۹۴۱۲۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آرتتا رسماً سرمربی آرسنال شد

کاپیتان سابق تیم فوتبال آرسنال دست از ایفای نقش به عنوان دستیار پپ گواردیولا کشید و هدایت تیم پیشین دوران بازیگری‌اش را برعهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه گاردین، میکل آرتتا با عقد قراردادی سه سال و نیمه هدایت تیم فوتبال آرسنال را برعهده گرفت.

این مرد اسپانیایی که تا به امروز به عنوان دستیار پپ گواردیولا در کادر فنی تیم فوتبال منچسترسیتی ایفای نقش می‌کرد، از روز یکشنبه فعالیت خود را به عنوان جانشین قطعی اونای امری در آرسنال آغاز می‌کند و سکان هدایت این تیم را از فردی لیونبرگ سرمربی موقت توپچی‌ها تحویل می‌گیرد.

آرتتا رسماً سرمربی آرسنال شد

آرتتا درباره انتصابش به عنوان سرمربی آرسنال گفت: این یک افتخار بزرگ است. آرسنال یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است. ما باید برای کسب جام‌های بزرگ بجنگیم و من در مذاکراتم با مالکان و مدیران باشگاه هم به این موضوع اشاره داشتم. همه ما می‌دانیم که هنوز کارهای زیادی باید در آرسنال انجام شوم اما من اطمینان دارم که از پس این کار برمی‌آییم. من آنقدر واقع‌بین هستم که بدانم، هیچ موفقیتی در یک شب حاصل نمی‌شود اما ترکیب فعلی تیم آنقدر بازیکن بااستعداد دارد و آکادمی باشگاه هم آنقدر بازیکنان جوان مستعد پرورش داده که بتوانند به ما برای تحقق اهداف‌مان کمک کنند.

استن کروئنکه، سهامدار اصلی باشگاه آرسنال هم اظهار داشت: خوشحالیم که میکل را به آرسنال برمی‌گردانیم. او انتظارات ما و هواداران را می‌داند و مطمئنیم که او می‌تواند نقشی پررنگ برای برگرداندن تیم به سطحی که همه ما می‌خواهیم، ایفا کند. من همچنین می‌خواهم از فردی لیونبرگ به خاطر هدایت تیم در این سه هفته اخیر تشکر کنم.

در همین حال پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هم تأیید کرد که آرتتا از او جدا شده است. سرمربی منچسترسیتی گفت: آرتتا به لندن رفته و به آرسنال پیوسته است. او روز گذشته هم در تمرینات حضور نداشت.

آرتتای 37 ساله در دوران بازیگری‌اش شش فصل برای آرسنال توپ زد (2011 تا 2016) و در مجموع برای این تیم 149 بازی انجام داد و 16 گل زد. دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه، افتخارات او در زمان بازیگری‌اش در آرسنال بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج