‌ها و قرض‌ها از در و دیوار روی سر شما آوار شده است و کاری از دست‌تان برای پرداخت این قرض‌ها برنمی‌آید، این وضعیت دیری نخواهد پایید و امروز بعد‌از‌ظهر پول کافی برای پرداخت قسط‌ها فراهم می‌شود. اگر تاکنون در دام عشق گرفتار نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و با فردی ملاقات خواهید کرد که در نگاه اول عاشق این فرد خواهید شد. برنامه و نقشه خاصی برای آینده ندارید و در زندگی بلاتکلیف هستید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فرصتی را برای برنامه‌ریزی و طرح نقشه‌های بلند‌مدت اختصاص دهید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

رژیم‌غذایی نامناسب و خوردن خوراکی‌های چرب شما را به دردسر انداخته است، امروز عزم‌تان را برای ورزش جزم کنید و با رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش سلامتی‌تان را تضمین نمایید. روز خوبی برای تفریح و گردش به همراه اعضای خانواده است، این فرصت را غنیمت بدانید و دست اعضای خانواده را بگیرید و آنها را مهمان روزی خاطره‌انگیز کنید. انسان عجولی هستید و می‌خواهید راه صد ساله را در یک شب طی کنید، با این رویکرد به جایی در زندگی نمی‌رسید و برای چشیدن طعم موفقیت باید صبوری پیشه کنید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان کاری خوشایندِ دل شما خواهد کرد تا دل‌تان را بدست بیاورد، این کار شما را بسیار خوشحال خواهد کرد و آتش عشق در زندگی‌تان زبانه خواهد کشید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز گرفتار مشکلی شده‌اید و هیچ کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در چنین مواقعی روی کمک دوستان‌ و آشنایان حساب‌باز کنید و مطمئن باشید هرکاری که از دست‌‌شان بر بیاید را برای شما انجام خواهند داد. انسان صرفه‌جویی هستید و قسمتی از پول‌های‌تان را پس انداز کرده‌اید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و از گرفتاری مالی نجات پیدا خواهید کرد. استعداد‌های زیادی دارید و انسان توان‌مندی هستید، اما همیشه فراموش می‌کنید که وقت طلا است، در نتیجه با نهایت توان و انرژی کار نمی‌کنید و این قضیه شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است. فراموش نکنید که راز موفقیت در زمان‌بندی نهفته است و از همین امروز به خودتان قول بدهید که اهمیت بیشتری برای وقت و زمان قائل شوید. امروز یکی از اعضای دور فامیل بدون آنکه دعو‌ت‌اش کرده باشید، به شما سر خواهد زد و به رغم اینکه حسابی مشغول هستید، چاره‌ای ندارید که از این مهمان ناخوانده پذیرایی کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان تلاش‌گری هستید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، امروز این تلاش‌ها به بار خواهد نشست و اطرافیان موفقیت شما را به چشم خود خواهند دید. به لحاظ مالی نیز روز خوبی را تجربه خواهید کرد و نگرانی از بابت مشکلات مالی نخواهید داشت. بعضی از اطرافیان چشم دیدن موفقیت‌ها و دستاوردهای شما را ندارند و امروز فردی برای شما نقشه‌ شومی کشیده‌ است، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا از گزند این نقشه شوم برحذر بمانید. مدت زیادی است که وقتی برای خودتان کنار نگذاشته‌اید و دائم در حال کار و تلاش بوده‌اید، امروز زمان فراغتی مهیا خواهد شد تا حسابی تفریح کنید و وقت خود را با کارهای مورد علاقه‌تان بگذرانید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و همیشه سعی می‌کنید شرایط زندگی را طوری برای او آماده کنید که آب در دلش تکان نخورد، عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان زحمت‌های شما است و عشق‌ او به شما پایانی ندارد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

ممکن است باور نکنید اما جالب است بدانید یکی از آشنایان یا اعضای فامیل توجه ویژ‌ه‌ای به شما دارد و همیشه زیرچشمی رفتار‌تان را زیر نظر می‌گیرد، این فرد رفتار شما را به عنوان الگویی در زندگی دنبال می‌کند و بهتر است این فرد را ناامید نکنید و با انجام رفتارهای شایسته، الگویی سازنده و قابل‌اعتمادی برای وی باشید. امروز به جلسه کاری یا کنفرانس مهمی دعوت شده‌اید، در این مراسم اطلاعات مهمی در زمینه کار و تجارت شما مطرح می‌شود، این اطلاعات را آویزه گوش کنید و در آینده برای گسترش تجارت خود به کار بگیرید. امروز احتمال کشمکش و بگومگو میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بسیار است، اجازه ندهید این مشاجره میان شما کدورت ایجاد کند و قبل از اینکه فاصله‌‌تان عمیق شود، خاطره این مشاجره را از ذهن و دل عشق‌زندگی‌تان بیرون کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همیشه مضطرب و نگران هستید و چاره‌ای برای کاهش نگرانی‌های خود پیدا نمی‌کنید، امروز با فردی روبرو خواهید شد و گفتگو میان شما و این فرد، مانند ریختن آب روی آتش، نگرانی‌های شما را از بین خواهد برد. قصد انجام کاری را دارید اما از آنجایی که یک دست صدا ندارد، نمی‌خواهید این کار را به تنهایی انجام دهید، امروز یکی از دوستان نزدیک شما برای کمک در انجام این کار اعلام آمادگی می‌کند و سود و فایده‌ چشمگیری از این کار نصیب شما و دوست‌تان خواهد شد. اهمیت زیادی به اعضای خانواده نمی‌دهید و رفتار خوبی با آنها ندارید، این قضیه اهل منزل را از شما دلخور کرده است، قبل از اینکه این دلخوری ریشه‌دار شود، از آنجایی دلجویی کنید و رفتار مناسبی را در‌پیش بگیرید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روزتان را با خواب‌آلودگی شروع کرده‌اید و بیش از حد معمول خوابیده‌اید، این قضیه باعث شده تا با کسالت از بستر بلند شوید و حوصله نداشته باشید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و در طول روز با فعالیت و تحرک، نشاط و شادابی لازم را بدست بیاورید. مواظب افزایش وزن و سلامتی‌ خود نیستید و اگر به همین روش ادامه دهید، در آینده حریف اضافه وزن‌تان نخواهید شد. انسان خودرای و یک‌دنده‌ای هستید و گوش‌تان به حرف کسی بدهکار نیست، ادامه این روند در زندگی شما را به فردی تنها و بی‌کس تبدیل خواهد کرد، از همین امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به حرف و نظر دیگران قائل شوید و به‌خصوص نصیحت‌های افراد مهم و باتجربه را آویزه گوش کنید. احتمال مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و پس از اینکه عشق‌زندگی‌تان آرامش خود را به دست آورد، با او صحبت کنید و نگذارید از این مشاجره چیزی به دل بگیرد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی درآمد قابل‌قبولی دارید، اما این درآمد کفاف هزینه‌‌های زندگی شما را نمی‌دهد و همیشه یک پله عقب‌تر از هزینه‌ها هستید، از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری به دخل‌و‌خرج‌تان داشته باشید و رویکردی صرفه‌جویانه را درپیش‌ بگیرید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم با فرد جدیدی آشنا خواهید شد، این آشنایی زمینه رفاقت دیرینه‌ای را میان شما و این فرد فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز آن‌چنان که باید و‌شاید حوصله ندارد و در چنین شرایطی بهتر است او را به حال خودش رها بگذارید و بیش‌از‌حد مزاحمش نشوید. امروز به لحاظ کاری، روز شلوغی را در پیش ندارید و می‌خواهید به کاری که علاقه دارید بپردازید، اما ممکن است دوستان و رفقا از راه سر برسند و تنهایی و خلوت شما را بر هم بزنند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز از خواب که بلند شده‌اید اعصاب ندارید و نمی‌خواهید کسی را ببینید، دست‌برقضا در چنین شرایطی به مهمانی هم دعوت شده‌اید و سعی کنید در این مهمانی اعصاب‌تان را کنترل کنید و با کسی بگو‌مگو راه نیاندازید. حریف خرج‌های زندگی‌تان نیستید و اوضاع مالی خوبی ندارید، برای بهبود این اوضاع با بزرگان فامیل و افراد باتجربه مشورت کنید و چاره کار را از آنها جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توقع‌های زیادی از شما دارد، اما شما می‌خواهید به کارهای خودتان برسید و زمان زیادی برای پاسخ‌گویی به توقع‌های او ندارید، این وضعیت را به گونه‌ای به وی توضیح دهید که از شما دلخور نشود. امروز بعد‌از‌ظهر خبر فرخنده‌ای از یکی از فامیل‌ها یا آشنایان بسیار دور به دست شما می‌رسد و از این خبر حسابی خوشحال خواهید شد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همیشه از زمین و زمان گله دارید و تا می‌توانید از اتفاق‌های اطراف خود ناله می‌کنید، مطمئن باشید با این روحیه کار به جایی نخواهید برد و به جای اینکه نگاه به نیمه خالی لیوان شما را ناراحت کند، از امروز همیشه نیمه پر لیوان را ببینید و به داشته‌های خود افتخار کنید. احتمال اینکه امروز ضرر کنید یا چیزی از دست بدهید بسیار است، فراموش نکنید که دنیا بالا و پایین دارد و برای مال از دست‌رفته‌تان هرگز غصه نخورید. اهل ریسک و خطر نیستید و به همین دلیل دستاوردهای چشمگیری در زندگی نداشته‌اید، فراموش نکنید که موفقیت پشت ترس و خطر قرار دارد و از امروز دل‌تان را به دریا بزنید و کاری که مدت‌ها است از انجام آن هراس داشتید را انجام دهید. امروز احتمال مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا افتاده وجود دارد، این مشاجره را ادامه ندهید و در اولین فرصت دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز میان همکاران یا اهل منزل مشاجره‌ای در خواهد گرفت، این مشاجره ریشه مالی دارد و کاری از دست شما برای پادرمیانی و برقراری صلح و صفا بر نخواهد آمد. به جای اینکه با مشکلات رودررو شوید، همیشه از آنها طفره می‌روید و این قضیه باعث شده تا مشکلات حل‌نشده زیادی در زندگی داشته باشید، از امروز فرار از مشکلات را کنار بگذارید و عزم خود را برای حل مشکلات جزم کنید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و این قضیه حسابی وی را از شما ناراحت و دلخور کرده است، امروز فرصتی را برای بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان کنار بگذارید و ثابت کنید که از صمیم‌قلب دوستش دارید. علاقه‌‌ای به فراگیری تخصص‌های جدید ندارید،‌ فراموش نکنید که دانش همان قدرت است و با کسب تخصص‌های جدید، درهای تازه‌ای در زندگی به روی شما باز خواهد شد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقیقت داره؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج