۹۴۱۳۹۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نکونام: آن‌هایی که کم لطفی کردند باید بروند

تیم فولاد روز گذشته در یک دیدار حساس و دیدنی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید.

ورزش سه: جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در گفت وگو با خبرنگار ما درباره دیدار با تیم صنعت نفت آبادان این چنین توضیح داد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، می دانستیم با یک تیم خوب و منسجم دیدار خواهیم کرد. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و عالی بازی کردند. از ابتدا سوار بر بازی بودیم و اگر دقت می کردیم از آن بازی‌هایی بود که می توانستیم حداقل با اختلاف دو یا سه گل پیروز شویم. متاسفانه بازی مساوی شد و در روزی که باید می بردیم و سه امتیاز بازی را می گرفتیم، با بدشانسی دوامتیاز را در آبادان جا گذاشتیم و خیلی ناراحت شدیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: تیم ما خیلی زحمت کشید و در تمام بازی توانستیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم، بازی خوب و روانی را انجام بدهیم که تیم صنعت نفت را که همیشه در خانه خودش حریفان را تحت فشار قرار می‌دهد، در نیمه‌شان حبس کرده و تحت فشار گذاشته بودیم و فکر می‌کنم لیاقت این را داشتیم با اختلاف دو سه گل پیروز شویم.

نکونام همچنین درباره عملکرد تیمی‌شان که به نسبت بازی‌های قبل، عالی بوده نیز گفت: وقتی در فولاد شروع کردیم، برنامه ریزی داشتیم، یک تیم باید شرایط خوبی داشته باشد تا به ثبات برسد. نمی‌شود شما در هر بازی چهار گل بخورید و به ثبات برسید، ابتدا باید سازمان و شکل دفاعی تیم خود را درست کنید و سپس به فکر حمله باشید. این را هم می دانید که فصل قبل تیم فولاد خط دفاعی ضعیفی داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد افزود: امسال ما روی خط دفاعی کار کرده ایم و شرایط در این خط بهبود یافته است. از بازیکنان بومی هم استفاده خوبی داشته ایم با این توجه که فصل قبل سه یا چهار بازیکن بومی بازی می‌کردند اما برای من لیاقت مهم ترین فاکتور است و فرقی نخواهد کرد که بازیکن از کجاست. از آنهایی که برای باشگاه فولاد زحمت می کشند، استفاده کرده ایم. بقیه بازیکنانی که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند باید تلاش بیشتری بکنند تا به بازیکنان فیکس برسند.

نکونام گفت: در نیم فصل نیز سعی می‌کنیم تیم مان مخصوصا خط حمله را تقویت کنیم تا تیمی قدرتمند تر را راهی مسابقات کنیم. با همه این تفاسیر، برنامه ریزی کرده بودیم که در پایان نیم فصل اول به یک امتیاز خاص برسیم و فکر می کنم چند امتیازمان را با اشتباهات سهوی داوری از دست داده ایم. تیم ما چهار باخت داده و فکر می کنم سه بازی از آن چهار باخت، حداقل بازی باید مساوی تمام می شد اما متاسفانه اشتباهات سهوی باعث شد تا کاملا به حقمان نرسیم.

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین گفت: به بچه ها خسته نباشید می گویم، نیم فصل سختی بود. بسیاری از بازیکنان مردانگی کردند و برای نام فولاد جنگیدند. یک سری هم در حق باشگاه و هواداران فولاد، کم لطفی کردند که قطعا باید شرمنده باشند و از تیم کنار گذاشته می شوند. صد درصد بازیکنانی از تیم خواهند رفت، بازیکنی که دو بازی کرده و پول کلان می گیرد برای من نمی تواند هم تراز با بازیکنی باشد که هر ۴ روز یک بار به میدان رفته و عرق ریخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      عمو شانس اوردی اگه داوری نبود...قشنگ دو ستا خورده بودید....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج