۹۴۱۳۴۸
۵۷ نظر
۵۰۶۹
۵۷ نظر
۵۰۶۹
پ

زهرا امیرابراهیمی چرا سکوت ۱۳‌ساله‌اش را شکست؟

حدود ۱۳ سال پیش ماجرایی پیش آمد که سرنوشت بازیگر سریال محبوب آن روز‌ها را ناگهان و کاملا تغییر داد. زهرا امیرابراهیمی، بازیگر تئاتر و تلویزیون سریال نرگس را روی آنتن تلویزیون ایران داشت، اما ناگهان نامش در رابطه با پخش یک فیلم از رابطه خصوصی او مطرح شد. کار به مراجع قضایی هم کشید، زهرا امیرابراهیمی کارش را از دست داد و نهایتا مجبور شد ایران را ترک کند.

برترین‌ها: حدود ۱۳ سال پیش ماجرایی پیش آمد که سرنوشت بازیگر سریال محبوب آن روز‌ها را ناگهان و کاملا تغییر داد. زهرا امیرابراهیمی، بازیگر تئاتر و تلویزیون سریال نرگس را روی آنتن تلویزیون ایران داشت، اما ناگهان نامش در رابطه با پخش یک فیلم از رابطه خصوصی او مطرح شد. کار به مراجع قضایی هم کشید، زهرا امیرابراهیمی کارش را از دست داد و نهایتا مجبور شد ایران را ترک کند.

در طول این ۱۳ سال از او بار‌ها درباره این فیلم و حاشیه‌هایش پرسیده شده و هر بار بخشی از ماجرا ناگفته مانده است. در رابطه با ماجرا این سوال همواره مطرح بوده که چگونه این ویدئو منتشر شده است؛ ویدئویی که روی سی‌دی در خیابان‌های شهر‌های ایران دستفروشی می‎شد و بسیاری از آن سود می‎بردند، بدون آنکه بدانند یا برایشان مهم باشد که کسی یا کسانی قربانی می‌شوند.

زهرا امیرابراهیمی چرا سکوت ۱۳‌ساله‌اش را شکست؟

هفته پیش گفت‌وگوی زهرا امیرابراهیمی که در برنامه تلویزیونی «چند شنبه با سینا» پخش شد، بار دیگر نام این بازیگر را مطرح کرد و این بار هم در رابطه با همان ویدئو؛ با این تفاوت که این بار از کسی هم که ویدئو را منتشر کرده بود، نام برده شد.

خانم امیرابراهیمی در ا‌ین گفتگو می‌گوید که مجید بهرامی، دوست و همکار سابقش این ویدئو را منتشر کرد. نام بردن به صورت عمومی از کسی که این ویدئو را منتشر کرده برای خانم امیرابراهیمی بسیار سخت بوده و حتی هنگام این گفتگو هم هنوز مطمئن نبوده که نامی از او ببرد یا نه.

زهرا امیرابراهیمی در پی پخش این گفتگو در پاسخ به این سوال که دلیلش برای سکوت چه بوده است گفت: «مجموع شرایط ۱۳ سال گذشته من را وارد بازی‌ای کرد که به ناچار و برای حفظ امنیت و آرامش خودم و خانواده‌ام موضوعی را انکار کنم که به خودی خود از آن ابایی نداشتم.»

خانم امیرابراهیمی می‌گوید که برای بازگویی ناگفته‌های آن ماجرا در گفت‌وگوی تلویزیونی‌اش با برنامه «چند شنبه با سینا» حین مصاحبه تصمیم گرفته است.

«از پیش تصمیم نگرفته بودم. گفتن این مطالب در برنامه چندشنبه با سینا هم برنامه‌ریزی نشده بود. اما در تمام این سال‌ها کم کم بیش از پیش احساس کردم که باید حرف‌هایی زده شود و در تاریخ گم نشود.»

«هر چه بیشتر فاصله گرفتم بیشتر احساس کردم که مسئولیت اجتماعی و انسانی من حکم می‎کند دیر یا زود روشنگری کنم. چند سال است که با جزئیات آنچه گذشته را نوشته‎ام و دلم می‎خواهد به زبان سینما تعریفش کنم.»

خانم امیرابراهیمی در پاسخ به این سوال من که حالا که مهر سکوت را شکستی چه حسی داری؟ گفت: «از اینکه واقعیت را با صدای بلند برای مردم ایران گفتم احساس رضایت می‌کنم.»

او سال‌ها بود که می‌دانسته که چه کسی و چرا این ویدئو را منتشر کرده است، اما به هر دلیل تا زمان گفتگو هفته پیش تصمیم نداشته که نام مجید بهرامی را برملا کند.

مجید بهرامی، بازیگر تئاتر و سینمای ایران که دادگاه او را به جرم انتشار و توزیع این ویدئو مجرم شناخت، پس از یک دوره طولانی بیماری، پنج سال پیش، روز شنبه ۲۴ آبان در بیمارستانی در تهران درگذشت.

آقای بهرامی که هنگام مرگ ۳۷ سال داشت، چند سال با بیماری سرطان مبارزه کرد و برای درمان، مدتی را نیز در آلمان گذراند.

خانم امیرابراهیمی می‌گوید: «اگر در مسیر درمان مجید بهرامی سنگ می‌انداختم خودم را هرگز نمی‌بخشیدم. هر چند انتقادات خود را به نحوه برخورد دستگاه قضا، همکاران و مردم در کل این داستان داشتم.»

بر اساس حکم دادگاه مجید بهرامی، متهم اول پرونده، پیشتر نیز برای به دست آوردن تصاویر برهنه زنان دیگری تلاش کرده و «تصاویر متعدد و مستهجن از دختران دیگر در چت روم» به دست آمده است.

هنوز ناگفته‎هایی هست

زهرا امیرابراهیمی چرا سکوت ۱۳‌ساله‌اش را شکست؟ مجید بهرامی شش سال پیش به دلیل بیماری سرطان درگذشت

خانم امیرابراهیمی می‌گوید تا مدت‌ها فکر می‌کرده که دوست پسر سابق که در آن فیلم بوده، این ویدئو را منتشر کرده است، اما چندی بعد متوجه شده که ویدئو را شخص سومی به دست آورده و منتشر کرده است.

در حکم دادگاه عمومی جزایی تهران به تاریخ اسفند ۱۳۸۶ هم آمده که تصور آنکه «این فیلم توسط شهریار شهامت (مردی که در ویدئو حضور دارد) یا متهم ردیف دوم (زهرا امیرابراهیمی) منتشر شده باشد به جهت موقیعت اجتماعی آنان مردود است».

نام شهریار شهامت اخیرا در رابطه با این پرونده مطرح شد و در بخشی از حکم دادگاه که بر روی شبکه‌های اجتماعی هست، دیده می‌شود.

آقای شهامت که آن دوره دستیار کارگردان بود، بدون هیچ اتهامی در رابطه با پرونده تولید و پخش فیلم از این محاکمه کنار گذاشته شد. او نیز اکنون در خارج از ایران زندگی می‌کند.

براساس حکم دادگاه آقای بهرامی اقرار کرده که زمانی که خانم امیرابراهیمی مدتی در منزل خواهر آقای شهامت زندگی می‌کرده، در یک مهمانی در خانه خانم شهامت اتفاقی فایلی تصویری را روی کامپیوتر شخصی خانم امیرابراهیمی پیدا می‌کند و آن را روی یک سی دی ذخیره می‌کند و مخفیانه آن را با خود می‌برد.

بنا بر حکم، او حتی این فایل را با خود به آلمان می‌برد و باز می‌گرداند. نتیجه‌گیری دادگاه این بوده که با توجه به اقرار او و ابراز ندامتش در این رابطه و همچنین اقرارش در رابطه با «اغفال و فریب دختران با وعده‎های واهی» مجرم است.

آیا اکنون حس بهتری دارد؟

این سوال دیگری بود که از او پرسیدم و پاسخش مثبت بود. از اینکه درباره مجید بهرامی روشنگری کرده راضی است، اما می‌گوید هنوز راه زیادی مانده تا کاملا از زیر بار سنگین ۱۳ ساله‌ای که بر دوش می‌کشد، سبک شود.

«آنچه گذشته به دلیل سیاست مقام‌های مسئول رسانه‌ای نشده و ما هم هر کدام به دلایلی سکوت کردیم. امیدوارم امروز این بار از روی شانه آقای شهامت هم برداشته شده باشد. وگرنه هنوز معنی سبک شدن را خیلی نمی‎فهمم، فکر می‌کنم برای سبک شدن به معنای سبک شدن از حرف‌هایی که باید زده شوند هنوز خیلی راه است.»

خانم امیرابراهیمی می‌گوید که حتی هنگام گفتگو در شبکه تلویزیونی ام‌بی‌سی پرشیا همچنان شک داشته که ماجرا را بازگو کند.

اما در پاسخ به این سوال که این سکوت آزارش نمی‌داده به بی‎بی‌سی فارسی گفت که برای اتفاقی که برایش افتاده و سکوت چندین ساله‎اش خود را آزار نداده، اما به دلیل ضربه روحی که به او وارد شده، در این سال‌ها بسیار آزرده بود و «ترومای این داستان که برابر با ترومای تجاوز هزاران باره است» سال‌ها با او بوده، اما نیمه پر لیوان را دیده بجای آنکه بخواهد فکر کند دارد فداکاری می‌کند یا صرفا خود را قربانی بداند، سعی کرده که از گذشته عبور کند و زندگی را از نو بسازد.

حکم دادگاه چه بود؟

زهرا امیرابراهیمی چرا سکوت ۱۳‌ساله‌اش را شکست؟ زهرا امیرابراهیمی اکنون در فرانسه مشغول بازیگری و فیلمسازی است

۱۳ سال پیش پخش ویدئوی رابطه خصوصی زهرا امیرابراهیمی با دوست‌پسرش به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات اجتماعی روز تبدیل شد. پخش گسترده فیلم در بازار زیرزمینی جنجال بزرگی که به راه انداخت نهایتا پای دو نفری که در ویدئو بودند و کسی که مظنون به انتشار آن بود را به مراجع قضایی کشاند.

در دادگاه مجید بهرامی، متهم ردیف اول پرونده به جرم «انتشار فیلم مستهجن و خصوصی» زهرا امیرابراهیمی و شهریار شهامت، به یک سال حبس، جریمه نقدی و تحمل ۷۴ ضربه شلاق و بابت «تشویق به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن» به تحمل ۵ سال حبس محکوم شد که پس از گذراندن چند ماه زندان آزاد شد و به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه داد.

زهرا امیرابراهیمی، متهم ردیف دوم پرونده با اتهام «موجبات فساد از طریق برقراری روابط نامشروع» محاکمه شد. او که ممنوع الخروج شده بود و به قید وثیقه آزاد بود، صبح روزی که قرار دادگاه داشت و احتمال می‌داد که بازداشت شود، از ایران خارج شد و غیابا بابت «روابط نامشروع غیر از زنا» به تحمل ۹۰ ضربه شلاق و ده سال ممنوعیت از فعالیت در تمام عرصه‌های هنری و بازیگری محکوم شد. خانم امیرابراهیمی اکنون در فرانسه مشغول بازیگری و فیلمسازی است.

این ماجرا پای چهار نفر دیگر را هم به پرونده باز کرد که سه نفر بابت «رابطه نامشروع غیر از زنا» به تحمل ۹۰ ضربه شلاق متهم شدند و یک نفر هم تبرئه شد.

منبع: bbc

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خانم به قول دوستشون نجیب بوده اما به نظرم به دلیل بی جنبگی توی صنعت سینما به فنا رفته. خیلیها توی سینما و هنر هستند اما بلدن چطوری خودشون رو نگه دارند. شما با آگاهی کامل رفتی با دوست پسرت رابطه برقرار کردی بعد دوست مشترکتون حرصش گرفته و فیلم منتشر کرده. کسی از شما سو استفاده نکرده یا تجاوز هم بهتون نشده پس لطفا ادامه نده. شما فراموش کن ما هم فراموش می کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه چند تا از اون با جنبه ها رو اسم ببری که البته پشتشون به پدر یا شوهرشون گرم نبوده و تونستن از این بازی های کثیف در امام بمونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        میخواسته نره توی سینما دید مخیط خوب نیست میزد بیرون. این خانم جای دفاع نداره خودش خواسته رابطه داشته باشه کسی که مجبورش نکرده این که اون آدم فیلم پخش کرده کارش نامردی بوده و جای دفاع نداره ولی معمولا کسی دنبال فیلم هست که بهش تجاوز شده مثل کاری که در حق مدونا و لیدی گاگا شد که صداش رو بالا اوردن

      • بدون نام

        تو كشور هاي اروپايي و آمريكايي كصافت كاري و روابط جنسي متعدد و بي قاعده خيلي عادي است و امثال ابراهيمي و غيره چون اونجا بودن بي حيا و بي آبرويي براشون عادي است براي همين خيلي راحت درباره روابط كثيفش صحبت ميكنه و باز سر زبونا ميندازه
        در صورتي كه دين ما ميگه اگر گناهي كردي هيچ وقت بازگو نكن كه قبحش ريخته بشه

    • بدون نام

      یه زملنی یه خانومی میگفت اگه میخای بازیگر بشی باید تن به خواسته بعضی بازیگرا و کارگردانا بدی نمونش تو خارجم هست
      اما یه عده حمله کردن که دروغه و فلانه
      البته درمورد این فیلم این خانوم هم خودش میخواست و اجباری درکار نبوده
      فک کنم مطلب رو رسوندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته تو سینمای هالیوود هم همینه هنر پیشه تازه کار وایه گرفتن نقش های خوی توی پارتی های افراد مطرح هالیوودی شرکت میکنند و مسیر موفقیت خیلی هاشون از اتاق خواب کارگردانها و تهیه کننده ها میگذره

    • اردشیر

      اینکه زندگی شخصی افراد به خودشون مربوطه شکی نیست، و اینکه این خانم فاسد بوده هم شکی نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرندیات چیه زندگی هرکسی به خودش مربوطه تا زمانی مربوطه که باعث ترویج نشه خیلی ها توی خلوت خودشون هرکارکثیفی بخوای میکنن کسی هم بهشون کاری نداره بقول شما زندگی خصوصی خودشونه اما وقتی فیلم بگیری وانتشاربدی به هردلیلی فساده این خانوم انگاری یه چیزی هم طلبکارشدن ازاین به بعد بیایم هشتک حمایت ازاین خانوم بزاریم و دل بسوزونیم براش حداقل به همون سنگینی خودت وای میستادی وچیزی نمیگفتی چون این کارکثیف مال ۱۳سال پیشه خیلی ها یادشون رفته خیلی ها اصلا نمیدونن قضیه چی بوده خیلی ها هم انکار شما رو قبول کرده بودن اما شما بااین مصاحبه مهرتایید زدی به کارگندت وهم اینکه دروغی گفتی

    • بدون نام

      خودت خواستی یکی پخش کرده ملتم دیدند کسی غیر خودت مقصر نیست فیلم نمیگرفتی خوب میخواستی چیکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فیلم میگیری از خودت یعنی اجازه دادی کسی منتشر کنه؟واقعا که جهان سومی هستین

      • بدون نام

        ۲۱:۱۶
        وقتی فیلم میگیری اونم از همچین رابطه ای باید انتظار لو رفتنشم داشته باشی زن و شوهرها هم فیلم نمیگیرن از رابطه شون میخوان چیکار کنن این فیلم و کسی که از خصوصی ترین رابطه اش فیلم میگیره خودش رابطه خصوصیش و عمومی کرده

      • بدون نام

        لابد با فیلم بهش امتیاز میدادن و با امتیازش نقش میگرفته خخخخ
        از سینما کثیف تر نداریم

      • بدون نام

        میدونید دلیل اینکه مردم حاضر نیستند دل بسوزونن اینه مه این خانم هم بی تقصیر نبوده یه رابطه خارج عرف داشته که فیلم هم میگرفته سوال پیش میاد واسه چی فیلم گرفتی دوم اینکه ایا واقعا راست میگی طرف دوست پسرت بود یا نه همکارت بود و واسه پیشرفت لازم بوده همچین کاری بکنی
        اما به هر حال یه قسمت ماجرا هست که با هر نگاهی زشت و زننده است اون هم پخش کردن فیلم خصوصی دیگرانه خیلی زشت و بی شرفی محضه
        زندگی خصوصی افراد به خودش مربوطه چه ما حق بدیم چه حق ندیم چه بپسندیم چه نپسندیم اسمش روشه زندگی خصوصی به خودش مربوطه و نباید پخش میشد

    • بدون نام

      برترینها چی شده هی این خانم بولد میکنی من فیلم این خانم را ندیدم ولی شنیدم رابطه این خانم با دوست پسرش رو نفر سومی فیلم برداری میکرد بعد هم فیلم شخصیش چرا باید دست دوست باشه که پخش کنه حالا هم که برای ایشان بد نشد تو فرانسه داره حال میکنه ما هم گوشمون دراز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ گفتی. ای ول

    • بدون نام

      اصلا موضوع مهمی نیست که اینقدر بهش پرداختین و کاسه داغتر از آش شدین طرف به خاطر بازیگر شدن با رضایت کامل رفته از رابطه ش فیلم گرفته و اونو تو کامپیوتر نگه داشته دوست صمیمیش هم برداشته منتشر کرده تا الان امیرابراهیمی میگفت مونتاژ شده س و توفیلم یکی دیگه بازی کرده حالا میگه خودم بودم!!! چون میدونه قبح این مسئله ریخته شده واینم ترفندیه برا جمع کردن فالوور وکارگردان شدن تازه افتخار هم میکنه که داستانشو میخواد فیلم کنه دست وپا زدن برا دیده شدن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افشای زندگی دیگران چه فرقی با قیبت که گناه کبیره است داره

      • بدون نام

        دوتا مشکل هست یک اینکه فرهنگ جامعه ما اینقدر بسته است که یه همچین فیلیمی در بیاد کلا از زندگی ساقط میشی باید از مملکت فرار کنی و دوم اینکه این فرد حالا به هر دلیل غیر اخلاق این فیلم رو گرفته نباید پخش میشد اونیکه پخش کرده باید مجازات میشد که در رفت

    • بدون نام

      قشنگ تابلوعه دروغ میگه مجید بهرامی فیلم رو پخش کرده. چرا نگفت از کجا فیلم به دستش رسیده؟ انداخته گردن یه بنده خدایی که دستش از دنیا کوتاهه و نمیتونه از خودش دفاع کنه.
      تا دیروز میگفت فیلم من نیست حالا تایید میکنه. وقتی از رابطتت فیلم میگیری باید هر لحظه هم منتظر باشی که از یه جایی پخش بشه. خیلی دوست داشتی میتونستی بری خارج پورن استار بشی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق جون یه بار دیگه بخون ببین نوشته از کجا فیلم به دستش رسیده یا نه،به جای حرف مفت زدن بهتره مردم یه حساب کتابی رو زندگی خودشون بکنن ببینن حسابشون خیلی پاکه یا نه

      • بدون نام

        اگه حساب کتاب کنن که دیگه نمیتونن حرف مفت بزنن

      • بدون نام

        عجب جماعتی هستیم ی بار زحمت نمیکشیم مطلب رو بخونیم مییایم نظر میدیم

    • بدون نام

      رابطه ی نامشروع غیر از زنا چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم یعنی دخول انجام نشده باشه

      • بدون نام

        صیغه که شما مردان استادشین

      • بدون نام

        یعنی روابط افراد مجرد نه متاهل

      • بدون نام

        چیزی غیر از زنا نیست. خیلی کار خوبی کرده خوشم با افتخار داره توضیح میده . توی خارج از این زنها مردم بدشون میاد چه برسه به ایران.

      • بدون نام

        احسنت فقط صورت مسئله پاک کردن خخخخخخ

      • بدون نام

        هر رابطه ای خارج از ازدواج و صیغه از نظر اینها نا مشروعه ...
        غیر زنا هم یعنی طرف رو گرفتن گفته ما با هم نامزدیم همه میدونن ولی عقد نکردیم

    • بدون نام

      تو خودت از پخش کننده بیمارتری. کدوم احمقی از رابطه خودش فیلم میگیره

      پاسخ ها

      • سپیده

        اره واقعا

    • بی نام

      انهاین خانم و همکاراشون از فروش این فیلم پول هنگفتی به جیب زدن

    • بدون نام

      اون زمان يادمه مي گفتن اسم رامبد جوان هم برده ميشد مي گفتن كامپيوتر خراب شده و فيلم از طريق تعميرات چي لو رفته

      پاسخ ها

      • ی ادم

        خب چه ربطی داشت الان این به رامبد الکی همه چی و بهم وصل میکنین

    • بدون نام

      من فیلم رو ندیدم ولی یه نفر یه تصویر از یه فوتبالیست بارسلونا (برای اون موقع) نشون داد گفت مرده شبیه این بود به نظرم اون فوتبالیست شبیه همین آقا بوده پس اون قضیه دوست پسر چی بوده؟؟

    • فدک

      زندگی شخصی هر کس به خودش مربوطه ولی این خانم کلا کار درستی نکرده که از رابطه شخصی اش فیلم برداری کرده.تهش که بری زنا کاره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای فیلم برداری باید از مردم اجازه گرفت؟ اون اشتباه کرده اون مرد خر چرا منتشر کرده؟

    • بدون نام

      هر چی اتیشه از گور مردا بلند میشه همیشه

    • بببببببببببببزوری

      استقلال سرور برسبولیسه4444

    • مسعود

      ادمین فهمیده برترین ها
      چه اجباریه خبر افراد زناکار رو پخش میکنی
      خدا لعنت کنه هرچی عوضیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره رفتار امام علی در مورد همین زناکاران بخونی تا بفهمی گناهکار کیه

      • بدون نام

        حالاخوبع دادگاه تشخیص زنا نداده وشما کی هستی که به مردم
        ... تهمت زنا میزنی

      • بدون نام

        راست گفتی

      • بدون نام

        ميخواد زنا رو عادي كنه

      • بدون نام

        دوست عزیز 21 و 12 میشه پای امیرالمومنین رو وسط نکشی؟ رفتار ایشون در مورد افرادیه که خلوت کردن و تو خصوصی گناهی مرتکب شدن نه اینجور افراد که با بیحجابی، برهنگی، روابط آزاد و مصاحبه مخفی در مورد سکس و فعالیت تو بی بی سی به رواج گناه دامن میزنن. اگه این خانم آدم حسابی بود میتونست دیگه راجع به این موضوع زشت حرف نزنه اونم بعد مردن بهرامی که دستش از دنیا کوتاهه

    • بدون نام

      چرا نشکنه؟برای اینکه ملت نفهمن چقدر بی فرهنگ هستند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت بي فرهنگي! حالا فكر كردي ملت فهيم فرانسه يا آمريكا پورن هاي منتسب به سلبريتي هاشون رو نمي بينن؟ والا ملت نديد پديد ما نسبت به اونا شاهكارند

      • بدون نام

        هرجای دنیا بود از یه سلبریتی همچین فیلمی لو میرفت همه نگاه میکردن پس مشکل از مردم نیست مشکل یکی از فرهنگ بسته ایرانه که هرکی خطا کنه تا آخر عمر نسخه اش پیچیده است و اون بی شرف گور به گور که زندگی خصوصی افراد رو پخش کرده

    • بدون نام

      اگه نر بودی کسی کاریت نداشت و بهت افتخار هم میکردن اما متاسفانه زن بودی اینجا ایران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره بخدا چه الان چه اونموقع همه فحش و لیچار نامردیها قضاوت ها تاسف ها در حق این خانم شد در حالیکه دوست پسرش هم همون اندازه دخیل بوده
        اینه فرهنگ زن ستیز ایران که این خانم رو مجبور به فرار از ایران کرد

      • بدون نام

        كاربر 21/17 راست ميگي ميدوني چرا چون زن حيثيتش بيشتر مهمه تا مرد
        واقعا متوجه نميشي اين مسئله رو

      • بدون نام

        چرا الکی فرافکنی میکنین بحث جنسیت نیست بحث اینه این خانوم خودش برای پیشرفت کاریش باهمکارش رابطه برقرار کرده و فیلم هم ازش گرفته برای روزمبادا که کاربدخدا پنهانش نمیکنه الان لو رفته چه ربطی به زن ستیزی داره

    • بدون نام

      اگه يه بخش از پول فروش اين فيلم به خودشون مي رسيد چه ثروتي به دست مياوردند! تابعيت فرانسه رو هم كه برد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش مصاحبه برنامه چند شنبه با سینا رو میدیدی اونوقت اینقدر سنگ دلانه نظر نمیدادی
        کاملا مشخصه این ماجرا نابودش کرده خردش کرده تو کل مصاحبه صداش میلرزه

    • بی نام

      نظرات رو آدم میخونه متاسف میشه عزیزان این خانم در زندگی خصوصیش یه کاری کرده و از رابطه ش فیلم گرفته این به کسی ربط نداره همینطور که خیلی از شماهایی که انگ فاسد بودن بهش زدید تو خلوت خودتون هزارتا کار کثیف تر میکنید این خانم فیلم گرفته ولی نخواسته که فیلم رو پخش کنه یه آدم مریض این فیلم رو پخش کرده که خود دادگاه جمهوری اسلامی محکومش

    • بدون نام

      چقدر آدم این جوری الان دارن بین ما زندگی می کنند آبرومندانه و ما بی خبریم و به چشم انسان پاک و نجیب نگاهشان می کنیم


      اما جرم مجید بهرامی از این سنگین تره از بین بردن زشتی گناه و احساس عذاب وجدان در انسانها !!!

    • بدون نام

      به قول شاعر :

      پرده بر بی حیایی متن که خود می درد پرده ی خویشتن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج