۹۴۱۲۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لمپارد: منتظر شکست دادن مورینیو هستم

فرانکی لمپارد سرمربی جلسی پیروزی بر تاتنهام مورینیو را فراتر از یک سه امتیاز عادی می داند.

ورزش سه: یکشنبه پیش رو چلسی در زمین تاتنهام باید به مصاف تاتنهام برود. دیداری که از حیث تقابل لمپارد و ژوزه مورینیو می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. چلسی با سه امتیاز بیشتر از تاتنهام در رده چهارم قرار دارد و تیم مورینیو پنجم است.

مورینیو پس از یک سال دوری از مربیگری، چندی پیش جانشین پوچتینو در تاتنهام شد و توانست رتبه سپیدهای لندن را در جدول ارتقا دهد. لمپارد زیر نظر او تبدیل به یکی از بهترین هافبک های فوتبال انگلیس شد و این دو با یکدیگر دو قهرمانی لیگ برتر را تجربه کردند.

لمپارد پس از بازنشستگی از فوتبال در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای مربیگری شد و بعد از موفقیت نسبت در دربی کانتی بود که به عنوان سرمربی جدید چلسی جانشین مائوریتزیو ساری شد. او با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی چلسی توانسته با استفاده از بازیکنان آکادمی باشگاه از جمله تامی آبراهام و میسون مونت نتایج خوبی در لیگ بگیرد.

لمپارد: منتظر شکست دادن مورینیو هستم

لمپارد در مصاحبه با بی بی سی و در مورد بازی حساس مقابل تاتنهام مورینیو گفت:« فکر می کنم این یک بازی ویژه خواهد بود. معتقدم یک بازی متفاوت هم برای من و هم برای ژوزه مورینیو. ما هر دو حرفه ای هستیم و در مسیرمان ممکن است به کسانی برخورد کنیم که پیش از این یا هم تیمی بوده ایم یا شاگرد و مربی. همین باعث می شود تا برای مصاف با وی از انگیزه هایی بیشتر از همیشه برخوردار باشید.

در مورد جدال تاتنهام-چلسی، همین قضیه صدق می کند. وقتی شما مورینیو را در تاتنهام می بینید که مشتاق شکست دادن ماست، برای شکست او بی تاب خواهید شد. واضح است که از همیشه برای کسب پیروزی با انگیزه تر هستم و در ذهن مربیگری من، این یک سه امتیاز عادی نخواهد بود.»

لمپارد ادامه داد:« همیشه دوست دارم برابر بهترین ها قرار بگیرم و خودم را ثابت کنم. در این فصل وقتی مقابل لیورپول و سیتی به میدان رفتیم، به خودم می گفتم آیا می توانم برابر کلوپ و گواردیولا این دو مربی باورنکردنی، توانایی های خودم و تیمم را ثابت کنم؟ در مورد مصاف با تاتنهام مورینیو نیز همین حس را دارم.»

لمپارد سپس در تمجید از مورینیو گفت:« معتقدم شخصیت و رکوردهای مورینیو گویای همه چیز هستند. این همان چیزی است که یک مربی برای حضور در سطح اول فوتبال نیاز دارد. بازگشت ژوزه به مربیگری، خبر خوبی برای لیگ برتر بود. ما همه از رکوردهای او آگاهیم. مورینیو هر جا بوده، جام برده است. او به تاتنهامی آمده که از همان ابتدای فصل، مدعی قهرمانی بود ولی در مقطعی به مشکل برخورد کردند و باعث اخراج مربی شان شد. قطعا در ادامه فصل چالشی جدی با تاتنهام برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول خواهیم داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج