جاباما
۹۴۱۱۸۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

حضور محمدعلی کشاورز در یلدایِ تلویزیون

تلویزیون در بلندترین شب سال به دنبال شخصی در هنر بازیگری رفته که مدت‌ها است به خاطر بیماری از دنیای هنر دور مانده است.

خبرگزاری تسنیم: در یلدا تلویزیون برای شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، جام‌جم و نسیم، برنامه‌هایی را ویژه تدارک دیده است؛ از "دورهمی" که مجریان شبکه نسیم میهمانش می‌شوند تا احسان علیخانی که به برنامه رضا رشیدپور می‌رود و علی پروین و اکبر عبدی که با یلدای ورزشی شبکه پنج سیما گفت‌وگو می‌کنند.

در بلندترین شب سال، تلویزیون به دنبال شخصی در هنر بازیگری رفته که مدت‌ها است در بستر بیماری به سر می‌برد؛ نامش محمدعلی کشاورز است که او را مخاطب با نقش معروف پدرسالار به یاد می‌آورد. خودش هم این نقش را دوست دارد. او را چند نسل بر پرده سینما و صفحه تلویزیون دیده‌اند و به عنوان استاد بازیگری می‌شناسند.

حضور محمدعلی کشاورز در یلدایِ تلویزیون

چند سالی است به خاطر بیماری از دنیای هنر دور مانده و جای خالی‌اش در ایفای نقش ماندگار احساس می‌شود. او همیشه سعی می‌کرد برای ماندگاری اثر تلاش کند و دغدغه‌اش نوستالژی‌ شدن بازی و اثرش برای مخاطب بود. اتفاقی که امروز کمتر می‌افتد و تجارت جای دغدغه‌مندی را گرفته است.

او چندی پیش درباره جاودانگی و نوستالژی شدن آثار که کمتر در میان صاحبان اثرهای امروزی وجود دارد به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته بود: هنوز که «پدر سالار» را تلویزیون روی آنتن می‌برد برایم تازگی دارد. انگار همین دیروز بود اسدالله‌خان را بازی می‌کردم. و هنوز هم دلیلش را نفهمیدم چه عاملی باعث شد این سریال آنقدر محبوب شود؟ اتفاقی که کمتر سازندگان آثار تلویزیون و سینما امروز به دنبال آنند. فقط می‌سازند و به امورات تجاری‌شان می‌رسند و دغدغه جاودانگی آثار وجود ندارد.

محمدعلی کشاورز فردا شب از ساعت 20:30 میهمان ویژه‌برنامه شب یلدا می‌شود؛ البته که برای اولین‌بار گفت‌وگوی علیمردانی در استودیو نیست و به منزل استاد رفته‌اند و گفت‌وگو می‌کنند.

برنامه "کتاب‌باز" از ساعت 19 و "دورهمی" مهران مدیری هم با حضور سروش صحت، محمدرضا علیمردانی، کامبیز دیرباز و پژمان بازغی ساعت 22 روی آنتن می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیا باباجان بجای انار ترا میخوریم :

    • حمید

      درد وبلای همه هنرمندان ایران بخوره سر دولت ووزرا و وکلا وهمه مسولان شکمباره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آلاله های امییییین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج