۹۴۱۴۴۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

روایت عراقچی از مذاکرات برجامیِ ایران و ژاپن

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به مذاکرات سنگین و فشرده صورت گرفته بین مقامات ایران و ژاپن در جریان سفر رئیس جمهور به توکیو گفت: در این مذاکرات در مورد مسائل دوجانبه، منطقه‌ای، بین المللی و همچنین مباحث مربوط به برجام و تحریم‌های آمریکا رایزنی و گفت‌وگو شد و قرار شد مشورت‌های دو کشور از نزدیک ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به مذاکرات سنگین و فشرده صورت گرفته بین مقامات ایران و ژاپن در جریان سفر رئیس جمهور به توکیو گفت: در این مذاکرات در مورد مسائل دوجانبه، منطقه‌ای، بین المللی و همچنین مباحث مربوط به برجام و تحریم‌های آمریکا رایزنی و گفت‌وگو شد و قرار شد مشورت‌های دو کشور از نزدیک ادامه پیدا کند.

سید عباس عراقچی در تشریح نتایج سفر رئیس جمهور به توکیو گفت: این سفر در پاسخ به سفر نخست وزیر ژاپن به تهران صورت گرفت از دیگر سو در نودمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور هستیم و در سال جاری رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن تاکنون سه بار با هم دیدار داشتند. دیدارهایی در تهران، نیویورک و توکیو.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان این که ژاپن از دوستان قدیمی و شرکای تجاری ایران است و ما همواره مشورت‌های سیاسی نزدیکی با ژاپن داشتیم اظهار کرد: امسال به دلیل نودمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور و تحولاتی که در جریان است از جمله فشارهای آمریکا و تحریم‌های ناعادلانه این کشور با خروج واشنگتن از برجام ضرورت داشت که گفت و گوهای نزدیک تر و فشرده‌تری بین دو کشور انجام شود و در همین چارچوب شب گذشته مقامات دو کشور مذاکرات سنگین و فشرده‌ای را در مورد مسائل دو جانبه ، منطقه‌ای، بین‌المللی و مباحث مربوط به برجام و تحریم‌های آمریکا انجام دادند و قرار شد که مشورت‌های دو کشور از نزدیک ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      برجام مرده است.دست از جسدش هم بر نمی دارید؟

    • بدون نام

      دوباره روحانی میخواه چه امتیازی بده تا امتیاز نگیره

    • بدون نام

      یواش یواش داره ۵به علاوه ۵ میشه اش شلم شوربا درست شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج